Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

oost058

Niet zo'n fan persoonlijk, maar vanavond toch maar even met de kop voor tv
Man Utd - Real

Destroyer

Eindelijk een echte potje voetbal met heerlijk sfeertje kijken  :)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Wat een belachelijke beslissing :(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Hew ik t net mist 8P ondertussen alweer 1-2 en gespeeld

John Hiatt

Gewoon een ordinaire schopploeg dat Man United. Zwaar terechte  :rodekaart voor United.  :koffie  8P

Clint

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 21:59:02
Wat een belachelijke beslissing :(

Ja, dat sloeg echt nergens op. Verder floot de man goed, maar dit was nooit rood. Hij probeerde de bal te controleren en keek niet om hem heen of er ook iemand in de buurt was. Dus hij kon diegene ook niet zien aankomen. Geel was genoeg geweest.

marrumer

jammer voor united. vandaag paris saint germain - valencia .

Clint

Citaat van: marrumer op maart 06, 2013, 10:00:26
jammer voor united.

Ja, ik had ook liever dat United door was gegaan. Alleen al om dan dat jankhoofd van die Ronaldo te zien.

marrumer

Citaat van: clint op maart 06, 2013, 10:20:51
Citaat van: marrumer op maart 06, 2013, 10:00:26
jammer voor united.

Ja, ik had ook liever dat United door was gegaan. Alleen al om dan dat jankhoofd van die Ronaldo te zien.
bijzonder dat hij gisteren niet uitsloofde bij zijn goal  :P

marrumer

fantastische wedstrijd dinsdagavond barcelona - ac milan. ac milan - barcelona was 2-0 dus er moet heel wat gebeuren bij barcelona. het kan wel, dat zag je bijvoorbeeld bij steaua - ajax.

hydoscc

Beste wedstrijd was het hoor...

Sjezus wat een voetbal van dat Barca...

wel even billen kniepen op het eind, maar toch een mooie pot!

lekker aan het bier, der was toch geen water

poelie-lwd

Messi, wat een fenomeen!

AC Milan werd grote delen van de wedstrijd volledig op een hoop gespeeld. Wat een show! Zolang hun verdedigers niet onder druk worden gezet zijn ze heer en meester.

Mooi voor Villa dat hij zijn goaltje meepikte. Door zijn 'vuile' werk rendeert Messi optimaal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Heb naar Schalke tegen Galatasaray gekeken. Die Draxler van Schalke is een geweldige voetballer. Lijkt wel wat op Bale. Sneijder weer zeer matig, werd ook vroegtijdig gewisseld. Die Turken winnen met veel geluk. Spannende pot!

Destroyer

Fantastisch werk van Barca, wat een heerlijke voetbal show  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op maart 13, 2013, 07:40:08
Heb naar Schalke tegen Galatasaray gekeken. Die Draxler van Schalke is een geweldige voetballer. Lijkt wel wat op Bale. Sneijder weer zeer matig, werd ook vroegtijdig gewisseld. Die Turken winnen met veel geluk. Spannende pot!

Apart in de samenvatting leek het niet verkeerd. Had 2 mooie ballen waaruit gescoord kon worden.

Sluit me trouwens bij de heren hierboven aan, echt genoten van Barca!