Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ben absoluut geen 020 fan, maar terecht en verdient gewonnen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Mooie pot voetbal.

Ook een man in de gracht gevallen vanaf de F-side. Zwaar gewond.

EastSide058

#107
Ik heb een schijthekel aan die club uit 020, maar toch was het verdient. Goed voor het Nederlandse voetbal

Die man die gevallen is is inmiddels overleden triest dit, dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: Official-Sphere op november 26, 2013, 23:17:52
Ik heb een schijthekel aan die club uit 020, maar toch was het verdient. Goed voor het Nederlandse voetbal

Die man die gevallen is is inmiddels overleden triest dit, dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.

Bericht is officieel ingetrokken! Is niet overleden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc

Citaat van: Official-Sphere op november 26, 2013, 23:17:52
dit wens je niemand toe zelfs iemand uut akkrum suud niet.

inderdaad, hopen dat het niet te ernstig is.

RotterdamLeeuwarden

Wat een verschrikkelijk ongeluk daar.
Sterkte voor de de man en omstanders die het gezien hebben.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

gewoon een fan

Ik heb een ongelofelijke hekel aan DKV maar misschien nog wel een grotere hekel aan dat Ajax  :zucht
Ik gun beide clubs dan ook helemaal niets.

TM

Top scenario! Nu moet Ajax in Milaan zich voor de volle 100% geven. De kans is groot dat ze wat vermoeid raken en tegen Cambuur (zonder erop) onderuit gaan.

Voor die supporter die gevallen is, is natuurlijk vreselijk. Gelukkig niet overleden, maar zal wel ernstig gewond zijn.

Len Cantello

Citaat van: gewoon een fan op november 27, 2013, 07:26:01
Ik heb een ongelofelijke hekel aan DKV maar misschien nog wel een grotere hekel aan dat Ajax
Heb geen hekel aan dkv. Da's pure haat.

Verder heb ik een hekel aan alle andere clubs die er bestaan buiten SCC. Daar zou je geen onderscheid in hoeven te maken, toch?

Wel respect voor Ajax dat ze Barcalona verslaan. Een unieke prestatie, ook nog eens goed voor het Nederlandse voetbal!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Ik heb verschillende verhalen gehoord over die supporter, dat hij wel zou zijn overleden, dat hij niet zou zijn overleden. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, en hopelijk maakt hij het naar omstandigheden goed.

DayDreamer

Citaat van: Marc S op november 27, 2013, 11:45:15
Ik heb verschillende verhalen gehoord over die supporter, dat hij wel zou zijn overleden, dat hij niet zou zijn overleden. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, en hopelijk maakt hij het naar omstandigheden goed.

Heb net een filmpje gezien van hoe hij in de ambu werd gelegd, dan zie je daar toch een plas bloed liggen, pfff vrees het ergste voor die jongen  ;(

Dokkumer

En dan botsen die ambulances ook nog ;(

Destroyer

Trieste zaak hoor, hoop dat hij het red. Had het er gister nog over met mijn maat hoe hoog en veraf je daar wel niet van het goal zit. Erg lelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

EastSide058

Net een eenzijdige maar toch wel vermakelijke pot gezien: Bayer Leverkusen 0-5 Manchester United.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

brambo3004

Arbitrale gigablunder bij Schalke-Basel :_schater