Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Collingwood op maart 09, 2017, 12:38:18
Erger me altijd wezenloos aan dat gezeur en acteren van spelers als Busquets, Alba en Neymar. Van mij hadden ze eruit gemogen. Die scheids zal voorlopig wel geen CL-wedstrijd meer krijgen, al had PSG het zelf natuurlijk ook wel wat beter mogen doen.

Ik snap wel dat als je 4-0 voorstaat dat je geen open huis wil houden. Maar je had gewoon het gevoel dat er naar een overwinning van Barca toegewerkt werd. En van te voren had ik dat ook geen probleem gevonden, geen voorkeur voor 1 van de clubs en een sensationele wedstrijd is nooit verkeerd. Maar gedurende de wedstrijd hoopte ik steeds meer dat PSG het ging redden.

LWD vak 7

Dat gevoel had ik ook. Zat haast te juichen bij die goal van Cavani. Vond vooral Suarez tenenkrommend irritant. Met vals spel komen zij wel een ronde verder.

Marc S

Het was gewoon een belediging voor het voetbal wat we gisteren hebben gezien.

zeewolde

Had ee een heel dubbel gevoel over. Blij dat zo'n oliesjeik club er uit is. Maar dat matennaaien van Barcelona is hopelijk na de volgende ronde ook voorbij.

1 geweldige daad van de scheidsrechter:
De gele kaart van Cavani. Ik wou dat iedere scheidsrechter dat iedere keer bestrafte.

PePe

We mogen hopen, dat de scheids vrijdag a.s beter fluit als de scheids van Madrid - München   :(

Collingwood

Schandalig inderdaad.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op april 18, 2017, 23:28:14
We mogen hopen, dat de scheids vrijdag a.s beter fluit als de scheids van Madrid - München   :(

Och in het voordeel van de thuisclub...

Maar buitenspel was moeilijk te zien maar  die rode kaart...
Henk, held, bedankt

Collingwood

Ajax - Nice in de voorronde van de CL.

Sowieso een heel moeilijke loting, en zal door de omstandigheden alleen maar moeilijker worden.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Goed sfeertje bij Juventus...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 20:39:16
iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?

Die via hesgoal.com werken altijd vrij goed.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 20:39:16
iemand enig idee hoe ik een aardige stream kan vinden van Ajax?

Ziggo sport is bij elke provider te ontvangen vanavond. Of zit je niet in Nederland?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op augustus 14, 2018, 20:50:21
Ziggo sport is bij elke provider te ontvangen vanavond. Of zit je niet in Nederland?

Oostenrijk, en die van collingwood doet het redelijk, dus als iemand een betere weet, graag
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 21:02:47
Oostenrijk, en die van collingwood doet het redelijk, dus als iemand een betere weet, graag

Ah ok, als je ziggo klant bent dan gewoon via ziggo go. Gebruik zelf meestal http://www.sport365.live/en/home

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op augustus 14, 2018, 21:15:32
Ah ok, als je ziggo klant bent dan gewoon via ziggo go. Gebruik zelf meestal http://www.sport365.live/en/home

Hoppaa appje gepakt en nu prachtig beeld, thx
Henk, held, bedankt