Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Aflasten a.u.b. We hebben te veel MOOI weer voetballers!

Goudvinger

Volgens de Leeuwarder Courant is de wedstijd inmiddels afgelast.

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

TM

Cambuur speelt maandag 18 februari uit tegen MVV, als ze dan die vrijdag daarvoor Fortuna - Cambuur doen dan is dat een mooie gelegenheid om een weekendje in Limboland te koekeloeren!

John Hiatt

Geen weer om te voetballen. Goed en verstandig besluit.

stefan15

Het is ook veel te gevaarlijk om te voetballen nu.
Gister bij O.N.S. - Joure (oefen) geweest in Tjallebert(???) en daar licht een aardige kunstgrasmat die helemaal schoon was, maar dat leek na een uur spelen ook meer op een schaatsbaan dan een voetbalveld.
Komende week nog alles eruit gooien denk ik en dan maar weer eens beginnen te denken aan een competitiewedstrijd!

RotterdamLeeuwarden

Beter dat het afgelast is.
Op dat knollenveld daar  :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

harrylwd

Fortuna speelt op 15 feb tegen Telstar, dus 2 limburgers in één weekend gaat niet op! had wel leuk geweest inderdaad! misschien wel beter, maar had me wel verheugd om Cambuur weer even te zien!

Delamere


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Delamere

#10
Citaat van: Len Cantello op januari 20, 2013, 10:35:15
Waarom? Moest je er heen?
:?
Hahaha, nee omdat ze weer verloren natuurlijk,

richard


Lwdscc


Chipke

Duurt nog een hele tijd, nadeel van zoveel aflastingen is dat je nu een heel druk programma krijgt. Kan verkeerd uitpakken ;(

denistel

11e febr naar emmen

18e maastrig

22e cambuur-dbosch

25e sitterd

1-maart dord-cambuur

8 maart telstar cambuur

6 wedstrijden en 5 xuit,,,,wat een drama juh 8P