Niet zo'n fan persoonlijk, maar vanavond toch maar even met de kop voor tv
Man Utd - Real
Eindelijk een echte potje voetbal met heerlijk sfeertje kijken :)
Wat een belachelijke beslissing :(
Hew ik t net mist 8P ondertussen alweer 1-2 en gespeeld
Gewoon een ordinaire schopploeg dat Man United. Zwaar terechte :rodekaart voor United. :koffie 8P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 21:59:02
Wat een belachelijke beslissing :(
Ja, dat sloeg echt nergens op. Verder floot de man goed, maar dit was nooit rood. Hij probeerde de bal te controleren en keek niet om hem heen of er ook iemand in de buurt was. Dus hij kon diegene ook niet zien aankomen. Geel was genoeg geweest.
jammer voor united. vandaag paris saint germain - valencia .
Citaat van: marrumer op maart 06, 2013, 10:00:26
jammer voor united.
Ja, ik had ook liever dat United door was gegaan. Alleen al om dan dat jankhoofd van die Ronaldo te zien.
Citaat van: clint op maart 06, 2013, 10:20:51
Citaat van: marrumer op maart 06, 2013, 10:00:26
jammer voor united.
Ja, ik had ook liever dat United door was gegaan. Alleen al om dan dat jankhoofd van die Ronaldo te zien.
bijzonder dat hij gisteren niet uitsloofde bij zijn goal :P
fantastische wedstrijd dinsdagavond barcelona - ac milan. ac milan - barcelona was 2-0 dus er moet heel wat gebeuren bij barcelona. het kan wel, dat zag je bijvoorbeeld bij steaua - ajax.
Beste wedstrijd was het hoor...
Sjezus wat een voetbal van dat Barca...
wel even billen kniepen op het eind, maar toch een mooie pot!
lekker aan het bier, der was toch geen water
Messi, wat een fenomeen!
AC Milan werd grote delen van de wedstrijd volledig op een hoop gespeeld. Wat een show! Zolang hun verdedigers niet onder druk worden gezet zijn ze heer en meester.
Mooi voor Villa dat hij zijn goaltje meepikte. Door zijn 'vuile' werk rendeert Messi optimaal.
Heb naar Schalke tegen Galatasaray gekeken. Die Draxler van Schalke is een geweldige voetballer. Lijkt wel wat op Bale. Sneijder weer zeer matig, werd ook vroegtijdig gewisseld. Die Turken winnen met veel geluk. Spannende pot!
Fantastisch werk van Barca, wat een heerlijke voetbal show |:)
Citaat van: John Hiatt op maart 13, 2013, 07:40:08
Heb naar Schalke tegen Galatasaray gekeken. Die Draxler van Schalke is een geweldige voetballer. Lijkt wel wat op Bale. Sneijder weer zeer matig, werd ook vroegtijdig gewisseld. Die Turken winnen met veel geluk. Spannende pot!
Apart in de samenvatting leek het niet verkeerd. Had 2 mooie ballen waaruit gescoord kon worden.
Sluit me trouwens bij de heren hierboven aan, echt genoten van Barca!
barcelona - ac milan was inderdaad een fantastische wedstrijd :D
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic1.volkskrant.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F16%2F16%2F9%2F20130313140357%2Fmedia_xl_1565274.jpg&hash=056657223040c50b229bbbe51b798156ac732c7d)
De liefde van supporters van Galatasaray gaat ver. Zo'n 100 aanhangers van de Turkse club wilden zo graag de afsluitende training van hun club voor het duel met Schalke 04 in de Champions League bijwonen dat ze een ondergrondse tunnel probeerden te graven. .
Suppoosten van de Duitse club zagen maandagavond hoe supporters met blote handen in gevecht met bevroren grond gingen. 'Gelukkig hebben onze mensen hen op andere gedachten kunnen brengen', bevestigt manager Horst Heldt van Schalke 04. 'Ze bedoelden het ook niet verkeerd. Het was pure clubliefde.'
De supporters misten de besloten oefensessie maar zagen Wesley Sneijder en zijn ploeggenoten dinsdagavond wel met 3-2 winnen. Met die zege kwalificeerde Galatasaray zich voor de kwartfinale van de Champions League.
Daar weten ze wat sfeermaken is! Wat nou een trommel, wat nou shooters of weet ik het wat voor toeters en bellen!!
Rook, vuurwerk en het belangrijkste zingen tot je er bij neer valt!
vanavond op nederland 3 paris saint germain - fc barcelona en malaga - dortmund word in een samenvatting uitgezonden later vanavond.
had me vergist. malaga - dortmund komt vandaag op samenvatting en gisteren bayern-juventus. vanavond even lekker naar real madrid - galatasaray kijken!
vandaag op nederland 3: borussia dortmund - malaga . totaal: 0-0
Over 3 seizoenen op NL3 Cambuur - Real Mashit :devil
Heerlijk! Borussia Dortmund! :proost
ja was erg mooi, kan altijd nog met duitsers he. vanavond barca - psg.
Duitsland keek dinsdag naar het spektakel tussen Bayern München en FC Barcelona, maar toch ook naar de opzienbarende transfer die werd onthuld. De overgang van Mario Götze van Borussia Dortmund naar München kwam op een wel zeer ongelukkig moment naar buiten.
Dortmund speelt woensdag immers haar halve finale van de Champions League tegen Real Madrid. De voorbereiding verliep dinsdag dan ook allesbehalve vlekkeloos en dat gold zeker voor de voor verrader uitgemaakte Götze.
De middenvelder trainde dinsdag zelfs onder politiebegeleiding. Twee mannen in uniform bewaakten de voetballer van Dortmund persoonlijk tijdens de overigens besloten training. Ook waren er enkele politiewagens aanwezig om de rust te bewaren.
Dubbelslag
Ottmar Hitzfeld, voormalig trainer van beide Duitse clubs, kan de komst van Götze naar de Allianz Arena wel begrijpen. "Ze willen hun eigen hand versterken en tegelijk die van de concurrent verzwakken. Dortmund is de grootste bedreiging van Bayern in de Bundesliga en nu ook in de Champions League", aldus de coach.
Een Duitse finale, zoals het nu lijkt 8P
Ja wie had dat verwacht! ?
Kut real! Mooi dat Dortmund voorstaat!
Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 22:14:59
Kut real! Mooi dat Dortmund voorstaat!
Heb om een schijt hekel aan die club. En maar schulden schrijven...
Vier maal Lewandowski, en de wedstrijd is nog niet eens afgelopen.
V D Belt hewwe we nog wat centen over??
Nee joh. Zie liever hemmen of barto ;)
Citaat van: Cambuur Liwwadden op april 24, 2013, 22:22:31
Vier maal Lewandowski, en de wedstrijd is nog niet eens afgelopen.
V D Belt hewwe we nog wat centen over??
Centen wel, Euro's niet ... :devil
Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 22:24:27
Nee joh. Zie liever hemmen of barto ;)
die zijn in de combinatie wat beter..... die lewandovski is een afmaker pur sang, past totaal niet binnen ons systeem 8P
De supporters van Borussia hebben zeker een wedstrijd van cambuur bekeken,
ze hewwe onze sfeer na-aapt!! ;)
Was een lekker sfeertje daar gisteravond inderdaad. Zo hoort het.
barcelona en real madrid zijn ook niet echt clubs die een 4-1 en 4-0 achterstand weer goed kunnen maken he in de return wedstrijd. dit seizoen opnieuw een kans voor bayern munchen om de champions league finale te winnen :P
Heeft Spanje alweer een miljard staatssteun gevraagd? :_schater
*Met dank aan een niet nader te noemen nachtmerrie achtige forumganger. Aan hem de credits*
Dortmund blijft vooralsnog koel in Spanje.
