Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op december 11, 2013, 23:28:27
Arbitrale gigablunder bij Schalke-Basel :_schater

der stonden zoveel buitenspel dat ik ze niet meer kon telllen.  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

EastSide058

Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

marrumer

Citaat van: Official-Sphere op februari 19, 2014, 18:25:31
Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
vandaag mogen de duitsers wel winnen als ze zaterdag maar flink de boot in gaan  :devil

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op februari 19, 2014, 18:25:31
Vanavond Arsenal - Bayern München zien, wordt een mooie wedstrijd maar ik denk toch een overwinning voor de Duitsers.
COYG

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op februari 19, 2014, 20:21:12
COYG
Ik hoop Arsenal,  maar ik vrees bayern

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Denk dat arsenal thuis wint, en atletico milan verpletterd. Atletico en bayern uiteindelijk wel door

Scc01

Tot op heden doet Arsenal het best, maar meneer visoog miste een penal. En op dit moment is het vuurwerk er ook wel wat af. Ik denk dat Bayern zich niet laat verassen hier.

dizzhead

Gelukkig mist alaba, maar met 10 man is er weinig eer te behalen..

marrumer


Scc01

Die snelheid waar Bayern af en toe mee tikt is niet normaal meer. Robben trouwens best sterk trouwens.

EastSide058

Het lijkt erop dat alle uitspelende team teams door gaan... De spanning is er iig van af nu.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes!  :_schater
haha idd één grote chaos daar
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Clint

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes!  :_schater

Moet ook wel zeggen dat er totaal geen vertrouwen bij deze spelers is. Vidic, Ferdinand en Evra zijn ver over the hill, zonder Mata op het middenveld is het ook een zoektocht en die Rooney moet zich doodschamen met zijn 300.000 pond per week. Verdient nog meer als Messi die elke week wel wat laat zien.
Klote voor Van Persie om je in dit zooitje te moeten etaleren.