Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

zou eerst op Eredivisie Live uitgezonden worden helaas hebben ze het veranderd in graafschap tegen de  egels

net als in Maastricht de punten mee nemen uit Sittard


marrumer

Citaat van: Ruppppert op februari 24, 2013, 13:12:22
zou eerst op Eredivisie Live uitgezonden worden helaas hebben ze het veranderd in graafschap tegen de  egels

net als in Maastricht de punten mee nemen uit Sittard
dat is ook een leukere wedstrijd ( behalve voor fortuna en cambuur)dus dat snap ik wel.



Bernardo


Ruppppert


sunderland

logisch toch ,we hebben heel goed verdedigd

Lwdscc

#39
Morgenvroeg, rond 10 uur, keuring! Zou Cambuur niet slecht uitkomen als t niet door gaat met het drukke programma voor de boeg..

denistel

must em toch weer inhalen en weer op maandag,,,leit wel een best pak sneeuw.



Bascambuur


Chipke


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets