Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Liwwadden

Heel de wereld weet dat ie naar binnen trekt en met links uithaalt, alleen maar knap van robben dat ie wederom zo scoort.  lekker verdedigd ook van barca   :_schater
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

poelie-lwd

Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.

In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2013, 19:44:45
Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.

In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
op de tribunes word dortmund in ieder geval de baas!

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2013, 19:44:45
Het voetbal van Bayern is het totaalvoetbal anno 2013. Ik dacht altijd dat het spel van Barca niet te evenaren was maar wat Bayern laat zien is werkelijk fenomenaal.

In de finale is Dortmund slechts figurant. Bayern wint de CL met overmacht!
Op voorhand geef ik je gelijk. Dortmund kan wel vanuit de underdogpositie ineens mooie dingen gaan doen. Wie verwachtte dat zij Real uit zouden schakelen?

Ik hoop in ieder geval op een boeiend voetbalgevecht, wie er wint kan mij aan mijn welgevormde achterste oxyderen. Ben allang blij dat er geen clubs uit de Faillita Division in de finale staan.

TM


dennisw8

Wat een kans mist Robben. Nog altijd 1-1!!!

dennisw8

Robben scoort de winnende in laatste minuut!!!

marrumer


Bernardo

Genoten van deze wedstrijd, jammer dat het geen verlenging werd.

denistel

voetballend viel het toch tegen of niet.

Nightmarelwd

Eerste half uur had Dortmund de controle over de wedstrijd. Daarna kwam Bayern beter in zijn spel. Tweede helft Robben op tien en daar wist Dortmund af en toe geen raad mee.

Wrange voor Dortmund is dat Ribery aan de basis stond van beide doelpunten. Die man is een ongeleid projectiel en had na 36 minuten niet meer op het veld mogen staan. Dante had zijn tweede gele kaart moeten hebben nav de strafschop. Scheidsrechter staat er beide keren bovenop. Lewandowski had ook rood moeten hebben, maar toen had Bayern al met 9 moeten staan.
Durfde de scheidsrechter de rode kaart niet te geven omdat Ribery zijn landgenoot Platini op de tribune zat.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op mei 25, 2013, 23:03:50
voetballend viel het toch tegen of niet.

Het was qua spanning en voetbal wel beter dan de afgelopen jaren.
MI-Sider for Life

marrumer

jep, heel raar dat dante geen geel kreeg en vooral dat het niemand opviel. de commentator niet en de dortmund spelers niet.

Nightmarelwd

Citaat van: marrumer op mei 26, 2013, 10:57:15
jep, heel raar dat dante geen geel kreeg en vooral dat het niemand opviel. de commentator niet en de dortmund spelers niet.

De spelers van Dortmund zijn goed opgevoed en vragen niet om kaarten, waar een aantal spelers waaronder Ribery die neiging wel hebben.
MI-Sider for Life

marrumer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 26, 2013, 11:27:08
De spelers van Dortmund zijn goed opgevoed en vragen niet om kaarten, waar een aantal spelers waaronder Ribery die neiging wel hebben.
dat klopt en het is geen italiaans/spaans voetbal  :)