Webb had btw die Ramos al een keer of 4 :gelekaart kunnen geven
Na de 2-0 dacht ik dat Real het nog redden zou ook maar gelukkig gaat Dordmund door naar de finale :)
Citaat van: oost058 op april 30, 2013, 21:55:55
Dortmund blijft vooralsnog koel in Spanje.
Webb had btw die Ramos al een keer of 4 :gelekaart kunnen geven
Wat een dikke dweil is dat zeg!
4 x :rodekaart
beste goal van Robben
0-3 ongelofelijk
:_schater Barca, _O_ Bayern
Gewoon overklast, weer eens wat anders. mooi.
Leuke finale tussen 2 mooie clubs! :)
Citaat van: oost058 op mei 01, 2013, 21:52:16
beste goal van Robben
Op z'n Barcelona's verdedigd ook :P
Heel de wereld weet dat ie naar binnen trekt en met links uithaalt, alleen maar knap van robben dat ie wederom zo scoort. lekker verdedigd ook van barca :_schater
Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.
In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2013, 19:44:45
Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.
In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
op de tribunes word dortmund in ieder geval de baas!
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2013, 19:44:45
Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.
In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
Op voorhand geef ik je gelijk. Dortmund kan wel vanuit de underdogpositie ineens mooie dingen gaan doen. Wie verwachtte dat zij Real uit zouden schakelen?
Ik hoop in ieder geval op een boeiend voetbalgevecht, wie er wint kan mij aan mijn welgevormde achterste oxyderen. Ben allang blij dat er geen clubs uit de Faillita Division in de finale staan.
2014/2015 |:) |:) |:)
Wat een kans mist Robben. Nog altijd 1-1!!!
Robben scoort de winnende in laatste minuut!!!
neeeeeeeeee ;( ;( ;(
Genoten van deze wedstrijd, jammer dat het geen verlenging werd.
voetballend viel het toch tegen of niet.
Eerste half uur had Dortmund de controle over de wedstrijd. Daarna kwam Bayern beter in zijn spel. Tweede helft Robben op tien en daar wist Dortmund af en toe geen raad mee.
Wrange voor Dortmund is dat Ribery aan de basis stond van beide doelpunten. Die man is een ongeleid projectiel en had na 36 minuten niet meer op het veld mogen staan. Dante had zijn tweede gele kaart moeten hebben nav de strafschop. Scheidsrechter staat er beide keren bovenop. Lewandowski had ook rood moeten hebben, maar toen had Bayern al met 9 moeten staan.
Durfde de scheidsrechter de rode kaart niet te geven omdat Ribery zijn landgenoot Platini op de tribune zat.
Citaat van: denistel op mei 25, 2013, 23:03:50
voetballend viel het toch tegen of niet.
Het was qua spanning en voetbal wel beter dan de afgelopen jaren.
jep, heel raar dat dante geen geel kreeg en vooral dat het niemand opviel. de commentator niet en de dortmund spelers niet.
Citaat van: marrumer op mei 26, 2013, 10:57:15
jep, heel raar dat dante geen geel kreeg en vooral dat het niemand opviel. de commentator niet en de dortmund spelers niet.
De spelers van Dortmund zijn goed opgevoed en vragen niet om kaarten, waar een aantal spelers waaronder Ribery die neiging wel hebben.
Citaat van: Nightmarelwd op mei 26, 2013, 11:27:08
De spelers van Dortmund zijn goed opgevoed en vragen niet om kaarten, waar een aantal spelers waaronder Ribery die neiging wel hebben.
dat klopt en het is geen italiaans/spaans voetbal :)
Leuke loting... barca, milan , ajax en Celtic ..
Doorgaan in cl lijkt mij voor ajax onmogelijk .
Derde plaats inderdaad hoogst haalbare, in mijn ogen. Celtic moet je ook niet onderschatten, zeker uit gaat Ajax daar niet zomaar even winnen.
Mooie wedstrijden voor Ajax. :thumbsup
A, B, C-tje .....
Milan lijkt me in Amsterdam wel te pakken en Celtic ook. Als ze mogen eindigen tegen Barca die dan al geplaatst is, zijn er wellicht kansen om te overleven. Na 5 wedstrijden 8 punten en dan thuis tegen Barca
A B Ctje
Mijn theorie gaat al niet meer op want ik zie dat het speelschema al bekend is en ze eindigen uit bij Milan :gelekaart
Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.
Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers :_schater
Doet Messi trouwens wel mee ? :y Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.
Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers :_schater
Doet Messi trouwens wel mee ? :y Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Hij heeft gescoord toch
Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.
Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers :_schater
Doet Messi trouwens wel mee ? :y Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Ik heb em al 2x gezien in ieder geval :P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 18, 2013, 22:00:34
Ik heb em al 2x gezien in ieder geval :P
Ik zag 'm net al weer voor de 3e keer :insane
Citaat van: pvanbuijtene op september 18, 2013, 21:58:24
Hij heeft gescoord toch
Ja, de 1-0 was al van Messi (vrije trap)
Denk dat onze Makrini wel twee klassen beter is als
die Poulsen!
Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Doet Messi trouwens wel mee ? :y Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Zegt hij over iemand die even gewoon drie keer scoort :_schater
Doet mij een beetje denken aan die voorbarige reactie van Barend :insane
Citaat van: gewoon een fan op september 19, 2013, 06:27:59
Zegt hij over iemand die even gewoon drie keer scoort :_schater
Doet mij een beetje denken aan die voorbarige reactie van Barend :insane
Het is geen voorbarige reactie maar een tussentijdse reactie. Mijn reactie was van 21:52 dus in de rust van de wedstrijd. En toen had ik Messi buiten het doelpunt uit de vrije trap nog niet gezien 8)
En de 2e helft heb ik hem idd wat meer gezien _O_
Kom je in de 90e minuut op 1-0 en dan wordt het toch nog 1-1.
Men is niet blij in Amsterdam. :_schater
Toppertje die vd Hoorn....
Kan 2 dingen doen, of niks of gaan liggen. Doet ie beide niet en dan is het een penalty.
Toch weer jammer dat het ajakkus publiek de hele wedstrijd amper te horen is en alleen na het goal los komt. Wat ben ik trots om :scc supporter te zijn. Heb niks met die ambtenaren clubs :R
Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 10:30:43
Toch weer jammer dat het ajakkus publiek de hele wedstrijd amper te horen is en alleen na het goal los komt. Wat ben ik trots om :scc supporter te zijn. Heb niks met die ambtenaren clubs :R
Ajax zijn ook geen supporters, ik vind het ook zo jammer dat als je er wat van zegt dan krijg je altijd dat gezeik over wie de meeste prijzen heeft. Omdat ze nergens anders op kunnen terug vallen.
Citaat van: Jules058 op oktober 02, 2013, 12:53:35
Ajax zijn ook geen supporters, ik vind het ook zo jammer dat als je er wat van zegt dan krijg je altijd dat gezeik over wie de meeste prijzen heeft. Omdat ze nergens anders op kunnen terug vallen.
