Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

barcelona - ac milan was inderdaad een fantastische wedstrijd  :D

SCCornjum


De liefde van supporters van Galatasaray gaat ver. Zo'n 100 aanhangers van de Turkse club wilden zo graag de afsluitende training van hun club voor het duel met Schalke 04 in de Champions League bijwonen dat ze een ondergrondse tunnel probeerden te graven. .

Suppoosten van de Duitse club zagen maandagavond hoe supporters met blote handen in gevecht met bevroren grond gingen. 'Gelukkig hebben onze mensen hen op andere gedachten kunnen brengen', bevestigt manager Horst Heldt van Schalke 04. 'Ze bedoelden het ook niet verkeerd. Het was pure clubliefde.'

De supporters misten de besloten oefensessie maar zagen Wesley Sneijder en zijn ploeggenoten dinsdagavond wel met 3-2 winnen. Met die zege kwalificeerde Galatasaray zich voor de kwartfinale van de Champions League.
Watching Football Is Not A Crime

Ronnie tng

Daar weten ze wat sfeermaken is! Wat nou een trommel, wat nou shooters of weet ik het wat voor toeters en bellen!!

Rook, vuurwerk en het belangrijkste zingen tot je er bij neer valt!

marrumer

vanavond op nederland 3 paris saint germain - fc barcelona en malaga - dortmund word in een samenvatting uitgezonden later vanavond.

marrumer

had me vergist. malaga - dortmund komt vandaag op samenvatting en gisteren bayern-juventus. vanavond even lekker naar real madrid - galatasaray kijken!

marrumer

vandaag op nederland 3: borussia dortmund - malaga . totaal: 0-0

Dokkumer

Over 3 seizoenen op NL3 Cambuur - Real Mashit :devil

Holwerd voor Cambuur

Heerlijk! Borussia Dortmund! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

ja was erg mooi, kan altijd nog met duitsers he. vanavond barca - psg.

SCCornjum

Duitsland keek dinsdag naar het spektakel tussen Bayern München en FC Barcelona, maar toch ook naar de opzienbarende transfer die werd onthuld. De overgang van Mario Götze van Borussia Dortmund naar München kwam op een wel zeer ongelukkig moment naar buiten.

Dortmund speelt woensdag immers haar halve finale van de Champions League tegen Real Madrid. De voorbereiding verliep dinsdag dan ook allesbehalve vlekkeloos en dat gold zeker voor de voor verrader uitgemaakte Götze.

De middenvelder trainde dinsdag zelfs onder politiebegeleiding. Twee mannen in uniform bewaakten de voetballer van Dortmund persoonlijk tijdens de overigens besloten training. Ook waren er enkele politiewagens aanwezig om de rust te bewaren.

Dubbelslag
Ottmar Hitzfeld, voormalig trainer van beide Duitse clubs, kan de komst van Götze naar de Allianz Arena wel begrijpen. "Ze willen hun eigen hand versterken en tegelijk die van de concurrent verzwakken. Dortmund is de grootste bedreiging van Bayern in de Bundesliga en nu ook in de Champions League", aldus de coach.
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Een Duitse finale, zoals het nu lijkt 8P

Destroyer

Ja wie had dat verwacht! ?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Kut real! Mooi dat Dortmund voorstaat!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 22:14:59
Kut real! Mooi dat Dortmund voorstaat!

Heb om een schijt hekel aan die club.  En maar schulden schrijven...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Liwwadden

Vier maal Lewandowski, en de wedstrijd is nog niet eens afgelopen.

V D Belt hewwe we nog wat centen over??
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?