Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Ruppppert


sunderland

Citaat van: clint op maart 19, 2013, 08:33:49
Citaat van: gewoon een fan op maart 19, 2013, 08:28:53
Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend  ;(

Het zegt mij ook helemaal niets meer en dat zegt toch wel genoeg na 44 jaar.
Ik ga gewoon voor de gezellige zuiperij rond een wedstrijd.

Oftewel: Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.
Ik heb dit ook zeer sterk en hoor steeds meer jongens om mij heen die ook al 30 jaar komen die het hebben gehad.TRIEST

Baresi

Henk De Jong neem het roer over,,WIJ supporters+sponsers=betalende klanten staan achter jou!!!Er is GEEN CHEMIE meer en ze willen duidelijk niet meer voor je hardlopen.Zie ook het interview Van Leo Beenhakker met Johan Derksen (RTL7)ff,,daar gaat het over CHEMIE!! :scc .Als Dwight toch al op de tribune zit kunnen we zijn trainerspapieren niet gebruiken,is deze constructie mogelijk?Kunnen we ons mooi voorbereiden voor de play-offs. :scc

sunderland

Hey Baresi heb je ook gehoord wat ie zei over jongens die"' momenten spelers'' waren .Met ling bijv .Hij hield van dit soort spelers en liet ze altijd staan want die kunnen wedstrijden voor je beslissen .ik had het er vanochtend met een maat over .Dacht gelijk aan Oebele

Baresi


denistel

die wut er immers  bijna altijd uit haalt terwijl ie geniaal ken wese en de meeste
assists het van de hele ploeg.

sunderland

En dan nog de assists waaruit een honderd % kans komt .Ook minimaal 20 he dit seiz .

gewoon een fan

De club wil wel de volle 100% steun van ons supporters maar wanneer krijgen wij nu eens de steun van de club  :?
De club weet dat de meeste supporters willen dat Henk het overneemt van Arts maar wanneer zorgen ze hier nu eens voor?
Het kost echt niet meer geld,mits je compensatie voor Henk krijgt,om Arts een andere functie of zelfs thuis te laten zitten.
Het salaris ben je toch al kwijt,maar op deze manier raak je ook nog eens vele supporters kwijt  ;(
Als club laat je dan in ieder geval zien dat er alles aan gedaan wordt.