Ja dat klopt. Wordt ik ook mee geconfronteerd. Velen hebben nog nooit een stadion van binnen gezien :_schater Maar weet je wat dan nog leuker is? Vragen hoe vaak ze in het stadion zijn en hoe vaak ze in het echt zien dat die prijzen worden behaald. Dan is het vaak stil.
Ik heb een schijthekel aan de vele personen die zeggen dat ze voor een bepaalde club zijn maar niet eens weten hoe ze bij het stadion moeten komen :R
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Tomtom instellen op cambuurplein leeuwarden 8P
Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Loop een Liwwadder kroeg binnen, drink er een paar en loop dan met de meute mee. Komst er vanzelf :proost
Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Je Hart volgen!
je hoort alleen maar ajax supporters tot de 1-0 in de 43ste minuut :zucht
Citaat van: marrumer op oktober 22, 2013, 21:43:15
je hoort alleen maar ajax supporters tot de 1-0 in de 43ste minuut :zucht
Overdrijven is ook een vak!
Ajax vanavond van zichzelf verloren, wat een kansen.
Wat was dat Celtic slecht, van dit ajax verlies je toch niet. Abe publiek daar in 020, dooie boel daar :O
|:)
http://f-side.nl/shirts-op-het-vak/
Hypocriete lui Ajax is net zo'n club als Barca.
30000 echte en 20000 dagjes mensen
Citaat van: Nightmarelwd op november 26, 2013, 13:09:21
http://f-side.nl/shirts-op-het-vak/
Hypocriete lui Ajax is net zo'n club als Barca.
30000 echte en 20000 dagjes mensen
Precies dat! Barcelona = Ajax II, bizar dat ze nu opeens zo'n statement willen maken. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.
Ik hoop toch dat ze winnen. Nederlands voetbal heeft al genoeg schade opgelopen dit seizoen.
Laat de beslissing maar op de laatste wedstrijd aankomen! Kunnen zich volledige uitsloven tegen Milan zodat ze die zondag erop tegen Cambuur helemaal niks zijn! |:)
Lekker Dortmund tegen Napoli kijken.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2013, 15:19:55
. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik moet er niet aan denken hoe hoog men dan weer van de toren gaat blazen :0=
Citaat van: TM op november 26, 2013, 16:06:02
Laat de beslissing maar op de laatste wedstrijd aankomen! Kunnen zich volledige uitsloven tegen Milan zodat ze die zondag erop tegen Cambuur helemaal niks zijn! |:)
Ik proef een PSV uit scenariootje :devil
Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 20:25:34
Ik proef een PSV uit scenariootje :devil
En aangezien we in onze tempel spelen, pakken we de volle drie punten! Hamas! |:)
Citaat van: TM op november 26, 2013, 20:26:59
En aangezien we in onze tempel spelen, pakken we de volle drie punten! Hamas! |:)
Hatseflats |:) niks aan toe te voegen
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2013, 15:19:55
Precies dat! Barcelona = Ajax II, bizar dat ze nu opeens zo'n statement willen maken. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.
2-0 :devil
Voorlopig is het scenario van TM aan de orde. Het nieuwe Orakel? Of Orakel in opleiding? ;)
Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 21:42:03
Voorlopig is het scenario van TM aan de orde. Het nieuwe Orakel? Of Orakel in opleiding? ;)
Zolang hij het maar goed heeft dat wij Ajax pakken vind ik alles best ;)
:y
je kan lulle wat je wil,ik heb genoten.
serero heel mooi om te zien en die veldman zeker ook.
verdiend.
:proost
Knappe prestatie, goed voor het nederlandse voetbal.
Ben absoluut geen 020 fan, maar terecht en verdient gewonnen.
Mooie pot voetbal.
Ook een man in de gracht gevallen vanaf de F-side. Zwaar gewond.
Ik heb een schijthekel aan die club uit 020, maar toch was het verdient. Goed voor het Nederlandse voetbal
Die man die gevallen is is inmiddels overleden triest dit, dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.
Citaat van: Official-Sphere op november 26, 2013, 23:17:52
Ik heb een schijthekel aan die club uit 020, maar toch was het verdient. Goed voor het Nederlandse voetbal
Die man die gevallen is is inmiddels overleden triest dit, dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.
Bericht is officieel ingetrokken! Is niet overleden.
Citaat van: Official-Sphere op november 26, 2013, 23:17:52
dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.
inderdaad, hopen dat het niet te ernstig is.
Wat een verschrikkelijk ongeluk daar.
Sterkte voor de de man en omstanders die het gezien hebben.
Ik heb een ongelofelijke hekel aan DKV maar misschien nog wel een grotere hekel aan dat Ajax :zucht
Ik gun beide clubs dan ook helemaal niets.
Top scenario! Nu moet Ajax in Milaan zich voor de volle 100% geven. De kans is groot dat ze wat vermoeid raken en tegen Cambuur (zonder erop) onderuit gaan.
Voor die supporter die gevallen is, is natuurlijk vreselijk. Gelukkig niet overleden, maar zal wel ernstig gewond zijn.
Citaat van: gewoon een fan op november 27, 2013, 07:26:01
Ik heb een ongelofelijke hekel aan DKV maar misschien nog wel een grotere hekel aan dat Ajax
Heb geen hekel aan dkv. Da's pure haat.
Verder heb ik een hekel aan alle andere clubs die er bestaan buiten SCC. Daar zou je geen onderscheid in hoeven te maken, toch?
Wel respect voor Ajax dat ze Barcalona verslaan. Een unieke prestatie, ook nog eens goed voor het Nederlandse voetbal!
Ik heb verschillende verhalen gehoord over die supporter, dat hij wel zou zijn overleden, dat hij niet zou zijn overleden. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, en hopelijk maakt hij het naar omstandigheden goed.
Citaat van: Marc S op november 27, 2013, 11:45:15
Ik heb verschillende verhalen gehoord over die supporter, dat hij wel zou zijn overleden, dat hij niet zou zijn overleden. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, en hopelijk maakt hij het naar omstandigheden goed.
Heb net een filmpje gezien van hoe hij in de ambu werd gelegd, dan zie je daar toch een plas bloed liggen, pfff vrees het ergste voor die jongen ;(
En dan botsen die ambulances ook nog ;(
Trieste zaak hoor, hoop dat hij het red. Had het er gister nog over met mijn maat hoe hoog en veraf je daar wel niet van het goal zit. Erg lelijk.
Net een eenzijdige maar toch wel vermakelijke pot gezien: Bayer Leverkusen 0-5 Manchester United.
Arbitrale gigablunder bij Schalke-Basel :_schater
Citaat van: brambo3004 op december 11, 2013, 23:28:27
Arbitrale gigablunder bij Schalke-Basel :_schater
der stonden zoveel buitenspel dat ik ze niet meer kon telllen. :_schater :_schater
Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
Citaat van: Official-Sphere op februari 19, 2014, 18:25:31
Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
vandaag mogen de duitsers wel winnen als ze zaterdag maar flink de boot in gaan :devil
Citaat van: Official-Sphere op februari 19, 2014, 18:25:31
Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
COYG
Citaat van: Cambuur058 op februari 19, 2014, 20:21:12
COYG
Ik hoop Arsenal, maar ik vrees bayern
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Denk dat arsenal thuis wint, en atletico milan verpletterd. Atletico en bayern uiteindelijk wel door
Tot op heden doet Arsenal het best, maar meneer visoog miste een penal. En op dit moment is het vuurwerk er ook wel wat af. Ik denk dat Bayern zich niet laat verassen hier.
