Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: El Ma-kri-niii op december 10, 2015, 16:42:12
Ik geloof niet dat een speler met de rem erop speelt in zo'n belangrijke wedstrijd. Als ze hem wel geïnformeerd hadden, had hij in elk geval niet zo'n onnozele kaart gepakt.
Dat eerste betwijfel ik bij sommige spelers, vooral spitsen. Dat laatste ben ik het wel mee eens.

Collingwood

PSV tegen Atletico Madrid. Ben bang dat ze kansloos zijn, alhoewel het natuurlijk nog erger had gekund met Barcelona of Bayern.
Kalmte alleen kan u redden.


scc-aaron

Na dit droevige weekend, vanavond morgenavond maar eens kijken hoe Pisvee het ervan af gaat brengen. 

moodygrunn

Citaat van: scc-aaron op maart 14, 2016, 12:07:45
Na dit droevige weekend, vanavond maar eens kijken hoe Pisvee het ervan af gaat brengen.

Vanavond al? Niet morgen of overmorgen?
In Henk en Sandor we trust

scc-aaron

Citaat van: moodygrunn op maart 14, 2016, 12:08:23
Vanavond al? Niet morgen of overmorgen?

Je was me te snel af

Collingwood

Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...
Kalmte alleen kan u redden.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2016, 22:33:19
Ajax door in de CL. Zeker belangrijk voor het Nederlands voetbal, met name ook omdat er tegen een ploeg uit een concurrerend land (Griekenland) werd gespeeld. Maar oh oh, wat was het slecht...

Heel belangrijk, ook omdat Shakter Donetsk eruit ligt. Oekraine is ons vorig jaar voorbij gegaan in de uefa ranking. Als ze nu door weten te stoten naar het hoofdtoernooi lopen we mooi wat punten in op dat oostblokland.

Marc S

Tja vorig week was Ajax veel beter dan PAOK en speelden ze gelijk. Nu speelde Ajax slecht en winnen ze. Winnen is altijd voldoende. Dat vergeten we hier in NL wel eens. Ook leuk dat er 2 Griekse clubs nu uit de CL liggen.

DayDreamer

Blij dat Ajax wint voor de puntjes in Europa, maar man man man, wat is dit Ajax slecht zeg.
Dat Ajax nu niet investeert in een paar spelers met al die miljoenen.

Collingwood

Citaat van: Marc S op augustus 04, 2016, 10:20:15
Tja vorig week was Ajax veel beter dan PAOK en speelden ze gelijk. Nu speelde Ajax slecht en winnen ze. Winnen is altijd voldoende. Dat vergeten we hier in NL wel eens. Ook leuk dat er 2 Griekse clubs nu uit de CL liggen.

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben bang dat als Ajax zo blijft spelen dat deze winst dan een incident was en ze alsnog razendsnel Europa uit zullen vliegen. Maar goed dat ze nu al zeker zijn van groepsfase EL.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: maikcambuur op augustus 03, 2016, 23:13:47
Heel belangrijk, ook omdat Shakter Donetsk eruit ligt. Oekraine is ons vorig jaar voorbij gegaan in de uefa ranking. Als ze nu door weten te stoten naar het hoofdtoernooi lopen we mooi wat punten in op dat oostblokland.

Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html

Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 12:23:32
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html

Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog

Wat betekenen die cijfers bij de teams: 5/5 bij Nederland?
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2016, 12:45:01
Wat betekenen die cijfers bij de teams: 5/5 bij Nederland?

Nog 5/5 clubs actief
Area 58

maikcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 12:23:32
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar Oekraine is NL een paar jaar gelden al voorbij gegaan en staat inmiddels een straatlengte voor.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2017.html

Gezien de verschillen op de ranglijst moeten we eerder naar beneden kijken dan omhoog

Dus ze zijn in 2015 er voorbij gegaan, pfoe wat een verschil zeg..