Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Leuke loting... barca, milan , ajax en Celtic ..
Doorgaan in cl lijkt mij voor ajax onmogelijk .

Collingwood

Derde plaats inderdaad hoogst haalbare, in mijn ogen. Celtic moet je ook niet onderschatten, zeker uit gaat Ajax daar niet zomaar even winnen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Mooie wedstrijden voor Ajax. :thumbsup

John Hiatt


cambuurlegend


Bernardo


Tukker

Milan lijkt me in Amsterdam wel te pakken en Celtic ook. Als ze mogen eindigen tegen Barca die dan al geplaatst is, zijn er wellicht kansen om te overleven. Na 5 wedstrijden 8 punten en dan thuis tegen Barca

A B Ctje
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Mijn theorie gaat al niet meer op want ik zie dat het speelschema al bekend is en ze eindigen uit bij Milan  :gelekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.

Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers  :_schater

Doet Messi trouwens wel mee ?   :y  Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.

Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers  :_schater

Doet Messi trouwens wel mee ?   :y  Benieuwd of hij nog wat laat zien.
Hij heeft gescoord toch

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Als Ajax een beetje meer lef toont in Barcelona zit er meer in dan de 1-0 achterstand waar ze nu tegenaan kijken.

Die Poulsen vind ik trouwens wel dramatisch slecht. Dan hebben wij toch betere verdedigers  :_schater

Doet Messi trouwens wel mee ?   :y  Benieuwd of hij nog wat laat zien.

Ik heb em al 2x gezien in ieder geval :P
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 18, 2013, 22:00:34
Ik heb em al 2x gezien in ieder geval :P
Ik zag 'm net al weer voor de 3e keer  :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op september 18, 2013, 21:58:24
Hij heeft gescoord toch
Ja, de 1-0 was al van Messi (vrije trap)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Denk dat onze Makrini wel twee klassen beter is als
die Poulsen!

gewoon een fan

Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:52:44
Doet Messi trouwens wel mee ?   :y  Benieuwd of hij nog wat laat zien.

Zegt hij over iemand die even gewoon drie keer scoort  :_schater
Doet mij een beetje denken aan die voorbarige reactie van Barend  :insane