Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Nightmarelwd op november 26, 2013, 13:09:21
http://f-side.nl/shirts-op-het-vak/

Hypocriete lui Ajax is net zo'n club als Barca.

30000 echte en 20000 dagjes mensen

Precies dat! Barcelona = Ajax II, bizar dat ze nu opeens zo'n statement willen maken. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.

Marc S

Ik hoop toch dat ze winnen. Nederlands voetbal heeft al genoeg schade opgelopen dit seizoen.

TM

Laat de beslissing maar op de laatste wedstrijd aankomen! Kunnen zich volledige uitsloven tegen Milan zodat ze die zondag erop tegen Cambuur helemaal niks zijn! |:)

John Hiatt

Lekker Dortmund tegen Napoli kijken.

HilversumOnTour


Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2013, 15:19:55
. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik moet er niet aan denken hoe hoog men dan weer van de toren gaat blazen  :0=
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: TM op november 26, 2013, 16:06:02
Laat de beslissing maar op de laatste wedstrijd aankomen! Kunnen zich volledige uitsloven tegen Milan zodat ze die zondag erop tegen Cambuur helemaal niks zijn! |:)
Ik proef een PSV uit scenariootje :devil

TM

Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 20:25:34
Ik proef een PSV uit scenariootje :devil

En aangezien we in onze tempel spelen, pakken we de volle drie punten! Hamas! |:)

Dokkumer

Citaat van: TM op november 26, 2013, 20:26:59
En aangezien we in onze tempel spelen, pakken we de volle drie punten! Hamas! |:)
Hatseflats |:) niks aan toe te voegen

marrumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2013, 15:19:55
Precies dat! Barcelona = Ajax II, bizar dat ze nu opeens zo'n statement willen maken. Het is misschien jammer voor het Nederlands voetbal maar ik hoop vanavond op een 0-4.
2-0  :devil

Dokkumer

Voorlopig is het scenario van TM aan de orde. Het nieuwe Orakel? Of Orakel in opleiding? ;)

Marc S

Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 21:42:03
Voorlopig is het scenario van TM aan de orde. Het nieuwe Orakel? Of Orakel in opleiding? ;)

Zolang hij het maar goed heeft dat wij Ajax pakken vind ik alles best ;)


okkele

je kan lulle wat je wil,ik heb genoten.
serero heel mooi om te zien en die veldman zeker ook.

verdiend.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Knappe prestatie, goed voor het nederlandse voetbal.