Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

we creeren zelf weer 3x niks man,,,zet al die lange kerels voorop en pompen,,,we blieve maar wat opbouwen dat schiet toch niet op

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen..  :R

sunderland

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:37:52
Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...
dou must gewoon smoor jonguhh

Destroyer

Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen..  :R
_O_
;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Arts er maar uit! En dispensatie aanvragen voor De Jong! Anders Lodeweges maar eerder halen! Dit kost heel veel geld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen..  :R
Tis zoooo zonde dit .Sparta laat maar pnt liggen .Het had echt moeten gebeuren .Vlgnd seiz zal Willem 2 er weer boven uitsteken

De Gast

Allemaal saaie degelijke potjes waarin we weinig creeeren en veel punten laten liggen.

Ben er zo klaar mee.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 21:43:32
we creeren zelf weer 3x niks man,,,zet al die lange kerels voorop en pompen,,,we blieve maar wat opbouwen dat schiet toch niet op

Opbouwen? Opbreien bedoel je zeker? Ze doen maar wat. Er loopt er niet eentje bij die ideeën heeft en ook nog in de praktijk kan brengen.

Armoedige bende ist!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

laten we met zn allen toch hopen dat we de play-offs gaan missen.
je moet er toch niet aan denken dat er niks te janken is.
zeikerds.
ik kijk iig wel uit naar de play0ffs
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

HilversumOnTour


De Gast

Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 21:46:51
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:44:04
Zoals op de forumavond ook duidelijk werd, dit seizoen is opgegeven en word plichtmatig uitgespeeld.
Ik zal plichtmatig blijven supporten maar van mij mag dit seizoen wel over wezen..  :R
Tis zoooo zonde dit .Sparta laat maar pnt liggen .Het had echt moeten gebeuren .Vlgnd seiz zal Willem 2 er weer boven uitsteken

Afgelopen 4 jaar had het al moeten gebeuren..en elke keer hebben we het weggegeven

punkman

Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 21:44:50
Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:37:52
Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...
dou must gewoon smoor jonguhh

ga ik doen, maar schijt eerst hun allemaal in de bek ...
Maar scheld niet  :devil

kgscc

Schokker zou nog wat kunnen creëren, maar die wordt er (weer) afgehaald rond het uur

Lwdscc