Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#75
apart ploegje dat sittard maar wij hevve meer kwaliteit,,,kop er bij houden dan
pak je daar gewoon 3 pt.

de vries maar op het plekje van makrini dacht ik su.

Lwdscc

LEEUWARDEN – Trainer Alfons Arts beschikt tegen Fortuna Sittard, morgenavond in Limburg, opnieuw niet over Adnane Tighadouini.

De vleugelaanvaller is nog steeds aan de enkel geblesseerd. De ziekenboeg bestaat verder sowieso uit de al langer geblesseerde Marco van der Heide.

Of Martijn van der Laan meedoet, is hoogst onzeker. Hij trainde zondagmorgen wel mee, maar heeft nog altijd last van de schouder.

In overleg met de medische staf en speler neemt Arts pas morgen een besluit of hij Van der Laan meeneemt. Van der Laan is de belangrijkste gegadigde om de geschorste El Makrini op het middenveld te vervangen.

Speelt van der Laan niet, dan is Mark Diemers de meest logische vervanger.

De vermoedelijke opstelling ziet er dan als volgt uit:
Telgenkamp (doel); Bijker, Dijkstra, Bakens en Droste (achter); Rose, Van der Laan/Diemers en Bakker (midden); De Leeuw, Hemmen en Schokker (voor).

brambo3004

Morgen toch maar even kijken in Sittard op mn vrije dag :proost

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op maart 17, 2013, 22:23:36
Morgen toch maar even kijken in Sittard op mn vrije dag :proost

0 supporters in uitvak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004


Galdiano

 :0= MATCHDAY!!!!!

Dit moet gewoon 3 punten zijn voor Cambuur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

nou 3 pt gewoon in een uitwedstrijd??? hoe lang ist leden dat we uit wonnen??

mindra


dit is mien club

onder Makrini ist hopeloos ben ik bang...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

las dat diemers misschien in de as voor de verdediging ging spelen .Nou dan word ie compleet onderste boven gespeeld .

ForzaCambuur1


punkman

Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc

marrumer

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc
gefeliciteerd  |:)

speculeter

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc

GEFELICITEERD!!

cambuurlegend

Gefeliciteerd Punkman ! Lijkt me een prima cadeau ! :thumbsup