Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: gewoon een fan op september 19, 2013, 06:27:59
Zegt hij over iemand die even gewoon drie keer scoort  :_schater
Doet mij een beetje denken aan die voorbarige reactie van Barend  :insane
Het is geen voorbarige reactie maar een tussentijdse reactie. Mijn reactie was van 21:52 dus in de rust van de wedstrijd. En toen had ik Messi buiten het doelpunt uit de vrije trap nog niet gezien  8)

En de 2e helft heb ik hem idd wat meer gezien  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Kom je in de 90e minuut op 1-0 en dan wordt het toch nog 1-1.

Men is niet blij in Amsterdam.  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Toppertje die vd Hoorn....
Kan 2 dingen doen, of niks of gaan liggen. Doet ie beide niet en dan is het een penalty.

Destroyer

Toch weer jammer dat het ajakkus publiek de hele wedstrijd amper te horen is en alleen na het goal los komt. Wat ben ik trots om  :scc supporter te zijn. Heb niks met die ambtenaren clubs  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Jules058

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 10:30:43
Toch weer jammer dat het ajakkus publiek de hele wedstrijd amper te horen is en alleen na het goal los komt. Wat ben ik trots om  :scc supporter te zijn. Heb niks met die ambtenaren clubs  :R

Ajax zijn ook geen supporters, ik vind het ook zo jammer dat als je er wat van zegt dan krijg je altijd dat gezeik over wie de meeste prijzen heeft. Omdat ze nergens anders op kunnen terug vallen.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

Citaat van: Jules058 op oktober 02, 2013, 12:53:35
Ajax zijn ook geen supporters, ik vind het ook zo jammer dat als je er wat van zegt dan krijg je altijd dat gezeik over wie de meeste prijzen heeft. Omdat ze nergens anders op kunnen terug vallen.

Ja dat klopt. Wordt ik ook mee geconfronteerd. Velen hebben nog nooit een stadion van binnen gezien  :_schater Maar weet je wat dan nog leuker is? Vragen hoe vaak ze in het stadion zijn en hoe vaak ze in het echt zien dat die prijzen worden behaald. Dan is het vaak stil.

Ik heb een schijthekel aan de vele personen die zeggen dat ze voor een bepaalde club zijn maar niet eens weten hoe ze bij het stadion moeten komen  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Area 58

jeff

Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Tomtom instellen op cambuurplein leeuwarden  8P

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?
Loop een Liwwadder kroeg binnen, drink er een paar en loop dan met de meute mee. Komst er vanzelf :proost

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:46:21
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het cambuurstadion kom?

Je Hart volgen!

marrumer

je hoort alleen maar ajax supporters tot de 1-0 in de 43ste minuut  :zucht

ForzaCambuur1

Citaat van: marrumer op oktober 22, 2013, 21:43:15
je hoort alleen maar ajax supporters tot de 1-0 in de 43ste minuut  :zucht

Overdrijven is ook een vak!

Bernardo

Ajax vanavond van zichzelf verloren, wat een kansen.

EastSide058

Wat was dat Celtic slecht, van dit ajax verlies je toch niet. Abe publiek daar in 020, dooie boel daar   :O

|:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Nightmarelwd


http://f-side.nl/shirts-op-het-vak/

Hypocriete lui Ajax is net zo'n club als Barca.

30000 echte en 20000 dagjes mensen
MI-Sider for Life