Gelukkig mist alaba, maar met 10 man is er weinig eer te behalen..
kom op bayern |:)
Die snelheid waar Bayern af en toe mee tikt is niet normaal meer. Robben trouwens best sterk trouwens.
Het lijkt erop dat alle uitspelende team teams door gaan... De spanning is er iig van af nu.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2Frj4byd.jpg&hash=962fd0d3cc5081e8d5074a8c01d670c78b2978fe)
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes! :_schater
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes! :_schater
haha idd één grote chaos daar
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes! :_schater
Moet ook wel zeggen dat er totaal geen vertrouwen bij deze spelers is. Vidic, Ferdinand en Evra zijn ver over the hill, zonder Mata op het middenveld is het ook een zoektocht en die Rooney moet zich doodschamen met zijn 300.000 pond per week. Verdient nog meer als Messi die elke week wel wat laat zien.
Klote voor Van Persie om je in dit zooitje te moeten etaleren.
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes! :_schater
Inderdaad... en toen die wissels er in kwamen ging het beetje beter (maar dat zal die gek van een mooi-jus toch niet beamen).
Al die potjes van Chelski en Real zijn leuk en aardig, maar het echte vuurwerk zal toch vanavond komen: Atleti - Barca. Een ouderwetse schoppartij zal het niet worden, al kan ik me best voorstellen dat Godin die kleine Argentijn een flinke doodschop zal verkopen in het begin van de wedstrijd. Wordt weer een mooie avond!
Tot nu toe geen sprankelend tikkie takkie voetbal van Barcelona.
Ik ben benieuwd of Atletico dit nog lang volhoudt. I hope so :devil
Ik moet zeggen dat Barcelona ook niet echt de scheidsrechter mee heeft (gelukkig :thumbsup)
Genoten van Atletico, geweldig. Wat een publiek ook! :y
Vanwege het tonen van dit doekje
(https://pbs.twimg.com/media/BkzUTtpIgAAO6CI.jpg:large)
Moest dit hele vak (Bayern) leeg blijven
(https://pbs.twimg.com/media/BkzSam0IIAANyiS.jpg:large)
FIFA MAFIA
Atletico Madrid - Barcelona
(https://pbs.twimg.com/media/BkzrQ99CMAAswWB.jpg:large)
Bayern München..
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/1926845_647614648627291_6294944045129298641_n.jpg)
Citaat van: SCCornjum op april 23, 2014, 16:58:19
Bayern München..
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/1926845_647614648627291_6294944045129298641_n.jpg)
Nee, dat is een vrouw met bier, niet Bayern München :zweep
Dit is FC Bayern:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.tz.de%2Fbilder%2F2011%2F10%2F13%2F1444854%2F127132285-bayern-QZef.jpg&hash=94653a569b05cc5103b9fa41ab734a0be3dbe62b)
Bayern 0 :D
En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern :R
Citaat van: Tukker op april 23, 2014, 22:40:32
Bayern 0 :D
En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern :R
Zolang Pepe, Ronaldo en Di Maria bij Real zitten gun ik die lui nog minder.... Vréselijk.
Sulang Cambuur gien CL of desnoods EL speult, interesseert ut mie niet |:)
Citaat van: Tukker op april 23, 2014, 22:40:32
Bayern 0 :D
En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern :R
Ik neem aan dat je dan ook een bloedhekel hebt aan Barcelona?
Ik heb een hekel aan real madrid en barcalona. Daarom hoop ik ook dat Atlético kampioen word in spanje.
Vanavond even lekker genieten!! Ik hoop dat Bayern het red tegen Real!
Citaat van: skaaver op april 29, 2014, 20:33:34
Vanavond even lekker genieten!! Ik hoop dat Bayern het red tegen Real!
0-3 ;)
0-4
Aufwiedersehen Bayern
Tot zover de Teleac cursus breiwerkjes ontrafelen.
Mede mogelijk gemaakt door Real Madrid.
Nu morgen hopelijk Atletico zegevieren tegen Cataneccio
Kuipers scheids bij championsleague finale!
Citaat van: pvanbuijtene op mei 07, 2014, 10:52:29
Kuipers scheids bij championsleague finale!
Dan had de NOS toch geen gelijk:
Voor het eerst in de geschiedenis gaat een Europese finale tussen twee clubs uit dezelfde stad. Atlético Madrid bereikte woensdagavond de finale van de Champions League en neemt het op 24 mei in Lissabon op tegen stadgenoot Real Madrid.
Een stadsderby in een Europese finale is een unicum, een eindstrijd tussen twee clubs uit hetzelfde land is dat niet: dat is al zestien keer eerder gebeurd. Vorig jaar ging de Champions League-finale tussen twee Duitse clubs: Bayern München en Borussia Dortmund (2-1).
In 2012 was de Europa League-finale een Spaanse aangelegenheid (Atlético Madrid - Athletic Bilbao 3-0), het jaar daarvoor was er een Portugees onderonsje (FC Porto - Sporting Braga 1-0).
De allereerste finale tussen twee landgenoten was de eindstrijd van de toenmalige Jaarbeursstedenbeker (de voorloper van de UEFA Cup) in het seizoen 1961/1962. Valencia was destijds over twee duels te sterk voor Barcelona (6-2 en 1-1).
Geen Nederlanders
De Champions League-finale van 24 mei kent nog een ander opvallend feit: voor het eerst in tien jaar zal er geen Nederlander meedoen. De finale tussen Porto en Monaco in 2004 was de laatste eindstrijd zonder Nederlandse inbreng.Deel deze pagina
Feyenoord moet tegen Besiktas in de derde voorronde, moeilijke pot
Citaat van: EastSide058 op juli 18, 2014, 12:24:24
Feyenoord moet tegen Besiktas in de derde voorronde, moeilijke pot
Ze hadden het ook slechter kunnen treffen, zeker niet de makelijkste maar het is geen Zenit of Lille.
Manu scoort de gelijkmaker voor Feyenoord. Bravo Elvis :thumbsup
Ludogoretz door nadat hun keeper rood kreeg en ze geen wissels meer hadden. Ze moesten met een centrale verdediger op goal de penalty reeks in. Hij scoorde zelf en hield er twee tegen. :_schater Geweldig!
Citaat van: Marc S op augustus 27, 2014, 23:37:32
Ludogoretz door nadat hun keeper rood kreeg en ze geen wissels meer hadden. Ze moesten met een centrale verdediger op goal de penalty reeks in. Hij scoorde zelf en hield er twee tegen. :_schater Geweldig!
Twee maar? Wat een prutser.
Herkenbaar. Nu met lui van Apoel Nicosia.
Ik stond er toch liever in maart. Zonnetje op de kop en een graaf of 20
Citaat van: Galdiano op december 10, 2014, 16:52:35
Ik stond er toch liever in maart. Zonnetje op de kop en een graaf of 20
Das waar!
Citaat van: Thieske op december 10, 2014, 16:49:57
Herkenbaar. Nu met lui van Apoel Nicosia.
