Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Helmond speel je met passie en vuur! En nu is het weer drama!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sander Scc

Dit wurd tegen de egels oek niks.. Drama's!!

Dokkumer

Een nieuw stukje Arts logica. 1-0 achter staan en een verdediger warm laten lopen.. :wall

Galdiano

Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:27:23
Dit wurd tegen de egels oek niks.. Drama's!!

Dan spelen de dames weer goed, evenals Graafschap! rest zullen we wel verliezen  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Als je het interview met Arts ook alweer las in de LC en op Cambuur TV, gaat alleen maar over hoe goed Fortuna wel niet is.... l0l l0l

Andre-Lwd

Voorspelbaar, aanhaken is afhaken voor Cambuur, op naar volgend seizoen.

Grijskijkert

Laatste 15 min bakens naast Hemmen en die bal er in pompen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:22:03
Ik ben zo klaar met dit gehannes he,

Schop die eikel eruit man!
Ik was er afgelopen vrijdag niet en daar ben ik niet trots op .Maar ik was er ook zo klaar mee . :(Na 32 jaar een wedstr missen om die vent

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 21:30:12
Als je het interview met Arts ook alweer las in de LC en op Cambuur TV, gaat alleen maar over hoe goed Fortuna wel niet is.... l0l l0l
En het publiek staat ook niet achter ons. Ze zijn zo negatief op de social media  :devil

De Paashaas

gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!

:zweep

TM

Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:32:13
gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!

:zweep

Per direcht wat mij betreft..... ALFONS ARTS OPROTTEN!

Dokkumer

Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:32:13
gelukkig is het hoofdstuk arts bijna voorbij!!

:zweep
Duurt nog 3,5 maand te lang anders..

punkman

Begrijp uit de reacties hier dat het bier hier beter is dan de wedstrijd ?