Aflasten a.u.b. We hebben te veel MOOI weer voetballers!
Volgens de Leeuwarder Courant is de wedstijd inmiddels afgelast.
Inderdaad afgelast :)
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/17169/fortuna-cambuur-afgelast-update/
Cambuur speelt maandag 18 februari uit tegen MVV, als ze dan die vrijdag daarvoor Fortuna - Cambuur doen dan is dat een mooie gelegenheid om een weekendje in Limboland te koekeloeren!
Geen weer om te voetballen. Goed en verstandig besluit.
Het is ook veel te gevaarlijk om te voetballen nu.
Gister bij O.N.S. - Joure (oefen) geweest in Tjallebert(???) en daar licht een aardige kunstgrasmat die helemaal schoon was, maar dat leek na een uur spelen ook meer op een schaatsbaan dan een voetbalveld.
Komende week nog alles eruit gooien denk ik en dan maar weer eens beginnen te denken aan een competitiewedstrijd!
Beter dat het afgelast is.
Op dat knollenveld daar :)
Fortuna speelt op 15 feb tegen Telstar, dus 2 limburgers in één weekend gaat niet op! had wel leuk geweest inderdaad! misschien wel beter, maar had me wel verheugd om Cambuur weer even te zien!
Blij dat Heerenveen vanavond wel is doorgegaan!
Waarom? Moest je er heen?
:?
Citaat van: Len Cantello op januari 20, 2013, 10:35:15
Waarom? Moest je er heen?
:?
Hahaha, nee omdat ze weer verloren natuurlijk,
wordt maandag 25 februari
Citaat van: richard op januari 22, 2013, 14:57:03
wordt maandag 25 februari
Weekje limburg dus... week eerder is mvv- cambuur
Duurt nog een hele tijd, nadeel van zoveel aflastingen is dat je nu een heel druk programma krijgt. Kan verkeerd uitpakken ;(
11e febr naar emmen
18e maastrig
22e cambuur-dbosch
25e sitterd
1-maart dord-cambuur
8 maart telstar cambuur
6 wedstrijden en 5 xuit,,,,wat een drama juh 8P
Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:11:45
Duurt nog een hele tijd, nadeel van zoveel aflastingen is dat je nu een heel druk programma krijgt. Kan verkeerd uitpakken ;(
Of ze raken in een flow!
Citaat van: denistel op januari 22, 2013, 17:26:13
11e febr naar emmen
18e maastrig
22e cambuur-dbosch
25e sitterd
1-maart dord-cambuur
8 maart telstar cambuur
6 wedstrijden en 5 xuit,,,,wat een drama juh 8P
En daar komt cambuur - eindje ook nog bij waarschijnlijk.
Kenne se mooi werke an hun uutkomplex.
5x winnen en je staat boven aan
18x winne en we binne kampioen l0l
En dan? 15 speulers kope?
Citaat van: piene hassus op januari 24, 2013, 13:44:46
En dan? 15 speulers kope?
Kieke naar talent wat bij de (sub)top nog net niet bij het eerste elftal aan kan haken en een aantal spelers met Eredivisie ervaring die transfervrij zijn. Je hoeft echt geen 15-18 spelers te kopen, iets wat ook niet in de beurs past ;)
Je komt altijd gemakkelijker aan spelers wanneer je Eredivisie speelt, is gewoon een feit.
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 13:49:15
Citaat van: piene hassus op januari 24, 2013, 13:44:46
En dan? 15 speulers kope?
Kieke naar talent wat bij de (sub)top nog net niet bij het eerste elftal aan kan haken en een aantal spelers met Eredivisie ervaring die transfervrij zijn. Je hoeft echt geen 15-18 spelers te kopen, iets wat ook niet in de beurs past ;)
Je komt altijd gemakkelijker aan spelers wanneer je Eredivisie speelt, is gewoon een feit.
Precies in de Eredivisie krijgt iedereen meer media aandacht en kan je jezelf veel sneller in de kijker spelen. Denk dat iedereen liever voor wat minder geld in de Eredivisie speelt.
oss wint daar met 0-1 dus ja wat hevve we te verliezen bij die lui.
zet nou oepie eens op 10 daar achter makrini en diemers of de leeuw
voorop hiwat -hemmen-adnane speel vol voor de winst en dan zien we
het wel niet dat rondspelen achterin in daar kun je geen goals maken
en boven dien speel je op velden waarop het rondtikken amper kan.
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 01:33:29
oss wint daar met 0-1 dus ja wat hevve we te verliezen bij die lui.
zet nou oepie eens op 10 daar achter makrini en diemers of de leeuw
voorop hiwat -hemmen-adnane speel vol voor de winst en dan zien we
het wel niet dat rondspelen achterin in daar kun je geen goals maken
en boven dien speel je op velden waarop het rondtikken amper kan.
Bakens is fit dus spelen!!
Schokker sowieso op 10 en Hiwat op rechts.
Gelijk fel erop en winnen!
Mvv en Sparta kunnen zomaar weer punten verliezen.
Achtervolgers De Graafschap en GAE moeten tegen elkaar.
Dus 3 punten hebben we nodig, slaan we een gat richting achtervolgers en kunnen we weer omhoog kijken.
ga spelen met Schokker op tien en zet daarachter 2 controlerende spelers makrini en bijker of vd laan. Hemmen voorin met Hiwat en Tighadouni
Onze Angsthaas zal de spelers wel weer het veld opsturen met de opdracht om niet te verliezen....
:0= WE KUNNEN GVD NOG KAMPIOEN WORDEN!
Kans dat het afgelast gaat worden want er is aardig wat sneeuw gevallen in Sittard. Het blijft de komende 24 uur koud met af en toe sneeuw.
Zou het ze lukken? http://www.fortunasittard.nl/nieuws/oproep-vrijwilligers-sneeuwploeg-voor-aanstaande-maandag (http://www.fortunasittard.nl/nieuws/oproep-vrijwilligers-sneeuwploeg-voor-aanstaande-maandag)
Citaat van: De Taurus op februari 24, 2013, 10:34:29
Zou het ze lukken? http://www.fortunasittard.nl/nieuws/oproep-vrijwilligers-sneeuwploeg-voor-aanstaande-maandag (http://www.fortunasittard.nl/nieuws/oproep-vrijwilligers-sneeuwploeg-voor-aanstaande-maandag)
Ik heb me al opgegeven.
zou eerst op Eredivisie Live uitgezonden worden helaas hebben ze het veranderd in graafschap tegen de egels
net als in Maastricht de punten mee nemen uit Sittard
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/)
Citaat van: Ruppppert op februari 24, 2013, 13:12:22
zou eerst op Eredivisie Live uitgezonden worden helaas hebben ze het veranderd in graafschap tegen de egels
net als in Maastricht de punten mee nemen uit Sittard
dat is ook een leukere wedstrijd ( behalve voor fortuna en cambuur)dus dat snap ik wel.
Citaat van: De Taurus op februari 24, 2013, 13:21:50
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/)
keurntjes weer in de basis :wall
Citaat van: De Taurus op februari 24, 2013, 13:21:50
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/)
Henk en Jan trek jullie bek nou eens open man, dit kan toch niet. :R
Onbegrijpelijk..... :(
ongelofelijk
logisch toch ,we hebben heel goed verdedigd
Morgenvroeg, rond 10 uur, keuring! Zou Cambuur niet slecht uitkomen als t niet door gaat met het drukke programma voor de boeg..
must em toch weer inhalen en weer op maandag,,,leit wel een best pak sneeuw.
Citaat van: Andre-Lwd op februari 24, 2013, 19:46:20
Citaat van: De Taurus op februari 24, 2013, 13:21:50
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/18990/cambuur-tegen-fortuna-voor-vierde-keer-op-rij-ongewijzigd/)
Henk en Jan trek jullie bek nou eens open man, dit kan toch niet. :R
doen ze vast wel maar ja helpt vast niet
Misschien matchday. Hopelijk wel. |:) |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg541.imageshack.us%2Fimg541%2F6079%2Fveld.jpg&hash=7617ae4b455834082b83bff77bdeccf4c20035f6)
Dit word gewoon afgelast
Kunnen ze iig niet verliezen!
ook niet winnen :0=
Daar leit een best pak sneeuw zeg, kan me niet voorstellen dat het doorgaat, must heel wat skeppen.
''Om 11.00 uur zal er een veldkeuring plaatsvinden door de consul van de KNVB voor de wedstrijd van vanavond tegen SC Cambuur.''
De keuring is nu, vandaar dat de spelersbus al een half uur geleden is vertrokken 8P 8P 8P 8P 8P 8P
Gaat gewoon door!!!!!!!
@SCCambuurLwd: De wedstrijd Fortuna Sittard - SC Cambuur van vanavond is afgelast. #cambuur #forcam
Niet verrassend als je het veld zag
Bus rechtsomkeer graag :_schater :_schater :_schater :_schater
Op de terugweg allemaal nog even miege tegen het abedrome. :P
blijft och vreemd datz e al weg waren als je weet dat er nog gekeurd moet worden
en er 10 cm sneeuw ligt.
dan wacht je toch tot het bekend is als je half 12 weg gaat zou je toch nog mooi op
tijd zijn,,alle logica ontbreekt volgens mij.
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 11:00:52
De keuring is nu, vandaar dat de spelersbus al een half uur geleden is vertrokken 8P 8P 8P 8P 8P 8P
Tuurlijk, ze spelen vanmiddag een oefenwedstrijd tegen de beloften van FC Utrecht. Maken ze om 13:59 bekend :devil
nee ze gaan su trainen in leeuwarden :0=
hemmen vd laan en bijker waren er niet bij ivm griepverschijnselen.
