Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Casuals-lwd op april 14, 2015, 22:46:30
Wel jammer dat zo'n vol stadion word getrakteerd op anti voetbal in de ergste vorm. Ik denk dat er veel meer uit kan worden gehaald als ze gewoon aanvallend spelen.
Ik denk dat je dan wordt overlopen door Real. Die hebben zoveel kwaliteit.

Galdiano

Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.

Van mij mag Atletico door volgende week.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op april 15, 2015, 07:34:32
Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.

Van mij mag Atletico door volgende week.

Al is het alleen al zodat die successupporters een kut avond hebben

Casuals-lwd

Citaat van: Gasgeve op april 15, 2015, 07:05:09
Ik denk dat je dan wordt overlopen door Real. Die hebben zoveel kwaliteit.
Atletico is ook de minste niet, uitgaan van eigen kracht

Casuals-lwd

Citaat van: Galdiano op april 15, 2015, 07:34:32
Zo anti voetbal vond ik het helemaal niet.
Atletico speelde leuk, Arda Tura heb ik gister van genoten.
Dit is de manier waarop ze 3 gelijk en 4 keer gewonnen hebben van Real.

Van mij mag Atletico door volgende week.
1e helft niet gezien ? 2e helft was iets beter kwam ook wel door een zwak Real. Vorig seiz. zagen we het freevole Atletico

el haj

Vanavond gaan we weer los, de Nederlandse club die als eerst in actie komt in de CL is Ajax. De derde voorronde CL-wedstrijd tegen Rapid Wien.
Ik heb niks met Ajax, eigenlijk vind ik het zelfs een van de minst sympathieke clubs van Nederland, maar in het Europese voetballandschap spelen de chauvinistische gevoelens weer op, hahaha. Bij mij staat de TV dus vanavond op SBS 6 want, dat is ook nogal een ding, de publieke omroep is de uitzendrechten kwijt.

Al met al houd ik rekening met een klein drama. De (oefen)wedstrijden van Oranje op SBS komen op mij altijd nogal amateuristisch over, NPO doet dat echt beter, en Ajax zie ik eigenlijk ook nog zomaar verliezen van dit Oostenrijkse niet-bepaald-zwaargewicht.

Wat dat betreft is het een avondje dat de gemiddelde Cambuursupporter wel aan zou moeten staan. Een avondje met ergernissen, pijn aan de ogen en ongetwijfeld genoeg gevloek waardoor een zeeman met een bek vol tanden zou staan.

Yes, het voetbal begint weer. :D

Marc S

Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:26:07
Vanavond gaan we weer los, de Nederlandse club die als eerst in actie komt in de CL is Ajax. De derde voorronde CL-wedstrijd tegen Rapid Wien.
Ik heb niks met Ajax, eigenlijk vind ik het zelfs een van de minst sympathieke clubs van Nederland, maar in het Europese voetballandschap spelen de chauvinistische gevoelens weer op, hahaha. Bij mij staat de TV dus vanavond op SBS 6 want, dat is ook nogal een ding, de publieke omroep is de uitzendrechten kwijt.

Al met al houd ik rekening met een klein drama. De (oefen)wedstrijden van Oranje op SBS komen op mij altijd nogal amateuristisch over, NPO doet dat echt beter, en Ajax zie ik eigenlijk ook nog zomaar verliezen van dit Oostenrijkse niet-bepaald-zwaargewicht.

Wat dat betreft is het een avondje dat de gemiddelde Cambuursupporter wel aan zou moeten staan. Een avondje met ergernissen, pijn aan de ogen en ongetwijfeld genoeg gevloek waardoor een zeeman met een bek vol tanden zou staan.

Yes, het voetbal begint weer. :D

Ben je niet de enige. Voor europees voetbal ben ik voor alle Nederlandse clubs.

Marc S

En ajax had al 0-4 voor kunnen staan.

Collingwood

Ajax speelt prima en creƫert nogal wat kansen. Goed voor het Nederlandse voetbal, hoop dat ze zo ver mogelijk komen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Als Klaasen zo doorgaat is hij in de zomer nog weg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Schandalig dit gewoon..

Collingwood

Tsja, ook dat is typisch het Nederlands voetbal in het algemeen en Ajax in het bijzonder...
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ajax slaagt er weer knap in om het Nederlands voetbal voor lul te zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!

NRG

Citaat van: AL op augustus 04, 2015, 21:13:10
Heerlijke voetbal avond zo.
Ik gun die neuzen helemaal niets!!

Ik ook niet, maar wel een hele slechte zaak voor het Nederlandse voetbal..