Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 21:41:49
Hoppaa appje gepakt en nu prachtig beeld, thx

Haha geen dank, ideaal dat je tegenwoordig gewoon kunt kijken in het buitenland zonder poespas zoals vpn etc

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bernardo

Ajax speelt fantastisch

okkele

die vd gijp word ook steeds meer ongeloofwaardig met zijn "tadic speelt slecht".
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

el haj

Is die Mbappé niet iets voor komend seizoen? Na wat begeleiding van Bruin kan die jongen misschien nog wel ver komen  :P

Inferno-058

Citaat van: el haj op april 07, 2021, 21:07:20
Is die Mbappé niet iets voor komend seizoen? Na wat begeleiding van Bruin kan die jongen misschien nog wel ver komen  :P
Prima stand in voor Mühren

PePe


Mike SCC

Toch geen Europese top...

Treb

Jammer. Had het ze wel gegund.

hobbes

Het was goed geweest voor het Nederlandse voetbal, maar ik vind het wel grappig voor de steeds arroganter wordende supporters.

Bankzitter

Ook in Eindhoven de discussie over (ontbreken van) plan B.

Eewal

Ze hebben afgelopen zaterdag teveel moeten geven, dat zag je duidelijk terug  :devil

Yellow Army

Voor de coefficienten zal het waarschijnlijk beter zijn dat psv in de EL gaat spelen
Area 58

Ollie

Alleen zou PSV bij plaatsing voor de groep al 4 (bonus)punten binnen hebben. En kan het ook best zijn dat ze die EL gaan laten lopen, wat niet ondenkbaar is gezien de afgelopen jaren en het wisselbeleid van deze trainer.

Yellow Army

Klopt, alleen maak je die normaal gesproken goed met betere resultaten en het verder komen in het toernooi
Area 58