Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc

Gefeliciteerd. Minimaal 0-3! Dat zijn ze verplicht.

dit is mien club

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc

Oi oi oi trouwen toe maar... sterkte de komende jaren.

Grapje gefeliciteerd pik :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gissycambuur

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 15:39:55
Vandaag getrouwd dus verwacht gewoon een 0-3 overwinning !
Zou schandalig zijn als de Cambuur ons niet dat zouden geven. :devil
:scc :scc :scc

Jaaaaa we gaan winnen als felicitatie.  |:) |:)  |:) |:)
Ik ga ok voor een 0-3

punkman

Bedankt allemaal!
En als Cambuur nu ook even die 3 punten mee naar huis neemt dan is het een superdag.
En nu op naar het bier. :proost


denistel

gefeliciteerd en ik hou het op een zwwarbevochten 2-3 zege

Bernardo

OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..

:wall

Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?

We spelen zonder ziel man.....  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..

:wall

Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?

We spelen zonder ziel man.....  ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..

:wall

Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?

We spelen zonder ziel man.....  ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..

Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren  :y

Iedereen heeft recht op mijn mening.

TM


Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 20:02:51
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..

:wall

Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?

We spelen zonder ziel man.....  ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..

Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren  :y
Ja met El Makrini en v/d Laan kan Schokker met de punt naar voren spelen,maar dat is op het moment niet zo(Arts).. Ik zie v/d Laan ook liever op het middenveld ipv Dantuma, maar je kan hem niet missen in de verdediging ivm zijn snelheid, want Fortuna heeft rappe jongens voor in lopen,dus ik vind het logisch maar jij mag dat niet vinden natuurlijk..
IN HENK WE TRUST!!!

oost058

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 20:02:51
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:55:19
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 19:48:59
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:22:23
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 19:06:49
OPSTELLING CAMBUUR:

TELGENKAMP, DROSTE, BAKENS, VD LAAN, BIJKER, DANTUMA, ROSE, BAKKER, SCHOKKER, HEMMEN, DE LEEUW.

Op naar de 3 punten!
Prima toch een logische opstelling,kijken hoe Dantuma zich staande houd..

:wall

Ik vind het helemaal niet logisch! Wie van de middenvelders gaat de spitsen bevoorraden? Wat moet Schokker nou weer op rechts?? Dantuma is veel te licht, waarom geen de Vries?

We spelen zonder ziel man.....  ;(
Dantuma is DE vervanger voor El Makrini, de Vries is veel meer een back dan middenvelder,en waarom zo'n jongen niet een kans geven.. En de enige die je mist in vergelijk met de laatste wedstrijd is El Makrini en dat is een goede middenvelder maar ook niet de man die het spel verdeeld en als je Schokker op het middenveld wil heb je El Makrini zeker nodig want zonder hem word je in de omschakeling geslacht..

Onzin. Vd Laan zou mijn eerste keus zijn om controlerend te spelen in de rug van oebele samen met makrini. Door het ontbreken van Makrini zou je prima met de Vries kunnen spelen. Hiwat op rechts en klaar ist. Punt naar voren  :y

Dat leek mij ook het beste... maar ja... arts oppe bank  :zucht

Desondanks:  :0= 3 PUNTEN  |:)

sunderland


sunderland

Dantuma mut zich niet met het voetballende gedeeldte.Gewoon gaten dichtlopen en iedereen voor de voeten lopen en dat ken ie ook goed