I.t.t. ons nog niet omsingeld..
Atletico Madrid :thumbsup
Wat een sfeer, kippenvel
Wel jammer dat zo'n vol stadion word getrakteerd op anti voetbal in de ergste vorm. Ik denk dat er veel meer uit kan worden gehaald als ze gewoon aanvallend spelen.
Citaat van: Casuals-lwd op april 14, 2015, 22:46:30
Wel jammer dat zo'n vol stadion word getrakteerd op anti voetbal in de ergste vorm. Ik denk dat er veel meer uit kan worden gehaald als ze gewoon aanvallend spelen.
Ik denk dat je dan wordt overlopen door Real. Die hebben zoveel kwaliteit.
Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.
Van mij mag Atletico door volgende week.
Citaat van: Galdiano op april 15, 2015, 07:34:32
Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.
Van mij mag Atletico door volgende week.
Al is het alleen al zodat die successupporters een kut avond hebben
Citaat van: Gasgeve op april 15, 2015, 07:05:09
Ik denk dat je dan wordt overlopen door Real. Die hebben zoveel kwaliteit.
Atletico is ook de minste niet, uitgaan van eigen kracht
Citaat van: Galdiano op april 15, 2015, 07:34:32
Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.
Van mij mag Atletico door volgende week.
1e helft niet gezien ? 2e helft was iets beter kwam ook wel door een zwak Real. Vorig seiz. zagen we het freevole Atletico
Vanavond gaan we weer los, de Nederlandse club die als eerst in actie komt in de CL is Ajax. De derde voorronde CL-wedstrijd tegen Rapid Wien.
Ik heb niks met Ajax, eigenlijk vind ik het zelfs een van de minst sympathieke clubs van Nederland, maar in het Europese voetballandschap spelen de chauvinistische gevoelens weer op, hahaha. Bij mij staat de TV dus vanavond op SBS 6 want, dat is ook nogal een ding, de publieke omroep is de uitzendrechten kwijt.
Al met al houd ik rekening met een klein drama. De (oefen)wedstrijden van Oranje op SBS komen op mij altijd nogal amateuristisch over, NPO doet dat echt beter, en Ajax zie ik eigenlijk ook nog zomaar verliezen van dit Oostenrijkse niet-bepaald-zwaargewicht.
Wat dat betreft is het een avondje dat de gemiddelde Cambuursupporter wel aan zou moeten staan. Een avondje met ergernissen, pijn aan de ogen en ongetwijfeld genoeg gevloek waardoor een zeeman met een bek vol tanden zou staan.
Yes, het voetbal begint weer. :D
Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:26:07
Vanavond gaan we weer los, de Nederlandse club die als eerst in actie komt in de CL is Ajax. De derde voorronde CL-wedstrijd tegen Rapid Wien.
Ik heb niks met Ajax, eigenlijk vind ik het zelfs een van de minst sympathieke clubs van Nederland, maar in het Europese voetballandschap spelen de chauvinistische gevoelens weer op, hahaha. Bij mij staat de TV dus vanavond op SBS 6 want, dat is ook nogal een ding, de publieke omroep is de uitzendrechten kwijt.
Al met al houd ik rekening met een klein drama. De (oefen)wedstrijden van Oranje op SBS komen op mij altijd nogal amateuristisch over, NPO doet dat echt beter, en Ajax zie ik eigenlijk ook nog zomaar verliezen van dit Oostenrijkse niet-bepaald-zwaargewicht.
Wat dat betreft is het een avondje dat de gemiddelde Cambuursupporter wel aan zou moeten staan. Een avondje met ergernissen, pijn aan de ogen en ongetwijfeld genoeg gevloek waardoor een zeeman met een bek vol tanden zou staan.
Yes, het voetbal begint weer. :D
Ben je niet de enige. Voor europees voetbal ben ik voor alle Nederlandse clubs.
En ajax had al 0-4 voor kunnen staan.
Ajax speelt prima en creëert nogal wat kansen. Goed voor het Nederlandse voetbal, hoop dat ze zo ver mogelijk komen.
Als Klaasen zo doorgaat is hij in de zomer nog weg!
Schandalig dit gewoon..
Tsja, ook dat is typisch het Nederlands voetbal in het algemeen en Ajax in het bijzonder...
Ajax slaagt er weer knap in om het Nederlands voetbal voor lul te zetten.
Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!
Citaat van: AL op augustus 04, 2015, 21:13:10
Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!
Ik ook niet, maar wel een hele slechte zaak voor het Nederlandse voetbal..
Lekker kortzichtig. Zo hebben we over een paar jaar de situatie dat zelfs onze kampioen niet meer zeker is van een plaats in de Champions League. Dendert het niveau hier nog verder naar beneden.
Citaat van: NRG op augustus 04, 2015, 21:23:14
Ik ook niet, maar wel een hele slechte zaak voor het Nederlandse voetbal..
Dat wel, maar hebben wij daar meer of minder om?
Jazeker, zo wordt de kans op Europees voetbal voor ons ook steeds kleiner. Die club is wel een van de "grootverdieners" qua punten voor de Nederlandse ranking.
En het is weer een wedstrijd!!
Citaat van: AL op augustus 04, 2015, 21:24:22
Dat wel, maar hebben wij daar meer of minder om?
Ja, dan gaat het niveau nog verder naar beneden. Wellicht dat spelers als Berisha en Masek zich dan af gaan vragen of ze niet beter naar de Belgische competitie of zo kunnen gaan.
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 21:25:24
Ja, dan gaat het niveau nog verder naar beneden. Wellicht dat spelers als Berisha en Masek zich dan af gaan vragen of ze niet beter naar de Belgische competitie of zo kunnen gaan.
Of de Zwitserse? Ik zag hele negatieve reacties over het vertrek van Boëtius naar Zwitserland. Terwijl die de afgelopen jaren Europees redelijk aan de weg timmeren.
Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2015, 21:26:50
Of de Zwitserse? Ik zag hele negatieve reacties over het vertrek van Boëtius naar Zwitserland. Terwijl die de afgelopen jaren Europees redelijk aan de weg timmeren.
Basel heeft het de laatste jaren inderdaad uitstekend gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat je voorbij wordt gestreefd door de Zwitserse competitie...
Basel is sportief gezien gewoon een stap hogerop tov Fey...
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 21:27:57
Basel heeft het de laatste jaren inderdaad uitstekend gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat je voorbij wordt gestreefd door de Zwitserse competitie...
Gaat volgend jaar al gebeuren http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html (http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html)
Ook de "grote" voetballanden tsjechie, croatie, griekenland en roemenie gaan dan over ons heen.
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 21:24:11
Lekker kortzichtig. Zo hebben we over een paar jaar de situatie dat zelfs onze kampioen niet meer zeker is van een plaats in de Champions League. Dendert het niveau hier nog verder naar beneden.
Een van de factoren die bijdraagt aan het dalende puntencoefficient is volgens mij de play-offs. Wij sturen niet meer de ploegen Europa in die na 34 wedstrijden op plaats 1 t/m 5 staan, maar incidenteel ook ploegen die om plaats 8 of 9 voetballen. Daar betaal je uiteindelijk een prijs voor.
Daarnaast werken wij het zelf ook in de hand door ploegen, zoals Ajax vanavond, met een gemiddelde leeftijd van 21,xx het veld in te sturen. Dit soort leeftijden zie je waarschijnlijk eerder bij de beloften van o.a. City.