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.
Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.
Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.
Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.
Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Wel een tijdje terug!!
Citaat van: denistel op februari 25, 2013, 12:53:46
nee ze gaan su trainen in leeuwarden :0=
hemmen vd laan en bijker waren er niet bij ivm griepverschijnselen.
ik zeg hoera voor de sneeuw .Zonder deze 3 zag ik het niet echt zitten.Idd vreemd dat die bus niet een half uur kon wachten .Zal wel Arts logica zijn
is de bus gewoon halverwege terug gegaan? en hoever waren ze al?
Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.
Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.
Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Seizoen 2001- 2002
Veel belangrijker dat Sparta verliest.......
Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2013, 20:05:18
Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.
Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.
Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Seizoen 2001- 2002
:_schater
Dat is wel HEEL erg lang geleden :wall
Citaat van: peter op februari 25, 2013, 20:45:40
Veel belangrijker dat Sparta verliest.......
en en kan ook: Sparta 1-3 achter en de Graafschap gelijk..
1-4 den bosch :thumbsup
1-5 voor dat d.bosch
Volendam 5-1 tegen dord
graafschap - eagles 4-1
wat een uitslagen en gluipie mvv toch de winnaar van de avond
jammer dat we zelf niet spelen nu.
Verdomme schandalig dat we zo een lafbek als coach hebben, had vrijdag gewonnen en we hadden net zoveel verlies punten als Sparta gehad!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mvv helaas 0-1 voor... ;(
Nieuwe datum is 18 maart
Deze winnen maandag en de andere inhaalwedstrijd tegen Emmen en je staat op 2 punten van Sparta, maar vaak als we aan kunnen haken laten we het afweten.
Hemmen is geschorst toch?
Citaat van: Unknown op maart 16, 2013, 14:10:26
Deze winnen maandag en de andere inhaalwedstrijd tegen Emmen en je staat op 2 punten van Sparta, maar vaak als we aan kunnen haken laten we het afweten.
Hemmen is geschorst toch?
Nee Makrini is geschorst (5e :gelekaart), Hemmen pakte gister onterecht zijn 3e :gelekaart.
Wordt t trouwens op EL uitgezonden?
Volgens mij niet, Eagles - Excelsior wel.
Wordt lastig genoeg, Fortuna uit...
Als het in de kopkes goed zit, kunnen we 3 punten pakken.
Ik hoop het in ieder geval |:)
1-2
Hemmen en Schokker
apart ploegje dat sittard maar wij hevve meer kwaliteit,,,kop er bij houden dan
pak je daar gewoon 3 pt.
de vries maar op het plekje van makrini dacht ik su.
LEEUWARDEN – Trainer Alfons Arts beschikt tegen Fortuna Sittard, morgenavond in Limburg, opnieuw niet over Adnane Tighadouini.
De vleugelaanvaller is nog steeds aan de enkel geblesseerd. De ziekenboeg bestaat verder sowieso uit de al langer geblesseerde Marco van der Heide.
Of Martijn van der Laan meedoet, is hoogst onzeker. Hij trainde zondagmorgen wel mee, maar heeft nog altijd last van de schouder.
In overleg met de medische staf en speler neemt Arts pas morgen een besluit of hij Van der Laan meeneemt. Van der Laan is de belangrijkste gegadigde om de geschorste El Makrini op het middenveld te vervangen.
Speelt van der Laan niet, dan is Mark Diemers de meest logische vervanger.
De vermoedelijke opstelling ziet er dan als volgt uit:
Telgenkamp (doel); Bijker, Dijkstra, Bakens en Droste (achter); Rose, Van der Laan/Diemers en Bakker (midden); De Leeuw, Hemmen en Schokker (voor).
Morgen toch maar even kijken in Sittard op mn vrije dag :proost
Citaat van: brambo3004 op maart 17, 2013, 22:23:36
Morgen toch maar even kijken in Sittard op mn vrije dag :proost
0 supporters in uitvak!
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2013, 23:23:08
Citaat van: brambo3004 op maart 17, 2013, 22:23:36
Morgen toch maar even kijken in Sittard op mn vrije dag :proost
0 supporters in uitvak!
Ja, dat klopt.
:0= MATCHDAY!!!!!
Dit moet gewoon 3 punten zijn voor Cambuur!
nou 3 pt gewoon in een uitwedstrijd??? hoe lang ist leden dat we uit wonnen??
Denk mvv uit.
onder Makrini ist hopeloos ben ik bang...
las dat diemers misschien in de as voor de verdediging ging spelen .Nou dan word ie compleet onderste boven gespeeld .
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
gefeliciteerd |:)
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd Punkman ! Lijkt me een prima cadeau ! :thumbsup
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
Gefeliciteerd. Minimaal 0-3! Dat zijn ze verplicht.
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
Oi oi oi trouwen toe maar... sterkte de komende jaren.
