Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op februari 25, 2013, 12:53:46
nee ze gaan su trainen in leeuwarden :0=

hemmen vd laan en bijker waren er niet bij ivm griepverschijnselen.
ik zeg hoera voor de sneeuw .Zonder deze 3 zag ik het niet echt zitten.Idd vreemd dat die bus niet een half uur kon wachten .Zal wel Arts logica zijn

marrumer

is de bus gewoon halverwege terug gegaan? en hoever waren ze al?

Dokkumer

Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.

Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.

Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Seizoen 2001- 2002

speculeter

Veel belangrijker dat Sparta verliest.......

Sander Scc

Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2013, 20:05:18
Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 16:09:41
Citaat van: Lwdscc op februari 25, 2013, 15:30:42
Bij puntenverlies van zowel De Graafschap als FC Volendam maken SC Veendam en SC Cambuur theoretisch nog kans om de derde periodetitel te winnen. Vanavond zal de uitslag in Doetinchem doorslaggevend zijn.

Die periodetitel kan mij gestolen worden. Dat is leuk voor clubs in de middenmoot. Wij plaatsen ons toch wel via de ranglijst.

Trouwens wanneer hebben wij voor t laatst een periodetitel gepakt?
Seizoen 2001- 2002

  :_schater

Dat is wel HEEL erg lang geleden  :wall

Lwdscc

Citaat van: peter op februari 25, 2013, 20:45:40
Veel belangrijker dat Sparta verliest.......

en en kan ook: Sparta 1-3 achter en de Graafschap gelijk..

Bernardo


denistel

1-5 voor dat d.bosch

Volendam 5-1 tegen dord

graafschap - eagles 4-1

wat een uitslagen en gluipie mvv toch de winnaar van de avond
jammer dat we zelf niet spelen nu.

veroen

Verdomme schandalig dat we zo een lafbek als coach hebben, had vrijdag gewonnen en we hadden net zoveel verlies punten als Sparta gehad!

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk


GerardFraneker


Vanuit Helmond


Unknown

Deze winnen maandag en de andere inhaalwedstrijd tegen Emmen en je staat op 2 punten van Sparta, maar vaak als we aan kunnen haken laten we het afweten.

Hemmen is geschorst toch?

Lwdscc

Citaat van: Unknown op maart 16, 2013, 14:10:26
Deze winnen maandag en de andere inhaalwedstrijd tegen Emmen en je staat op 2 punten van Sparta, maar vaak als we aan kunnen haken laten we het afweten.

Hemmen is geschorst toch?

Nee Makrini is geschorst (5e  :gelekaart), Hemmen pakte gister onterecht zijn 3e  :gelekaart.
Wordt t trouwens op EL uitgezonden?

papier

Volgens mij niet, Eagles - Excelsior wel.

oost058

Wordt lastig genoeg, Fortuna uit...
Als het in de kopkes goed zit, kunnen we 3 punten pakken.

Ik hoop het in ieder geval  |:)

1-2

Hemmen en Schokker