Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:35:22
Ja man, het is zo zonde dat het niet met zo kan. De tijd was top om even heen te rijden. Is er überhaupt al animo voor die busreis?

Er staan voor de aparte CambuurCulture bus nu 30 namen op papier, ik verwacht dat de bus wel (bijna) vol komt! Hoop dat er ook nog een busje andere supporters mee gaat, dan is het uitvak redelijk gevuld voor deze topper.

Ronnie tng

En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

richard

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

Ja, hij was ook erg enthousiast bij die vraag :devil

Apeldoorner

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

Met 3 man sterk! Hoop toch op minimaal 3 bussen, moet lukken dacht ik zo!

Ronnie tng

Nou ik verwacht maximaal 2 bussen... Cambuur Culture een bus, geloof nu over de 30 man op papier. Verder denk ik niet dat er nog 2 andere bussen supporters gaan, er stonden gister maar 15 op papier dacht ik,maar ik ben benieuwd.

Dokkumer

Die 32,50 is natuurlijk wel inclusief glaasje ranja en een theebiscuitje toch?  :zweep

denistel

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.

TM

Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:50:04
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.

Zaterdag was niet mogelijk volgens KV. Dan had hij te kort dag (24 uur) om de bussen te regelen.

richard

Citaat van: TM op januari 30, 2013, 13:06:18
Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:50:04
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.

Zaterdag was niet mogelijk volgens KV. Dan had hij te kort dag (24 uur) om de bussen te regelen.

Ja maar die man wil gewoon niet, optie nemen en busmaatschappij regelt het wel als die bus niet doorgaat heeft de chauffeur vrij.......ti's zo simpel maar ja je moet wel willen kreeg gister idee dat die man echt levensmoe is wat een trieste vertoning van hem!!


Remco1352

Wij zijn er ook bij met 2 man.
Forza :scc

Thieske

Ik was er omstreeks 13.00 uur. Toen stonden er 21 man op papier (excl. CC bus).

3 punten meenemen uit Rotterdam.

Forza Cambuur!!

Galdiano

Zullen wel twee bussen rijden, stiekem hoop ik nog op een 3de, maar denk dat het te kortdag is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

GerardFraneker


Morgen maar twee kaarten halen, wil deze wedstrijd niet missen.
Hopelijk komt Cambuur sterk uit de winter stop en gaan de uitwedstrijden nu beter!


3 punten en :koffie

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

maar er gaan dus een boel heen begrijp ik?  :thumbsup