Grapje gefeliciteerd pik :proost
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
Jaaaaa we gaan winnen als felicitatie. |:) |:) |:) |:)
Ik ga ok voor een 0-3
Bedankt allemaal!
En als Cambuur nu ook even die 3 punten mee naar huis neemt dan is het een superdag.
En nu op naar het bier. :proost
gefeliciteerd en ik hou het op een zwwarbevochten 2-3 zege
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
:wall
Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?
We spelen zonder ziel man..... ;(
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
:wall
Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?
We spelen zonder ziel man..... ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
:wall
Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?
We spelen zonder ziel man..... ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..
Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren :y
SCC! SCC! SCC! SCC! |:)
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 20:02:51
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
:wall
Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?
We spelen zonder ziel man..... ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..
Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren :y
Ja met El Makrini en v/d Laan kan Schokker met de punt naar voren spelen,maar dat is op het moment niet zo(Arts).. Ik zie v/d Laan ook liever op het middenveld ipv Dantuma, maar je kan hem niet missen in de verdediging ivm zijn snelheid, want Fortuna heeft rappe jongens voor in lopen,dus ik vind het logisch maar jij mag dat niet vinden natuurlijk..
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 20:02:51
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:
TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.
Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
:wall
Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?
We spelen zonder ziel man..... ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..
Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren :y
Dat leek mij ook het beste... maar ja... arts oppe bank :zucht
Desondanks: :0= 3 PUNTEN |:)
:0=Wakker wudde Bakens
Dantuma mut zich niet met het voetballende gedeeldte.Gewoon gaten dichtlopen en iedereen voor de voeten lopen en dat ken ie ook goed
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 20:14:03
Dantuma mut zich niet met het voetballende gedeeldte.Gewoon gaten dichtlopen en iedereen voor de voeten lopen en dat ken ie ook goed
bemoeien
Cambuur wel bovenliggende partij... nu nog een doelkans, of liever nog doelpunt
Afgekeurde goal van fortuna 8P
Ik hoor het al weer op de radio ;(
Weinig aan ja... :gelekaart Rose btw
Gaat niet lekker... En Rose :zucht
0-1 is genoeg, al valt ie in de laatste minuut.
Arts geeft in balbezit aan rustig aan te doen? Kolere man, GA NOU EENS VAN EIGEN KRACHT UIT!
gaat weer veel te veel mis,,we kenne geen vuist maken in een uitwedstrijd en ja dan
vliegt er zo weer 1 in he.
gas geven die 2e helft we spelen voor de titel |:)
trouwens dantuma is in mijn ogen geen verdedigende middenvelder
ik had de vries daar neer gezet.
blijft zo wie zo lastig voor zo,n jonge jongen om nu goed te spelen
want hij heeft totaal geen wedstrijd ritme.
Telgenkamp redt cambuur
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Rose rood?
rose kom op man zo veel ervaring hou je kop er toch bij
Net niet.... Tweede helft maar zonder Rose, want dat wordt geheid een rode kaart....
Toch geen tweede geel kaart _O_
Kom je weer goed weg.
Diemers er maar in dan.. Rose kan niets meer doen...
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.
Jammer dat het zo moet met Rose. De enige die nog wat kan toevoegen vanuit het midden voor de aanval. Zonder Rose kom je helemaal niet meer voorin
mazzel? heb je de beelden gezien dan,,maar hij moet zich idd weg houden bij zulke
dingen. zou e ook wisselen want het publiek en spelers gana em zoeken natuurlijk.
gas geven die 2e helft want het was weer erg matig zo te horen
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.
Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Triest dat de lijn van vrijdag dan weer niet kan worden doorgezet :wall knokken voor de punten en koppen er bij graag!
Eerste helft is weer niks dus, gelukkig geen schade geleden. Hopelijk 2de helft beter...
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:50:26
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.
Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!
Dan het laatste restje strijd er ook maar uit halen. Dantuma loopt als een lammetje in de wei volgens Dorhout/Albers, daar hoor ik niks over. Rose gaat de strijd aan en die mag oprotten..
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Sukkel is ook niet netjes... wijf!
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:44:30
Net niet.... Tweede helft maar zonder Rose, want dat wordt geheid een rode kaart....
WISSEL :(
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:56:45
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:50:26
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.
Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!
Dan het laatste restje strijd er ook maar uit halen. Dantuma loopt als een lammetje in de wei volgens Dorhout/Albers, daar hoor ik niks over. Rose gaat de strijd aan en die mag oprotten..
Er is verschil tussen strijd en domme strijd als zo ervaren speler. Hopelijk gaat ie met Arts mee komende zomer.
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 20:57:44
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..
Gelukkig hebben sommige spelers wel respect voor onze eigen supporters....
l0l
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 20:57:38
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Sukkel is ook niet netjes... wijf!
Hé kutkienders, út die sandbak te rellen. Anders mutte jum inne hoek :devil :zweep
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:00:24
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 20:57:44
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..