En wat ook niet handig is, is dat goed presterende ploegen meteen leeg worden gekocht. AZ en Vitesse spelen nu EL maar zijn hun belangrijkste vier à vijf spelers kwijtgeraakt.
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 22:39:18
En wat ook niet handig is, is dat goed presterende ploegen meteen leeg worden gekocht. AZ en Vitesse spelen nu EL maar zijn hun belangrijkste vier à vijf spelers kwijtgeraakt.
En zo blijf je dus in een neerwaartse spiraal. Eredivisie wordt kwalitatief minder waardoor talenten nóg eerder vertrekken naar het buitenland waardoor de selecties nóg jonger worden dus nog minder kwaliteit etc etc
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2015, 22:47:49
En zo blijf je dus in een neerwaartse spiraal. Eredivisie wordt kwalitatief minder waardoor talenten nóg eerder vertrekken naar het buitenland waardoor de selecties nóg jonger worden dus nog minder kwaliteit etc etc
In principe is dit natuurlijk een slechte ontwikkeling voor het Nederlandse voetbal. Echter denk ik juist dat het voor ons zo steeds makkelijker wordt om te handhaven (of weer snel terug te keren).
Met een goede trainer had Ajax gewoon van deze ploeg gewonnen.Frank de Boer doet maar wat (aankopen op de bank, Beste aanvaller wegsturen etc).
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2015, 22:21:33
Gaat volgend jaar al gebeuren http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html (http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html)
Ook de "grote" voetballanden tsjechie, croatie, griekenland en roemenie gaan dan over ons heen.
We hebben nog wel een heel seizoen te gaan hè? Tsjechië en Roemenië zijn ook al een ploeg kwijt en Kroatië zelfs al twee. Zo spaak zal het niet lopen.
Citaat van: dizzhead op augustus 04, 2015, 23:27:38
We hebben nog wel een heel seizoen te gaan hè? Tsjechië en Roemenië zijn ook al een ploeg kwijt en Kroatië zelfs al twee. Zo spaak zal het niet lopen.
Op tsjechie en roemenie lopen we 3 en 4 punten achter. Dat ga je dit seizoen echt niet op ze inhalen. De laatste jaren verzamelt nl slechts 4-6 punten per jaar. Daarbij komt dat wij donderdag ook de 2e club kwijtraken en dat we gestart zijn met een extra ticket (eagles) waardoor de behaalde door 6 worden gedeeld ipv 5. En nee, ik ben geen doemdenker, ik ben slechts helderziend 8)
Wij moeten inderdaad 4 delen door 6 (.66). Kroatie al 2 door 4 (.5) en Tsjechie & Roemenie lopen nu inderdaad nog voor met 4/5 (. 8) en 3/4 (.75).
Echter. PSV zit al in de groepsfase.
Tsjechie heeft nog 2 teams in de voorronde CL (Praag & Plzen) - en ik betwijfel of 1 van beide de groepsfase gaat halen. Daarbij gaat Jablonec ook uitgeschakeld worden in de EL.
Roemenie gaat donderdag hoogstwaarschijnlijk ook 2 teams verliezen in de EL.
Dan blijft alleen Griekenland als bedreiging over. Verder is de kans aanwezig dat Zwitserland morgen al 2 clubs inlevert en ook Oekraïne verliest al zijn eerste ticket.
Wat ik probeer te zeggen is dat er nog heel veel kan veranderen in een seizoen. Net zo goed dat jou scenario ook nog mogelijk is; maar dan moeten de kwartjes wel allemaal goed vallen voor de genoemde 'concurrenten'.
/edit. Vergeet ik Belgie te noemen. Charlelroi verliest morgen denk ik en vanavond krijgt Club Brugge het ook lastig. Als Brugge het wel redt, is Griekenland de dupe. :y
Citaat van: AL op augustus 04, 2015, 21:13:10
Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!
Dom praat niet jonge. Je vergeet even dat de kans dat SC Cambuur ooit Europa ingaat ook steeds kleiner wordt? Straks mag onze kampioen eerst 3 voorrondes CL spelen en mogen de nrs 2 t/m 4 zich kwalificeren via de Oceaniëcup voor de eerste voorronde EL.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:28:51
Dom praat niet jonge. Je vergeet even dat de kans dat SC Cambuur ooit Europa ingaat ook steeds kleiner wordt? Straks mag onze kampioen eerst 3 voorrondes CL spelen en mogen de nrs 2 t/m 4 zich kwalificeren via de Oceaniëcup voor de eerste voorronde EL.
Het is verschrikkelijk dubbel, ik weet dat het veel beter voor het Nederlandse voetbal is dat Ajakkes had gewonnen maar aan de andere kant is het wel leuk/fijn om te zien dat die arrogante lui op hun bek gaan 8P
Het verstand wint het niet altijd van het hart :proost
Citaat van: gewoon een fan op augustus 05, 2015, 11:33:18
Het is verschrikkelijk dubbel, ik weet dat het veel beter voor het Nederlandse voetbal is dat Ajakkes had gewonnen maar aan de andere kant is het wel leuk/fijn om te zien dat die arrogante lui op hun bek gaan 8P
Het verstand wint het niet altijd van het hart :proost
In de competitie ben ik het met je eens. In europa overheerst bij mij het landsbelang.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:37:16
In de competitie ben ik het met je eens. In europa overheerst bij mij het landsbelang.
Gaat dit ook op als DKV Europees speelt?
Persoonlijk vind ik Ajakkes bijna net zo erg als DKV.
Citaat van: gewoon een fan op augustus 05, 2015, 11:47:22
Gaat dit ook op als DKV Europees speelt?
Persoonlijk vind ik Ajakkes bijna net zo erg als DKV.
Nee. Ik ben me terdege bewust hier met twee maten te meten maar dat interesseert me geen flikker kan ik je melden :proost
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:55:27
Nee. Ik ben me terdege bewust hier met twee maten te meten maar dat interesseert me geen flikker kan ik je melden :proost
:_schater :_schater :_schater
Van der Streek rood en Moreno van PSV krijgt niets. Wat een charge van die gast zeg.
Citaat van: 666 op september 15, 2015, 21:11:36
Van der Streek rood en Moreno van PSV krijgt niets. Wat een charge van die gast zeg.
Een gebroken been als resultaat
wat een vreselijke blessure voor Shaw. Als een speler zo in komt vliegen mag de scheids best fluiten toch?
Leuke pot vanavond mensen! Op papier althans. Arsenal - Bayern, straks op SBS 6.
jetzt geht's los! Ook gratis online te checken op de site van nu.nl (wel even accountje registreren).
Ik ben benieuwd of de doellijntechnologie in Wolfsburg wel goed gecontroleerd is op sjoemelsoftware. Het schijnt dat ze in die omgeving daar nogal een handje van hebben :zweep
Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2015, 21:24:08
Ik ben benieuwd of de doellijntechnologie in Wolfsburg wel goed gecontroleerd is op sjoemelsoftware. Het schijnt dat ze in die omgeving daar nogal een handje van hebben :zweep
Doellijntechnologie word toch geleverd door een duits bedrijf, dus het zou zo maar kunnen :zweep
Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.
Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 22:41:42
Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.
Ook goed voor de eredivisie! En echt een hele knappe prestatie.
Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 22:41:42
Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.
