Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 20:14:03
Dantuma mut zich niet met het voetballende gedeeldte.Gewoon gaten dichtlopen en iedereen voor de voeten lopen en dat ken ie ook goed
bemoeien

oost058

Cambuur wel bovenliggende partij... nu nog een doelkans, of liever nog doelpunt

Lwdscc


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lwdscc


oost058


Bernardo

0-1 is genoeg, al valt ie in de laatste minuut.

Dokkumer

Arts geeft in balbezit aan rustig aan te doen? Kolere man, GA NOU EENS VAN EIGEN KRACHT UIT!

denistel

gaat weer veel te veel mis,,we kenne geen vuist maken in een uitwedstrijd en ja dan
vliegt er zo weer 1 in he.

gas geven die 2e helft we spelen voor de titel |:)

trouwens dantuma is in mijn ogen geen verdedigende middenvelder
ik had de vries daar neer gezet.
blijft zo wie zo lastig voor zo,n jonge jongen om nu goed te spelen
want hij heeft totaal geen wedstrijd ritme.

Lwdscc


TM


Lwdscc


denistel

rose kom op man zo veel ervaring hou je kop er toch bij

denistel


TM

Net niet.... Tweede helft maar zonder Rose, want dat wordt geheid een rode kaart....