Gelukkig hebben sommige spelers wel respect voor onze eigen supporters....
l0l
Vertel??
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Geen wissels.... :wall :zucht
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:05:05
Geen wissels.... :wall :zucht
snap het oek niet 1e helft was niet best dan moet je een signaal afgeven
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat w:)
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 21:07:41
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:05:05
Geen wissels.... :wall :zucht
snap het oek niet 1e helft was niet best dan moet je een signaal afgeven
We houden de nul toch achter? Gaat prima zo. Lekker rustig aan in balbezit, heeft Arts al aangegeven.
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
@dokkie, kan er ook een max aantal qoute berichten ingesteld worden?
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:11:24
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
hest geen radio of tv
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:11:24
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-live
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:11:07
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:12:02
@dokkie, kan er ook een max aantal qoute berichten ingesteld worden?
Zal eens kijken, Taurus Jr. gaat over het technische deel. Maar ik red me meestal ook wel een beetje :P
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 21:12:22
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:11:24
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
hest geen radio of tv
tv? Welke zender?
radio op dien tv bedoelt ie
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:11:24
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
Heb geen centje pijn gehad anders.. Nu word je gedwongen naar omropfryslan.nl te luisteren. Must even live harkje :devil En anders de transistorradio even op 106.1 als je in Leeuwarden bent.
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:11:07
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.
Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp (http://mercuriusrtv.nl/radio.asp)
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?
Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!
SC Cambuur @SCCambuurLwd
56. Hiwat en Diemers komen in het veld voor Dantuma en Schokker #cambuur
Blijft Rose alsnog staan... :_schater
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 21:15:29
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?
Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!
En nu af dames :zweep
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:16:09
SC Cambuur @SCCambuurLwd
56. Hiwat en Diemers komen in het veld voor Dantuma en Schokker #cambuur
Blijft Rose alsnog staan... :_schater
Tja, ik had Rose ook gewisseld. Puur omdat hij op scherp staat.
Oebele dan op 10 en dan Hiawata mooi voorin pielen.
oebele er weer uit kan het bijna niet geloven man
Overigens knappe kans net voor Hemmen en nu een prima redding van Telgenkamp..
.
Bijna Diemers...
Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:14:54
radio op dien tv bedoelt ie
ja dat ken oek maar gewone radio toch ook geert zien bloeddruk gaat al omhoog
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:16:19
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 21:15:29
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?
Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!
En nu af dames :zweep
Wat moeten die hier, die hebben toch geen verstand van voetbal? :_schater
Citaat van: Lwdscc op maart 18, 2013, 21:18:26
Bijna Diemers...
Er gebeurt eindelijk eens wat voor het doel van die Fortuna keeper.
n'koyi is een betere speler dan Rajcomar!
Is weer niet best van Cambuur!
Verdediging solide. Met wat meer scorend vermogen wordg je ewoon kampioen.. Maarja..
Nou kijken dat Hiwat er wat van kan..
Verdomme 1-0 voorn
het zal wel gelijkspel eindigen.
Zooitsje!
nee he.. k*tzooi..
Als we dit verliezen ben ik er wel zo klaar mee.......
lekker op 0-0 gokken dat kenne we toch niet ,,nou wakker worden en vol gas
Ik ben zo klaar met dit gehannes he,
Schop die eikel eruit man!
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:21:11
het zal wel gelijkspel eindigen.
blijkbaar nog erger dus...
Bedankt Arts! DRAMA! :(
Citaat van: De Gast op maart 18, 2013, 21:20:42
Verdediging solide. Met wat meer scorend vermogen wordg je ewoon kampioen.. Maarja..
Op het moment dat je het tikte :zucht
Helmond speel je met passie en vuur! En nu is het weer drama!
:clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :rodekaart
Op naar volgend seizoen ;(
Dit wurd tegen de egels oek niks.. Drama's!!
Een nieuw stukje Arts logica. 1-0 achter staan en een verdediger warm laten lopen.. :wall
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:27:23
Dit wurd tegen de egels oek niks.. Drama's!!
Dan spelen de dames weer goed, evenals Graafschap! rest zullen we wel verliezen :|
Als je het interview met Arts ook alweer las in de LC en op Cambuur TV, gaat alleen maar over hoe goed Fortuna wel niet is.... l0l l0l
Voorspelbaar, aanhaken is afhaken voor Cambuur, op naar volgend seizoen.
Laatste 15 min bakens naast Hemmen en die bal er in pompen..
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:22:03
Ik ben zo klaar met dit gehannes he,
Schop die eikel eruit man!
Ik was er afgelopen vrijdag niet en daar ben ik niet trots op .Maar ik was er ook zo klaar mee . :(Na 32 jaar een wedstr missen om die vent
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:30:12
Als je het interview met Arts ook alweer las in de LC en op Cambuur TV, gaat alleen maar over hoe goed Fortuna wel niet is.... l0l l0l
En het publiek staat ook niet achter ons. Ze zijn zo negatief op de social media :devil
gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!
