Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:56:45
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:50:26
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.

Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!
Dan het laatste restje strijd er ook maar uit halen. Dantuma loopt als een lammetje in de wei volgens Dorhout/Albers, daar hoor ik niks over. Rose gaat de strijd aan en die mag oprotten..
Er is verschil tussen strijd en domme strijd als zo ervaren speler. Hopelijk gaat ie met Arts mee komende zomer.

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 20:57:44
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..

Gelukkig hebben sommige spelers wel respect voor onze eigen supporters....

l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van:  De Jager op maart 18, 2013, 20:57:38
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel

Sukkel is ook niet netjes... wijf!
Hé kutkienders, út die sandbak te rellen. Anders mutte jum inne hoek :devil  :zweep

De Jager

Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:00:24
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 20:57:44
Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..

Gelukkig hebben sommige spelers wel respect voor onze eigen supporters....

l0l
Vertel??
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo


denistel

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:05:05
Geen wissels.... :wall :zucht

snap het oek niet 1e helft was niet best dan moet je een signaal afgeven

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat  w:)

Dokkumer

Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 21:07:41
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:05:05
Geen wissels.... :wall :zucht

snap het oek niet 1e helft was niet best dan moet je een signaal afgeven
We houden de nul toch achter? Gaat prima zo. Lekker rustig aan in balbezit, heeft Arts al aangegeven.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:08:28
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 21:04:32
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Dat weet toch elk blondje,of toch niet :D
Nee want bij lang niet elke radiostream hoeft dat  w:)
Logisch,maar je hebt toch ogen in de kop..haha
IN HENK WE TRUST!!!

De Jager

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:03:18
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:02:04
Mooi.

Iemand ook een link naar de radio? Via Internet doet hij niks bij mercurius
http://mercuriusrtv.nl/radio.asp
Wel even op play drukken ;)
Die doet het hier dus niet!

Galdiano

@dokkie, kan er ook een max aantal qoute berichten ingesteld worden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel