Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: AL op augustus 04, 2015, 21:13:10
Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!

Dom praat niet jonge. Je vergeet even dat de kans dat SC Cambuur ooit Europa ingaat ook steeds kleiner wordt? Straks mag onze kampioen eerst 3 voorrondes CL spelen en mogen de nrs 2 t/m 4 zich kwalificeren via de Oceaniƫcup voor de eerste voorronde EL.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:28:51
Dom praat niet jonge. Je vergeet even dat de kans dat SC Cambuur ooit Europa ingaat ook steeds kleiner wordt? Straks mag onze kampioen eerst 3 voorrondes CL spelen en mogen de nrs 2 t/m 4 zich kwalificeren via de Oceaniƫcup voor de eerste voorronde EL.

Het is verschrikkelijk dubbel, ik weet dat het veel beter voor het Nederlandse voetbal is dat Ajakkes had gewonnen maar aan de andere kant is het wel leuk/fijn om te zien dat die arrogante lui op hun bek gaan   8P
Het verstand wint het niet altijd van het hart  :proost

poelie-lwd

Citaat van: gewoon een fan op augustus 05, 2015, 11:33:18
Het is verschrikkelijk dubbel, ik weet dat het veel beter voor het Nederlandse voetbal is dat Ajakkes had gewonnen maar aan de andere kant is het wel leuk/fijn om te zien dat die arrogante lui op hun bek gaan   8P
Het verstand wint het niet altijd van het hart  :proost

In de competitie ben ik het met je eens. In europa overheerst bij mij het landsbelang.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:37:16
In de competitie ben ik het met je eens. In europa overheerst bij mij het landsbelang.

Gaat dit ook op als DKV Europees speelt?
Persoonlijk vind ik Ajakkes bijna net zo erg als DKV.

poelie-lwd

Citaat van: gewoon een fan op augustus 05, 2015, 11:47:22
Gaat dit ook op als DKV Europees speelt?
Persoonlijk vind ik Ajakkes bijna net zo erg als DKV.

Nee. Ik ben me terdege bewust hier met twee maten te meten maar dat interesseert me geen flikker kan ik je melden  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 11:55:27
Nee. Ik ben me terdege bewust hier met twee maten te meten maar dat interesseert me geen flikker kan ik je melden  :proost

:_schater :_schater :_schater

666

Van der Streek rood en Moreno van PSV krijgt niets. Wat een charge van die gast zeg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: 666 op september 15, 2015, 21:11:36
Van der Streek rood en Moreno van PSV krijgt niets. Wat een charge van die gast zeg.

Een gebroken been als resultaat

Moira

wat een vreselijke blessure voor Shaw. Als een speler zo in komt vliegen mag de scheids best fluiten toch?

el haj

Leuke pot vanavond mensen! Op papier althans. Arsenal - Bayern, straks op SBS 6.

el haj

jetzt geht's los! Ook gratis online te checken op de site van nu.nl (wel even accountje registreren).

Dokkumer

Ik ben benieuwd of de doellijntechnologie in Wolfsburg wel goed gecontroleerd is op sjoemelsoftware. Het schijnt dat ze in die omgeving daar nogal een handje van hebben  :zweep

jeff

Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2015, 21:24:08
Ik ben benieuwd of de doellijntechnologie in Wolfsburg wel goed gecontroleerd is op sjoemelsoftware. Het schijnt dat ze in die omgeving daar nogal een handje van hebben  :zweep
Doellijntechnologie word toch geleverd door een duits bedrijf, dus het zou zo maar kunnen  :zweep

Collingwood

Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 22:41:42
Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.

Ook goed voor de eredivisie! En echt een hele knappe prestatie.