:zweep
Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:32:13
gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!
:zweep
Per direcht wat mij betreft..... ALFONS ARTS OPROTTEN!
Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:32:13
gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!
:zweep
Duurt nog 3,5 maand te lang anders..
Begrijp uit de reacties hier dat het bier hier beter is dan de wedstrijd ?
ach dit seizoen is al voorbij.. wij heffe niks in die andere divisie te zoeken als we van fc baloptdak verliezen :_schater
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:35:34
Begrijp uit de reacties hier dat het bier hier beter is dan de wedstrijd ?
Zelfs als het evenementenmaltbier is is het nog beter dan Cambuur vanavond. Helaas :'(
Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
Dit hele seizoen hadden we beter schriftelijk af kunnen doen... 8P
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
Geen idee, maar als het zo is mogen ze hem met liefde houden.
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
:y
Johan Vlemminx...
:0= Twee druppels water!!
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
maakt mij dat uut
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:39:39
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
:y
Johan Vlemminx...
:0= Twee druppels water!!
:_schater :_schater
N'koyi nog eentje en klaar ist!
Gelijkspelletje of verliezen maakt ook niet meer uit.. Weer een verloren avond
Geen 1 uitgespeelde kans gehad, alleen de kans voor Hemmen! Verder helemaal niks, diep en diep triest!!
Barto is er ingekomen voor Bakker!?
Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:40:00
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
maakt mij dat uut
Dom praat altijd van Marrumer inderdaad! :R
we creeren zelf weer 3x niks man,,,zet al die lange kerels voorop en pompen,,,we blieve maar wat opbouwen dat schiet toch niet op
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen.. :R
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:37:52
Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...
dou must gewoon smoor jonguhh
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen.. :R
_O_
;(
Arts er maar uit! En dispensatie aanvragen voor De Jong! Anders Lodeweges maar eerder halen! Dit kost heel veel geld!
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen.. :R
Tis zoooo zonde dit .Sparta laat maar pnt liggen .Het had echt moeten gebeuren .Vlgnd seiz zal Willem 2 er weer boven uitsteken
Allemaal saaie degelijke potjes waarin we weinig creeeren en veel punten laten liggen.
Ben er zo klaar mee.
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 21:43:32
we creeren zelf weer 3x niks man,,,zet al die lange kerels voorop en pompen,,,we blieve maar wat opbouwen dat schiet toch niet op
Opbouwen? Opbreien bedoel je zeker? Ze doen maar wat. Er loopt er niet eentje bij die ideeën heeft en ook nog in de praktijk kan brengen.
Armoedige bende ist!
laten we met zn allen toch hopen dat we de play-offs gaan missen.
je moet er toch niet aan denken dat er niks te janken is.
zeikerds.
ik kijk iig wel uit naar de play0ffs
Uitwedstrijden en Cambuur. ;(
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 21:46:51
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen.. :R
Tis zoooo zonde dit .Sparta laat maar pnt liggen .Het had echt moeten gebeuren .Vlgnd seiz zal Willem 2 er weer boven uitsteken
Afgelopen 4 jaar had het al moeten gebeuren..en elke keer hebben we het weggegeven
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 21:44:50
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:37:52
Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...
dou must gewoon smoor jonguhh
ga ik doen, maar schijt eerst hun allemaal in de bek ...
Maar scheld niet :devil
Schokker zou nog wat kunnen creëren, maar die wordt er (weer) afgehaald rond het uur
Nog 3 minuten blessure tijd..
We kunnen wel door blijven zeuren iedere keer, maar Arts gaat toch niet weg! Hoe graag ik het ook anders had gezien. :_schater
Citaat van: okkele op maart 18, 2013, 21:47:40
laten we met zn allen toch hopen dat we de play-offs gaan missen.
je moet er toch niet aan denken dat er niks te janken is.
zeikerds.
ik kijk iig wel uit naar de play0ffs
Ja jongen we gaan lekker voor de play offs en promoveren op ons dooie gemak, stram on....
Drama
En Hemmen en Droste willen weg?
:_schater
Wie wil ze nog man! Creeren niks en doen geen hol
Dit is de mooiste kutclub van het land! |:)
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:45:28
Arts er maar uit! En dispensatie aanvragen voor De Jong! Anders Lodeweges maar eerder halen! Dit kost heel veel geld!
Lodeweges mut sien handen hier niet aan branden .Ik zeg dit al heel lang .De supporters en vooral de sponsors de op het randje zitten haken af .Ik zeg 700 seiz krt en 100 sponsors . :(
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen.. :R
Ik ben het helemaal met je eens, en dat is een zeer trieste constatering ;(
Ik zie ook helemaal niet uit naar een wedstrijd / avondje Cambuur, vind het wel best, nadeel is dat dit afbraakvoetbal blijft hangen, en dat gaat je ontzettend veel scc houders kosten, let maar op.
Citaat van: kgscc op maart 18, 2013, 21:48:48
Schokker zou nog wat kunnen creëren, maar die wordt er (weer) afgehaald rond het uur
Jep, wordt vervangen door iemand die GEEN BAL goed geraakt heeft :zucht
Rose sien 150e kans WEER NIET.
Godverdomme, Arts oprotten!
In de 94e minuut pas aanzetten.. Ja dan kun je misschien wel eens scoren. BAH!
Welterusten allemaal, ik ga off voordat ik mezelf moet bannen :zweep
:zucht
Massaal naar t Plein
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:52:15
Godverdomme, Arts oprotten!
Must mrgn even naar sien commentaar luisteren.Dan wust helemaal gek .
C Cambuur @SCCambuurLwd
Het spel was in vergelijking met vrijdag een stuk minder. Toch had een doelpuntje er vandaag wel ingezeten. #cambuur
Openen
Beheert Arts die Cambuur twitter ofzo? :zucht
Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(
Citaat van: Drumfather SCC op maart 18, 2013, 21:53:19
:zucht
Massaal naar t Plein
Is dat de moeite waard? Trek mijn schoenen er niet eens voor aan. Op naar volgend seizoen!
we staan gewoon 6de,ver voor de plekken die niks opleveren.
Citaat van: albert54 op maart 18, 2013, 21:55:12
Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(
Als jij dit al zegt hier haha :_schater
Citaat van: Drumfather SCC op maart 18, 2013, 21:53:19
:zucht
Massaal naar t Plein
Ze bekijken het maar.. Ben er wel even klaar met!
Als ik het zo lees dan is het maar goed dat ik het vandaag niet gevolgd heb...
Als we vrijdag verliezen!
Citaat van: albert54 op maart 18, 2013, 21:55:12
Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:59:12
Als we vrijdag verliezen!
Pas een week later haha
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:54:54
C Cambuur @SCCambuurLwd
Het spel was in vergelijking met vrijdag een stuk minder. Toch had een doelpuntje er vandaag wel ingezeten. #cambuur
Openen
Beheert Arts die Cambuur twitter ofzo? :zucht
Hoe kan het dat ze dan zo,n stuk minder spelen?:-
Hier kunnen we weer 11 dagen op teren... bedankt heren spelers.
Neem allemaal maar lekker ontslag ofzo
:( :( :( :( :(oh oh .Iemand van cambuur die dus al heel blij was geweest met een pnt
veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz
wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.
Beelden : Fortuna - Cambuur
goal + Kans
wat een drama weer gvd. slappe hap
Gaat smoor.........
Laat iedereen maar eens een weekje in de kunststof kozijnen hier bij ons werken. Mogen ze om 5 uur in het busje zitten en om 7 uur 's avonds thuis zijn. En dan ook nog de hele dag vrolijk en vriendelijk zijn. Even zien of iedereen dan weer weet wat voor luxe leven ze hebben. Het mooiste beroep ter wereld en er dan zo een potje van maken.
Overigens Arts als opperman, die als een Rinus van hot naar her mag vliegen :devil
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 22:09:06
veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz
wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.
Moet je er wel naar voetballen denistel.Wij gaan het veld op met het idee van hopen op een pnt
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 22:12:34
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 22:09:06
veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz
wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.
Moet je er wel naar voetballen denistel.Wij gaan het veld op met het idee van hopen op een pnt
ja daarom zeg ik het oek
We hebben gewonnen!!
Met zaalvoetbal |:) Al 9 wedstrijden op rij gewonnen.
En hoe heeft SCC gespeeld?
;( ;( ;( ;(
Heb er eigenlijk niks van meegekregen vandaag, maar de reacties hier zeggen genoeg. Schokker wisselen? Al speelt ie nog zo slecht, hij is ongeveer de enige die wat kan creëeren.
Hoe was Hiwat? Ik gok matig. Hopelijk huren we die alleen maar tot einde seizoen?
Spelers en TS: BEDANKT! ;(
Net terug uit Sittard. Wat een frustratie weer.
We hebben drie gevaarlijke spelers, omdat die als enige altijd naar de goal draaien in balbezit:
Oepie (gewisseld), Adje (geblesseerd) en MvdHeide (geblesseerd)
Vanavond totaal geen dreiging. Rose speelde 2e helft best aardig, maar speelde tegen de verdediging aan ipv ondersteunen van de aanval en had gewoon gewisseld moeten worden na die bijna- :rodekaart. Oelewapper.
Citaat van: brambo3004 op maart 19, 2013, 01:31:21
Net terug uit Sittard. Wat een frustratie weer.
We hebben drie gevaarlijke spelers, omdat die als enige altijd naar de goal draaien in balbezit:
Oepie (gewisseld), Adje (geblesseerd) en MvdHeide (geblesseerd)
Vanavond totaal geen dreiging. Rose speelde 2e helft best aardig, maar speelde tegen de verdediging aan ipv ondersteunen van de aanval en had gewoon gewisseld moeten worden na die bijna- :rodekaart. Oelewapper.
Klasse hoor, op maandag naar Sittard _O_ _O_ _O_ _O_
Waren er meer dan alleen jij ?
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:57:03
Ze bekijken het maar.. Ben er wel even klaar met!
Heerlijk.......even twee weken er helemaal niets mee te maken te hebben. Het proeft als een vakantie.
Stelletje klojo's.
Citaat van: clint op maart 19, 2013, 07:28:14
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:57:03
Ze bekijken het maar.. Ben er wel even klaar met!
Heerlijk.......even twee weken er helemaal niets mee te maken te hebben. Het proeft als een vakantie.
Stelletje klojo's.
Ja, en het rare is normaal mag het van mijn altijd weer snel beginnen,.maar vindt deze vakantie nu nog te kort ook!
Zo lekker weer eens op je werk je collega's mogen uitleggen hoe je in vredesnaam van Fortuna kan verliezen als je voor de zoveelste keer wéér aansluiting kunt krijgen bij de top...
Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend ;(
Normaal zag ik er heel erg naar uit,nu heb ik zoiets van het zal toch wel weer niets worden en het kost behoorlijk veel geld.
Misschien alleen als ze heel ver komen.
Spelers en technische staf bedankt dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen ;(
Citaat van: gewoon een fan op maart 19, 2013, 08:28:53
Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend ;(
Het zegt mij ook helemaal niets meer en dat zegt toch wel genoeg na 44 jaar.
Ik ga gewoon voor de gezellige zuiperij rond een wedstrijd.
Oftewel: Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.
heb zelfs een vakantie gepland tijdens de play offs, zegt genoeg!!!!!!!!!
Ik zie mijzelf als een trouwe supporter,ik kom al ruim 32 jaar bij Cambuur,en weet dat Clint en Richard dit zeer zeker ook zijn en met ons nog velen die er zo over denken ben ik bang.
Dit is toch echt wel verontrustend vind ik,zou de club dit werkelijk iets kunnen schelen :?
Iemand zou toch eens moeten ingrijpen als ze de supporters ook maar een klein beetje serieus nemen.
Frustrerend, in een competitie waarin de concurrentie continu punten laten liggen kun je met een gezonde dosis mentaliteit kampioen worden. Juist aan mentaliteit ontbreekt het hier ;(
Arts het is tijd dat je weg gaat
Beelden : Fortuna - Cambuur
goal + Kans
Samenvatting:
Interviews
Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011683.php
Citaat van: clint op maart 19, 2013, 08:33:49
Citaat van: gewoon een fan op maart 19, 2013, 08:28:53
Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend ;(
Het zegt mij ook helemaal niets meer en dat zegt toch wel genoeg na 44 jaar.
Ik ga gewoon voor de gezellige zuiperij rond een wedstrijd.
Oftewel: Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.
Ik heb dit ook zeer sterk en hoor steeds meer jongens om mij heen die ook al 30 jaar komen die het hebben gehad.TRIEST
Henk De Jong neem het roer over,,WIJ supporters+sponsers=betalende klanten staan achter jou!!!Er is GEEN CHEMIE meer en ze willen duidelijk niet meer voor je hardlopen.Zie ook het interview Van Leo Beenhakker met Johan Derksen (RTL7)ff,,daar gaat het over CHEMIE!! :scc .Als Dwight toch al op de tribune zit kunnen we zijn trainerspapieren niet gebruiken,is deze constructie mogelijk?Kunnen we ons mooi voorbereiden voor de play-offs. :scc
Hey Baresi heb je ook gehoord wat ie zei over jongens die"' momenten spelers'' waren .Met ling bijv .Hij hield van dit soort spelers en liet ze altijd staan want die kunnen wedstrijden voor je beslissen .ik had het er vanochtend met een maat over .Dacht gelijk aan Oebele
helemaal mee eens :scc
die wut er immers bijna altijd uit haalt terwijl ie geniaal ken wese en de meeste
assists het van de hele ploeg.
En dan nog de assists waaruit een honderd % kans komt .Ook minimaal 20 he dit seiz .
De club wil wel de volle 100% steun van ons supporters maar wanneer krijgen wij nu eens de steun van de club :?
De club weet dat de meeste supporters willen dat Henk het overneemt van Arts maar wanneer zorgen ze hier nu eens voor?
Het kost echt niet meer geld,mits je compensatie voor Henk krijgt,om Arts een andere functie of zelfs thuis te laten zitten.
Het salaris ben je toch al kwijt,maar op deze manier raak je ook nog eens vele supporters kwijt ;(
Als club laat je dan in ieder geval zien dat er alles aan gedaan wordt.