En als ze verliezen eindigen ze als laatste van de poule en zijn ze dus europees uitgespeeld. Alles ligt nog open dus.
Citaat van: Yellow Army op november 26, 2015, 15:20:04
En als ze verliezen eindigen ze als laatste van de poule en zijn ze dus europees uitgespeeld. Alles ligt nog open dus.
Klopt. Maar ik had van tevoren niet verwacht dat PSV op de laatste speeldag kwalificatie nog in eigen hand zou hebben. En ze hebben van alle ploegen die Europees spelen de meeste punten gehaald voor Nederland, terwijl ze op het hoogste niveau spelen. Dus ik vind het hoe dan ook knap.
Schitterende laatste ronde wordt dat. Met alleen ploegen die het in eigen hand hebben. Iedereen moet winnen om zeker te zijn van CL/ Europees overwinteren en de verliezer van psv Moskou ligt er sws uit.
Wat een schril contrast met de Nederlandse prestaties in de Europa League weer...
PSV door, mooi man.
Chapeau lampies. Knap!
Keurig van PSV, wat zou floppe hier van vinden?
Wat een wedstrijd was dat. Toch wel erg van genoten.
Ondanks dat ik niks heb met die lampjes, stiekem wel genoten. Lekkere pot en bovendien goed voor het NLse voetval
Compleet verdiende overwintering in de CL. Bijzonder knappe prestatie als je gewoon thuis 9 punten pakt. Wat mij betreft mag PSV nog wel een rondje overleven na de winterstop.
Ze moeten hopen dat ze Barcelona, Real Madrid en Bayern München ontlopen in de volgende ronde. Tegen de andere ploegen maken ze nog wel een kansje. Stom van Luuk de Jong dat hij er niet bij zal zijn. Hij wist niet dat hij op scherp stond, en krijgt vervolgens geel voor praten. Hoe amateuristisch...
Een domme kaart, helemaal omdat het een zwaar terechte penalty was. In de emotie snap ik het ook wel dat hij zo reageert. Je komt immers in de slotfase waarschijnlijk 0-1 achter en bent dan virtueel uitgeschakeld voor de overwintering in elk Europees toernooi.
Verder maakte hij die fout natuurlijk wel vrijwel meteen weer goed met de gelijkmaker.
Hij wist niet dat die op scherp stond, nog amateuristischer.
Citaat van: Gasgeve op december 10, 2015, 12:00:50
Hij wist niet dat die op scherp stond, nog amateuristischer.
Vanuit PSV oogpunt snap ik het juist wel. Je wilt toch niet dat een speler de hele tijd met de gedachte speelt geen gele kaart te mogen pakken; dan heb je al geen focus meer.
Citaat van: dizzhead op december 10, 2015, 14:40:23
Vanuit PSV oogpunt snap ik het juist wel. Je wilt toch niet dat een speler de hele tijd met de gedachte speelt geen gele kaart te mogen pakken; dan heb je al geen focus meer.
Ik geloof niet dat een speler met de rem erop speelt in zo'n belangrijke wedstrijd. Als ze hem wel geïnformeerd hadden, had hij in elk geval niet zo'n onnozele kaart gepakt.
Citaat van: El Ma-kri-niii op december 10, 2015, 16:42:12
Ik geloof niet dat een speler met de rem erop speelt in zo'n belangrijke wedstrijd. Als ze hem wel geïnformeerd hadden, had hij in elk geval niet zo'n onnozele kaart gepakt.
Dat eerste betwijfel ik bij sommige spelers, vooral spitsen. Dat laatste ben ik het wel mee eens.
PSV tegen Atletico Madrid. Ben bang dat ze kansloos zijn, alhoewel het natuurlijk nog erger had gekund met Barcelona of Bayern.
http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/kaarten-atl%C3%A9tico-psv-vrijwel-direct-uitverkocht-video-1.5580389
Kaartverkoop is lekker georganiseerd :_spank
Na dit droevige weekend, vanavond morgenavond maar eens kijken hoe Pisvee het ervan af gaat brengen.
Citaat van: scc-aaron op maart 14, 2016, 12:07:45
Na dit droevige weekend, vanavond maar eens kijken hoe Pisvee het ervan af gaat brengen.
Vanavond al? Niet morgen of overmorgen?
Citaat van: moodygrunn op maart 14, 2016, 12:08:23
Vanavond al? Niet morgen of overmorgen?
Je was me te snel af
Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...
Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2016, 22:33:19
Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...
Heel belangrijk, ook omdat Shakter Donetsk eruit ligt. Oekraine is ons vorig jaar voorbij gegaan in de uefa ranking. Als ze nu door weten te stoten naar het hoofdtoernooi lopen we mooi wat punten in op dat oostblokland.
Tja vorig week was Ajax veel beter dan PAOK en speelden ze gelijk. Nu speelde Ajax slecht en winnen ze. Winnen is altijd voldoende. Dat vergeten we hier in NL wel eens. Ook leuk dat er 2 Griekse clubs nu uit de CL liggen.
Blij dat Ajax wint voor de puntjes in Europa, maar man man man, wat is dit Ajax slecht zeg.
Dat Ajax nu niet investeert in een paar spelers met al die miljoenen.
Citaat van: Marc S op augustus 04, 2016, 10:20:15
Tja vorig week was Ajax veel beter dan PAOK en speelden ze gelijk. Nu speelde Ajax slecht en winnen ze. Winnen is altijd voldoende. Dat vergeten we hier in NL wel eens. Ook leuk dat er 2 Griekse clubs nu uit de CL liggen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben bang dat als Ajax zo blijft spelen dat deze winst dan een incident was en ze alsnog razendsnel Europa uit zullen vliegen. Maar goed dat ze nu al zeker zijn van groepsfase EL.
Citaat van: maikcambuur op augustus 03, 2016, 23:13:47
Heel belangrijk, ook omdat Shakter Donetsk eruit ligt. Oekraine is ons vorig jaar voorbij gegaan in de uefa ranking. Als ze nu door weten te stoten naar het hoofdtoernooi lopen we mooi wat punten in op dat oostblokland.
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html
Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 12:23:32
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html
Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog
Wat betekenen die cijfers bij de teams: 5/5 bij Nederland?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2016, 12:45:01
Wat betekenen die cijfers bij de teams: 5/5 bij Nederland?
Nog 5/5 clubs actief
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 12:23:32
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html
Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog
Dus ze zijn in 2015 er voorbij gegaan, pfoe wat een verschil zeg..
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 17:49:05
Dus ze zijn in 2015 er voorbij gegaan, pfoe wat een verschil zeg..
Gaat om de stelling dat je Oekraïne als een concurrent ziet terwijl zij 8e staan, wij 13e, met 15 punten voorsprong. En het was aug 2014 overigens dat Oekraïne ons voorbij was gegaan.
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 18:04:22
Gaat om de stelling dat je Oekraïne als een concurrent ziet terwijl zij 8e staan, wij 13e, met 15 punten voorsprong. En het was aug 2014 overigens dat Oekraïne ons voorbij was gegaan.
Oekraine is nog steeds concurrent en Nederland kan flink inlopen als Ajax groepsfase CL haalt. Omdat Shaktar is uitgeschakeld in CL gisteren.. Voor de rest is het dus te hopen dat de Belgen ook slecht gaan presteren in europa. Ook goed nieuws dat Fenerbahce er ook al uit ligt in CL. Turkije staat ook vlakbij NL.
