Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc


De Gast


Lwdscc

Diemers er maar in dan.. Rose kan niets meer doen...

Bernardo

Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.

De Gast

Jammer dat het zo moet met Rose. De enige die nog wat kan toevoegen vanuit het midden voor de aanval. Zonder Rose kom je helemaal niet meer voorin

denistel

mazzel? heb je de beelden gezien dan,,maar hij moet zich idd weg houden bij zulke
dingen. zou e ook wisselen want het publiek en spelers gana em zoeken natuurlijk.

gas geven die 2e helft want het was weer erg matig zo te horen

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.

Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!

speculeter


Destroyer

Triest dat de lijn van vrijdag dan weer niet kan worden doorgezet  :wall knokken voor de punten en koppen er bij graag!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Eerste helft is weer niks dus, gelukkig geen schade geleden. Hopelijk 2de helft beter...

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:50:26
Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 20:48:43
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 20:47:54
Wisselen die Rose, en het contract maar per direct ontbinden ipv in de zomer. Wat een mazzel heeft ie
Waarom? Omdat hij het duel wel aan durft te gaan? Wel oppassen omdat die Fortunezen hem continu gaan zoeken, dat deed dat Kaalkutje net ook al.

Omdat hij totaal niks toevoegt, en alleen maar domme kaarten pakt. WISSELEN!
Dan het laatste restje strijd er ook maar uit halen. Dantuma loopt als een lammetje in de wei volgens Dorhout/Albers, daar hoor ik niks over. Rose gaat de strijd aan en die mag oprotten..


De Jager

Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel

Sukkel is ook niet netjes... wijf!

Grijskijkert

Citaat van: peter op maart 18, 2013, 20:51:57
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:42:59
GODVERDOMME ROSE! HOERENJONG
Praat even normaal joh......sukkel
Zou het net zeggen,sommigen hebben totaal geen respect voor onze eigen spelers..
IN HENK WE TRUST!!!

oost058

Citaat van: TM op maart 18, 2013, 20:44:30
Net niet.... Tweede helft maar zonder Rose, want dat wordt geheid een rode kaart....

WISSEL  :(