Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

We kunnen wel door blijven zeuren iedere keer, maar Arts gaat toch niet weg! Hoe graag ik het ook anders had gezien. :_schater

Destroyer

Citaat van: okkele op maart 18, 2013, 21:47:40
laten we met zn allen toch hopen dat we de play-offs gaan missen.
je moet er toch niet aan denken dat er niks te janken is.
zeikerds.
ik kijk iig wel uit naar de play0ffs

Ja jongen we gaan lekker voor de play offs en promoveren op ons dooie gemak, stram on....

Drama
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Drumfather SCC

En Hemmen en Droste willen weg?
:_schater
Wie wil ze nog man! Creeren niks en doen geen hol

TM

Dit is de mooiste kutclub van het land! |:)

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:45:28
Arts er maar uit! En dispensatie aanvragen voor De Jong! Anders Lodeweges maar eerder halen! Dit kost heel veel geld!
Lodeweges mut sien handen hier niet aan branden .Ik zeg dit al heel lang .De supporters en vooral de sponsors de op het randje zitten haken af .Ik zeg 700 seiz krt en 100 sponsors . :(

Andre-Lwd

Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen..  :R

Ik ben het helemaal met je eens, en dat is een zeer trieste constatering  ;(

Ik zie ook helemaal niet uit naar een wedstrijd / avondje Cambuur, vind het wel best, nadeel is dat dit afbraakvoetbal blijft hangen, en dat gaat je ontzettend veel scc houders kosten, let maar op.

Dokkumer

Citaat van: kgscc op maart 18, 2013, 21:48:48
Schokker zou nog wat kunnen creëren, maar die wordt er (weer) afgehaald rond het uur
Jep, wordt vervangen door iemand die GEEN BAL goed geraakt heeft  :zucht

Dokkumer


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

In de 94e minuut pas aanzetten.. Ja dan kun je misschien wel eens scoren. BAH!

Welterusten allemaal, ik ga off voordat ik mezelf moet bannen  :zweep

Drumfather SCC


sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:52:15
Godverdomme, Arts oprotten!
Must mrgn even naar sien commentaar luisteren.Dan wust helemaal gek .

Bernardo

C Cambuur ‏@SCCambuurLwd
Het spel was in vergelijking met vrijdag een stuk minder. Toch had een doelpuntje er vandaag wel ingezeten. #cambuur
Openen

Beheert Arts die Cambuur twitter ofzo? :zucht

albert54

Strontziek ben ik van dit voetbal.
Hoe kan je uit, altijd zo ver weg zakken.
Ik gaan alleen wel bij Bellevue  ( bij de Oldehove ) zitten drinken in Mei.
strontziek. Zelfs Baksteen begriept de wissels oek niet meer en dan is het wel heel erg. :(

Destroyer

Citaat van: Drumfather SCC op maart 18, 2013, 21:53:19
:zucht
Massaal naar t Plein

Is dat de moeite waard? Trek mijn schoenen er niet eens voor aan. Op naar volgend seizoen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22