Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:11:16
Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?

oa heeft oek maar af en toe nieuws vanaf 4 uur pas constant sport...

radio rijnmond  http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
werkt prima

Chipke

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 14:19:33
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:11:16
Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?

oa heeft oek maar af en toe nieuws vanaf 4 uur pas constant sport...

radio rijnmond  http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
werkt prima

Bedankt veel beter dit |:)

Lwdscc

Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Er zijn er al wat ja: Come on CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:)

poelie-lwd

Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke

Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:24:28
Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.

Normaal gesproken wel maar hij doet het op een of andere manier niet

The king1

Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 14:26:17
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:24:28
Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.

Normaal gesproken wel maar hij doet het op een of andere manier niet

KPN heeft een storing daarom werkt de stream bij Omrop Abe niet

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 14:23:46
Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Er zijn er al wat ja: Come on CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:)


Das toch een aardige groep  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

kansenverhouding inmiddels 0-4 voor ons....waaronder twee dikke kansen.
Goed voetbal...maar als je zelf de kansen niet benut.....

Chipke

Allemaal in de chat jongens blijf je goed op de hoogte

denistel

alweer 4 dikke kansen mist en dat is te vaak het beeld in begin van uitwedstrijden
dan kun je de boel al beslissen maar straks 1x sparta en het is bingo en dan loop
je achter de feiten aan.je moet medogenloos zijn met die kansen.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 14:49:36
Allemaal in de chat jongens blijf je goed op de hoogte

Wel regelmatig je "F5" knop gebruiken  w:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter


gobo

Kom op.  :0= die punten kenne mooi onderin de cc bus met naar huus
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

papier

Ze moeten wel even scherp blijven

Mp

Eerst maar eens op voorsprong komen! Dit geeft wel vertrouwen voor de 2de helft.