Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: De Taurus op februari 03, 2013, 21:26:39
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden
destroyer,je hebt helemaal gelijk!alles kan.
en taurus.....heb je de dkv-ers in waalwijk gehoord???ALLEEN IN DE BLESSURETIJD DIE BEJAARDEN.  :R
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

als je die samenvatting ziet krijg je de tranen in de ogen man man
wat een kansen,,maar m niet gewoon rustig afmaken

bakker geeft een stift waar ie em gewoon over de grond inde hoek
moet tikken.

adnane een keer in de korte hoek terwijl de verre helemaal open
lag en de leeuw moest em eerder afspelen.

dit zijn dingen die gebeurden oek al bij eindhoven veendam en d.bosch
uit en heel vaak het 1e half uur dan kun je die lui al uitschakelen maar
als dat besef er niet is dan kun je het schudden.en dan valt je goeie
spel gewoon in het niet.

De Gast

Zwolle uit voor de play offs 2 jaar geleden ook zo'n wedstrijd.. als het er op aan komt geven we nooit thuis

El FLaco

heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?

Grijskijkert

Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen?

Uiteraard. Gewoon slecht verdedigd.

Nightmarelwd

Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..

Je kan je beter afvragen, hadden de kansen niet benut moeten worden.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:15:23
als je die samenvatting ziet krijg je de tranen in de ogen man man
wat een kansen,,maar m niet gewoon rustig afmaken

bakker geeft een stift waar ie em gewoon over de grond inde hoek
moet tikken.

adnane een keer in de korte hoek terwijl de verre helemaal open
lag en de leeuw moest em eerder afspelen.

dit zijn dingen die gebeurden oek al bij eindhoven veendam en d.bosch
uit en heel vaak het 1e half uur dan kun je die lui al uitschakelen maar
als dat besef er niet is dan kun je het schudden.en dan valt je goeie
spel gewoon in het niet.

De thuiswedstrijd tegen Sparta was het juist andersom. Eerste helft 0-2 voor Sparta. Wanneer Sparta de kansen voor rust had benut, had het 0-4 of meer moeten staan. Na rust een opleving van 13 minuten en we stonden 3-2 voor. We voelen ons nu zoals de Spartanen zich toen hebben gevoeld.

MI-Sider for Life

sunderland

Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 18:20:22
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:19:10
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.

De Leeuw moest afleggen... goedendag zeg...Ja als hij dat had gedaan dan had Hemmen buitenspel gestaan .Kijk maar terug .Nu deed ie het natuurlijk ook slecht

De Taurus

Citaat van: Nightmarelwd op februari 04, 2013, 13:23:08
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..

Je kan je beter afvragen, hadden de kansen niet benut moeten worden.

Inderdaad als je 2-3 goals maakt kan je je een misser veroorloven. Maar om het toch even over die goal te hebben; (ik wil niet gelijk zeggen dat de defensie van vandaag zaligmakend was maar het stond wel tot aan de 70e minuut, althans het leek zo te zijn getuige het niet weggeven van kansen)
Met het uitvallen van Dijkstra was in mijn ogen de chemie weg, wist men niet van elkaar wie en wat en hoe. dan komt dus eerst Broekhof erin, onstaat er gelijk al een kans voor Calabro waar we ontsnappen, en dan valt ook Broekhof uit en ja, nog meer verwarring, dat er dan kennelijk miscommunicatie isdanwel niet doortastend optreden van onze keeper is dan wat ons de dubbele kater oplevert van niet voortijdig de pot beslissen en dan zelfs nog door een stel aasgieren worden bestolen in de allerlaatste minuut.

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op februari 04, 2013, 14:00:22



Inderdaad als je 2-3 goals maakt kan je je een misser veroorloven. Maar om het toch even over die goal te hebben; (ik wil niet gelijk zeggen dat de defensie van vandaag zaligmakend was maar het stond wel tot aan de 70e minuut, althans het leek zo te zijn getuige het niet weggeven van kansen)
Met het uitvallen van Dijkstra was in mijn ogen de chemie weg, wist men niet van elkaar wie en wat en hoe. dan komt dus eerst Broekhof erin, onstaat er gelijk al een kans voor Calabro waar we ontsnappen, en dan valt ook Broekhof uit en ja, nog meer verwarring, dat er dan kennelijk miscommunicatie isdanwel niet doortastend optreden van onze keeper is dan wat ons de dubbele kater oplevert van niet voortijdig de pot beslissen en dan zelfs nog door een stel aasgieren worden bestolen in de allerlaatste minuut.
Prima samenvatting  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Als Sparta besluit om Luirink de laatste 5 min naar het front te sturen dan zet je daar iemand op .Desnoods Hemmen.Nu stond er 1 van cambuur tegen 2 van hun .Vind dat de jongens dat onderling moeten regelen .Ik weet ook niet of Arts dit heeft aangegeven .