Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

okkele

we staan gewoon 6de,ver voor de plekken die niks opleveren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Citaat van: albert54 op maart 18, 2013, 21:55:12
Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue  ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(

Als jij dit al zegt hier haha  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sander Scc


punkman

Als ik het zo lees dan is het maar goed dat ik het vandaag niet gevolgd heb...

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: albert54 op maart 18, 2013, 21:55:12
Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue  ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(

Bernardo


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mario

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:54:54
C Cambuur ‏@SCCambuurLwd
Het spel was in vergelijking met vrijdag een stuk minder. Toch had een doelpuntje er vandaag wel ingezeten. #cambuur
Openen

Beheert Arts die Cambuur twitter ofzo? :zucht

Hoe kan het dat ze dan zo,n stuk minder spelen?:-


mario


De Gast

Hier kunnen we weer 11 dagen op teren... bedankt heren spelers.

Neem allemaal maar lekker ontslag ofzo

sunderland

 :( :( :( :( :(oh oh .Iemand van cambuur die dus al heel blij was geweest met een pnt

denistel

veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz

wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.

Ruppppert

Beelden : Fortuna - Cambuur

goal + Kans



wat een drama weer gvd. slappe hap

punkman