Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt


denistel


Andre-Lwd

Daar leit een best pak sneeuw zeg, kan me niet voorstellen dat het doorgaat, must heel wat skeppen.

Lwdscc

''Om 11.00 uur zal er een veldkeuring plaatsvinden door de consul van de KNVB voor de wedstrijd van vanavond tegen SC Cambuur.''

Lwdscc

De keuring is nu, vandaar dat de spelersbus al een half uur geleden is vertrokken  8P 8P 8P 8P 8P 8P

Chipke


TM

@SCCambuurLwd: De wedstrijd Fortuna Sittard - SC Cambuur van vanavond is afgelast. #cambuur #forcam

Lwdscc

#52
Niet verrassend als je het veld zag
Bus rechtsomkeer graag :_schater :_schater :_schater :_schater

Clint

Op de terugweg allemaal nog even miege tegen het abedrome. :P

denistel

blijft och vreemd datz e al weg waren als je weet dat er nog gekeurd moet worden
en er 10 cm sneeuw ligt.
dan wacht je toch tot het bekend is als je half 12 weg gaat zou je toch nog mooi op
tijd zijn,,alle logica ontbreekt volgens mij.

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 11:00:52
De keuring is nu, vandaar dat de spelersbus al een half uur geleden is vertrokken  8P 8P 8P 8P 8P 8P

Tuurlijk, ze spelen vanmiddag een oefenwedstrijd tegen de beloften van FC Utrecht. Maken ze om 13:59 bekend :devil

denistel

#56
nee ze gaan su trainen in leeuwarden :0=

hemmen vd laan en bijker waren er niet bij ivm griepverschijnselen.


Lwdscc

Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.

Sander Scc

Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.

Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.

Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?

dennisw8

Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.

Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.

Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?

Wel een tijdje terug!!