Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Jager

Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:11:07
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat  w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 21:12:02
@dokkie, kan er ook een max aantal qoute berichten ingesteld worden?
Zal eens kijken, Taurus Jr. gaat over het technische deel. Maar ik red me meestal ook wel een beetje :P

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Paashaas


Dokkumer

Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:11:24
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!
Heb geen centje pijn gehad anders.. Nu word je gedwongen naar omropfryslan.nl te luisteren. Must even live harkje :devil En anders de transistorradio even op 106.1 als je in Leeuwarden bent.

TM

Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:11:07
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat  w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?

Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!

Bernardo

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
56. Hiwat en Diemers komen in het veld voor Dantuma en Schokker #cambuur

Blijft Rose alsnog staan... :_schater

Dokkumer

Citaat van: TM op maart 18, 2013, 21:15:29
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15


Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?

Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!

En nu af dames  :zweep

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:16:09
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
56. Hiwat en Diemers komen in het veld voor Dantuma en Schokker #cambuur

Blijft Rose alsnog staan... :_schater
Tja, ik had Rose ook gewisseld. Puur omdat hij op scherp staat.
Oebele dan op 10 en dan Hiawata mooi voorin pielen.

denistel

oebele er weer uit kan het bijna niet geloven man

Dokkumer

Overigens knappe kans net voor Hemmen en nu een prima redding van Telgenkamp..

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc


denistel

Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:14:54
radio op dien tv bedoelt ie

ja dat ken oek maar gewone radio toch ook geert zien bloeddruk gaat al omhoog