Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Nee joh.  Zie liever hemmen of barto  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

punkman

Citaat van: Cambuur Liwwadden op april 24, 2013, 22:22:31
Vier maal Lewandowski, en de wedstrijd is nog niet eens afgelopen.

V D Belt hewwe we nog wat centen over??

Centen wel, Euro's niet ... :devil

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 22:24:27
Nee joh.  Zie liever hemmen of barto  ;)

die zijn in de combinatie wat beter..... die lewandovski is een afmaker pur sang, past totaal niet binnen ons systeem 8P
In Henk en Sandor we trust

Cambuur Liwwadden

De supporters van Borussia hebben zeker een wedstrijd van cambuur bekeken,
ze hewwe onze sfeer na-aapt!!   ;)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

oost058

Was een lekker sfeertje daar gisteravond inderdaad. Zo hoort het.

marrumer

barcelona en real madrid zijn ook niet echt clubs die een 4-1 en 4-0 achterstand weer goed kunnen maken he in de return wedstrijd. dit seizoen opnieuw een kans voor bayern munchen om de champions league finale te winnen  :P

Dokkumer

Heeft Spanje alweer een miljard staatssteun gevraagd? :_schater

*Met dank aan een niet nader te noemen nachtmerrie achtige forumganger. Aan hem de credits*

oost058

Dortmund blijft vooralsnog koel in Spanje.
Webb had btw die Ramos al een keer of 4  :gelekaart kunnen geven

RotterdamLeeuwarden

Na de 2-0 dacht ik dat Real het nog redden zou ook maar gelukkig gaat Dordmund door naar de finale :)


De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

poelie-lwd

Citaat van: oost058 op april 30, 2013, 21:55:55
Dortmund blijft vooralsnog koel in Spanje.
Webb had btw die Ramos al een keer of 4  :gelekaart kunnen geven

Wat een dikke dweil is dat zeg!

4 x  :rodekaart
Iedereen heeft recht op mijn mening.

oost058

beste goal van Robben

oost058


Cambuur Liwwadden

 :_schater Barca,  _O_ Bayern

Gewoon overklast, weer eens wat anders. mooi.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

debaas058

Leuke finale tussen 2 mooie clubs! :)
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Dokkumer

Citaat van: oost058 op mei 01, 2013, 21:52:16
beste goal van Robben
Op z'n Barcelona's verdedigd ook :P