Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 23:16:43
Heerlijk het verlies van Man United!
Wat een prutser van een coach is de Moyes!  :_schater

Inderdaad... en toen die wissels er in kwamen ging het beetje beter (maar dat zal die gek van een mooi-jus toch niet beamen).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CJ058

Al die potjes van Chelski en Real zijn leuk en aardig, maar het echte vuurwerk zal toch vanavond komen: Atleti - Barca. Een ouderwetse schoppartij zal het niet worden, al kan ik me best voorstellen dat Godin die kleine Argentijn een flinke doodschop zal verkopen in het begin van de wedstrijd. Wordt weer een mooie avond!

Tukker

Tot nu toe geen sprankelend tikkie takkie voetbal van Barcelona.

Ik ben benieuwd of Atletico dit nog lang volhoudt. I hope so  :devil

Ik moet zeggen dat Barcelona ook niet echt de scheidsrechter mee heeft (gelukkig  :thumbsup)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

Genoten van Atletico, geweldig. Wat een publiek ook!  :y

SCCornjum

Vanwege het tonen van dit doekje


Moest dit hele vak (Bayern) leeg blijven

FIFA MAFIA
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Atletico Madrid - Barcelona
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Citaat van: SCCornjum op april 23, 2014, 16:58:19
Bayern München..


Nee, dat is een vrouw met bier, niet Bayern München :zweep
Dit is FC Bayern:

Tukker

Bayern 0   :D

En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tukker op april 23, 2014, 22:40:32
Bayern 0   :D

En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern  :R

Zolang Pepe, Ronaldo en Di Maria bij Real zitten gun ik die lui nog minder.... Vréselijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Sulang Cambuur gien CL of desnoods EL speult, interesseert ut mie niet |:)

zeewolde

Citaat van: Tukker op april 23, 2014, 22:40:32
Bayern 0   :D

En door het gezeur om een penalty in de extra tijd weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bayern  :R

Ik neem aan dat je dan ook een bloedhekel hebt aan Barcelona?

Marc S

Ik heb een hekel aan real madrid en barcalona. Daarom hoop ik ook dat Atlético kampioen word in spanje.

skaaver

Vanavond even lekker genieten!! Ik hoop dat Bayern het red tegen Real!

pvanbuijtene

Citaat van: skaaver op april 29, 2014, 20:33:34
Vanavond even lekker genieten!! Ik hoop dat Bayern het red tegen Real!

0-3 ;)