Loting had slechter gekund
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 05, 2016, 12:49:16
Loting had slechter gekund
Klopt maar deze wedstrijd hebben ze niet zomaar gewonnen hoor. Deed vorig seizoen tot de laatste dag mee om het kampioenschap in Rusland.
Ajax krijgt het daar echt lastig hoor.
Zeker weten en een zeer stugge ploeg. Maar Roma of Monaco lijkt zwaarder
Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2016, 22:33:19
Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...
Wat me opviel, qua verdediging moeten ze snel aan het Werkmann :devil
Wij zijn niet de enige met een slechte keeper.
Ajax speelt wel prima. Hoop dat Maas ongeveer hetzelfde voor ogen heeft met Cambuur dan Bosz met Ajax (dan moet het er ook nog 'even' uit komen).
Kon er niet echt van genieten, 90 minuten gejank, gezannik en gerol in het strafschop gebied.
Citaat van: hobbes op maart 09, 2017, 09:56:24
Kon er niet echt van genieten, 90 minuten gejank, gezannik en gerol in het strafschop gebied.
Die scheids kon wel een blindengeleidehond gebruiken. Wat een drama is die man zeg..! Ik ben ook geen PSG fan, maar ik vind wel dat ze genaaid zijn.
Als ze hun kansen hadden benut was er niks aan de hand geweest.
2 discutabele penalties, 1 ontnomen en geen rode kaart en 5 minuten extra tijd, het zat Barca wel erg mee allemaal.
Erger me altijd wezenloos aan dat gezeur en acteren van spelers als Busquets, Alba en Neymar. Van mij hadden ze eruit gemogen. Die scheids zal voorlopig wel geen CL-wedstrijd meer krijgen, al had PSG het zelf natuurlijk ook wel wat beter mogen doen.
Citaat van: Collingwood op maart 09, 2017, 12:38:18
Erger me altijd wezenloos aan dat gezeur en acteren van spelers als Busquets, Alba en Neymar. Van mij hadden ze eruit gemogen. Die scheids zal voorlopig wel geen CL-wedstrijd meer krijgen, al had PSG het zelf natuurlijk ook wel wat beter mogen doen.
Ik snap wel dat als je 4-0 voorstaat dat je geen open huis wil houden. Maar je had gewoon het gevoel dat er naar een overwinning van Barca toegewerkt werd. En van te voren had ik dat ook geen probleem gevonden, geen voorkeur voor 1 van de clubs en een sensationele wedstrijd is nooit verkeerd. Maar gedurende de wedstrijd hoopte ik steeds meer dat PSG het ging redden.
Dat gevoel had ik ook. Zat haast te juichen bij die goal van Cavani. Vond vooral Suarez tenenkrommend irritant. Met vals spel komen zij wel een ronde verder.
Het was gewoon een belediging voor het voetbal wat we gisteren hebben gezien.
Had ee een heel dubbel gevoel over. Blij dat zo'n oliesjeik club er uit is. Maar dat matennaaien van Barcelona is hopelijk na de volgende ronde ook voorbij.
1 geweldige daad van de scheidsrechter:
De gele kaart van Cavani. Ik wou dat iedere scheidsrechter dat iedere keer bestrafte.
We mogen hopen, dat de scheids vrijdag a.s beter fluit als de scheids van Madrid - München :(
Schandalig inderdaad.
Citaat van: PePe op april 18, 2017, 23:28:14
We mogen hopen, dat de scheids vrijdag a.s beter fluit als de scheids van Madrid - München :(
Och in het voordeel van de thuisclub...
Maar buitenspel was moeilijk te zien maar die rode kaart...
Ajax - Nice in de voorronde van de CL.
Sowieso een heel moeilijke loting, en zal door de omstandigheden alleen maar moeilijker worden.
Goed sfeertje bij Juventus...
iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 20:39:16
iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?
Die via hesgoal.com werken altijd vrij goed.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 20:39:16
iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?
Ziggo sport is bij elke provider te ontvangen vanavond. Of zit je niet in Nederland?
Citaat van: justremco op augustus 14, 2018, 20:50:21
Ziggo sport is bij elke provider te ontvangen vanavond. Of zit je niet in Nederland?
Oostenrijk, en die van collingwood doet het redelijk, dus als iemand een betere weet, graag
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 21:02:47
Oostenrijk, en die van collingwood doet het redelijk, dus als iemand een betere weet, graag
Ah ok, als je ziggo klant bent dan gewoon via ziggo go. Gebruik zelf meestal http://www.sport365.live/en/home
Citaat van: justremco op augustus 14, 2018, 21:15:32
Ah ok, als je ziggo klant bent dan gewoon via ziggo go. Gebruik zelf meestal http://www.sport365.live/en/home
Hoppaa appje gepakt en nu prachtig beeld, thx
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 21:41:49
Hoppaa appje gepakt en nu prachtig beeld, thx
Haha geen dank, ideaal dat je tegenwoordig gewoon kunt kijken in het buitenland zonder poespas zoals vpn etc
Ajax speelt tegen dkv :_schater
Ajax speelt fantastisch
die vd gijp word ook steeds meer ongeloofwaardig met zijn "tadic speelt slecht".
Is die Mbappé niet iets voor komend seizoen? Na wat begeleiding van Bruin kan die jongen misschien nog wel ver komen :P
Citaat van: el haj op april 07, 2021, 21:07:20
Is die Mbappé niet iets voor komend seizoen? Na wat begeleiding van Bruin kan die jongen misschien nog wel ver komen :P
Prima stand in voor Mühren
Lampegat :zucht
Toch geen Europese top...
Jammer. Had het ze wel gegund.
Het was goed geweest voor het Nederlandse voetbal, maar ik vind het wel grappig voor de steeds arroganter wordende supporters.
Ook in Eindhoven de discussie over (ontbreken van) plan B.
Ze hebben afgelopen zaterdag teveel moeten geven, dat zag je duidelijk terug :devil
Voor de coefficienten zal het waarschijnlijk beter zijn dat psv in de EL gaat spelen
Alleen zou PSV bij plaatsing voor de groep al 4 (bonus)punten binnen hebben. En kan het ook best zijn dat ze die EL gaan laten lopen, wat niet ondenkbaar is gezien de afgelopen jaren en het wisselbeleid van deze trainer.
Klopt, alleen maak je die normaal gesproken goed met betere resultaten en het verder komen in het toernooi
De hier alom gewaardeerde Blom heeft Van Bommel en zijn Wolfsburg even flink genaaid zeg. Onvoorstelbaar
Echt achterlijk inderdaad! Maar ook die scheids die em geeft. Die moet toch via zijn communicatie die Blom op zijn flikker geven?
Trouwens ook Salzburg kreeg een belachelijk VAR-beslissing mee:
https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1443300212362170370?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1443300212362170370%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fvideos%2F999697%2Fonbegrijpelijk-var-ziet-botman-de-bal-spelen-maar-scheids-blijft-bij-strafschop.html (https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1443300212362170370?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1443300212362170370%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fvideos%2F999697%2Fonbegrijpelijk-var-ziet-botman-de-bal-spelen-maar-scheids-blijft-bij-strafschop.html)
Ajax had al 5-0 voor kunnen staan tegen Dortmund.
Zegt genoeg