Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 17:49:05
Dus ze zijn in 2015 er voorbij gegaan, pfoe wat een verschil zeg..

Gaat om de stelling dat je Oekraïne als een concurrent ziet terwijl zij 8e staan, wij 13e, met 15 punten voorsprong. En het was aug 2014 overigens dat Oekraïne ons voorbij was gegaan.
Area 58

maikcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 18:04:22
Gaat om de stelling dat je Oekraïne als een concurrent ziet terwijl zij 8e staan, wij 13e, met 15 punten voorsprong. En het was aug 2014 overigens dat Oekraïne ons voorbij was gegaan.

Oekraine is nog steeds concurrent en Nederland kan flink inlopen als Ajax groepsfase CL haalt. Omdat Shaktar is uitgeschakeld in CL gisteren.. Voor de rest is het dus te hopen dat de Belgen ook slecht gaan presteren in europa. Ook goed nieuws dat Fenerbahce er ook al uit ligt in CL. Turkije staat ook vlakbij NL.

EdsjeSCC

Loting had slechter gekund

scc-aaron

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 05, 2016, 12:49:16
Loting had slechter gekund
Klopt maar deze wedstrijd hebben ze niet zomaar gewonnen hoor. Deed vorig seizoen tot de laatste dag mee om het kampioenschap in Rusland.

DayDreamer

Ajax krijgt het daar echt lastig hoor.

EdsjeSCC

Zeker weten en een zeer stugge ploeg. Maar Roma of Monaco lijkt zwaarder

Destroyer

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2016, 22:33:19
Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...

Wat me opviel,  qua verdediging moeten ze snel aan het Werkmann  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scc-aaron

Wij zijn niet de enige met een slechte keeper.

Collingwood

Ajax speelt wel prima. Hoop dat Maas ongeveer hetzelfde voor ogen heeft met Cambuur dan Bosz met Ajax (dan moet het er ook nog 'even' uit komen).
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Kon er niet echt van genieten, 90 minuten gejank, gezannik en gerol in het strafschop gebied.

666

Citaat van: hobbes op maart 09, 2017, 09:56:24
Kon er niet echt van genieten, 90 minuten gejank, gezannik en gerol in het strafschop gebied.

Die scheids kon wel een blindengeleidehond gebruiken. Wat een drama is die man zeg..! Ik ben ook geen PSG fan, maar ik vind wel dat ze genaaid zijn.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Als ze hun kansen hadden benut was er niks aan de hand geweest.

DayDreamer

2 discutabele penalties, 1 ontnomen en geen rode kaart en 5 minuten extra tijd, het zat Barca wel erg mee allemaal.

Collingwood

Erger me altijd wezenloos aan dat gezeur en acteren van spelers als Busquets, Alba en Neymar. Van mij hadden ze eruit gemogen. Die scheids zal voorlopig wel geen CL-wedstrijd meer krijgen, al had PSG het zelf natuurlijk ook wel wat beter mogen doen.
Kalmte alleen kan u redden.