Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Laat iedereen maar eens een weekje in de kunststof kozijnen hier bij ons werken. Mogen ze om 5 uur in het busje zitten en om 7 uur 's avonds thuis zijn. En dan ook nog de hele dag vrolijk en vriendelijk zijn. Even zien of iedereen dan weer weet wat voor luxe leven ze hebben. Het mooiste beroep ter wereld en er dan zo een potje van maken.

Overigens Arts als opperman, die als een Rinus van hot naar her mag vliegen :devil

sunderland

Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 22:09:06
veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz

wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.
Moet je er wel naar voetballen denistel.Wij gaan het veld op met het idee van hopen op een pnt

denistel

Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 22:12:34
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 22:09:06
veel te wisselvallig allemaal,,geen lui die de kar trekken ,,we kenne weer het zelfde bandje afdraaien na de wedstrijd,,,,ja we hadden nog wat kansen het veld was slecht enz enz

wanneer komt er eens een uitpartij dat we het heft in handen nemen en de lakens
uitdelen en goals scoren.
Moet je er wel naar voetballen denistel.Wij gaan het veld op met het idee van hopen op een pnt
ja daarom zeg ik het oek

Holwerd voor Cambuur

We hebben gewonnen!!



Met zaalvoetbal |:) Al 9 wedstrijden op rij gewonnen.

En hoe heeft SCC gespeeld?


;( ;( ;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Heb er eigenlijk niks van meegekregen vandaag, maar de reacties hier zeggen genoeg. Schokker wisselen? Al speelt ie nog zo slecht, hij is ongeveer de enige die wat kan creëeren.
Hoe was Hiwat? Ik gok matig. Hopelijk huren we die alleen maar tot einde seizoen?

Spelers en TS: BEDANKT! ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Net terug uit Sittard. Wat een frustratie weer.
We hebben drie gevaarlijke spelers, omdat die als enige altijd naar de goal draaien in balbezit:
Oepie (gewisseld), Adje (geblesseerd) en MvdHeide (geblesseerd)
Vanavond totaal geen dreiging. Rose speelde 2e helft best aardig, maar speelde tegen de verdediging aan ipv ondersteunen van de aanval en had gewoon gewisseld moeten worden na die bijna- :rodekaart. Oelewapper.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: brambo3004 op maart 19, 2013, 01:31:21
Net terug uit Sittard. Wat een frustratie weer.
We hebben drie gevaarlijke spelers, omdat die als enige altijd naar de goal draaien in balbezit:
Oepie (gewisseld), Adje (geblesseerd) en MvdHeide (geblesseerd)
Vanavond totaal geen dreiging. Rose speelde 2e helft best aardig, maar speelde tegen de verdediging aan ipv ondersteunen van de aanval en had gewoon gewisseld moeten worden na die bijna- :rodekaart. Oelewapper.

Klasse hoor, op maandag naar Sittard  _O_ _O_ _O_ _O_
Waren er meer dan alleen jij ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Clint

Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:57:03
Ze bekijken het maar.. Ben er wel even klaar met!

Heerlijk.......even twee weken er helemaal niets mee te maken te hebben. Het proeft als een vakantie.

Stelletje klojo's.

Destroyer

Citaat van: clint op maart 19, 2013, 07:28:14
Citaat van: Sander Scc op maart 18, 2013, 21:57:03
Ze bekijken het maar.. Ben er wel even klaar met!

Heerlijk.......even twee weken er helemaal niets mee te maken te hebben. Het proeft als een vakantie.

Stelletje klojo's.

Ja, en het rare is normaal mag het van mijn altijd weer snel beginnen,.maar vindt deze vakantie nu nog te kort ook!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Zo lekker weer eens op je werk je collega's mogen uitleggen hoe je in vredesnaam van Fortuna kan verliezen als je voor de zoveelste keer wéér aansluiting kunt krijgen bij de top...

gewoon een fan

Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend  ;(
Normaal zag ik er heel erg naar uit,nu heb ik zoiets van het zal toch wel weer niets worden en het kost behoorlijk veel geld.
Misschien alleen als ze heel ver komen.

Spelers en technische staf bedankt dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen  ;(

Clint

Citaat van: gewoon een fan op maart 19, 2013, 08:28:53
Niet te geloven dit.
Cambuur zal ongetwijfeld de nacompetitie wel halen maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in en dat vind ik erg verontrustend  ;(

Het zegt mij ook helemaal niets meer en dat zegt toch wel genoeg na 44 jaar.
Ik ga gewoon voor de gezellige zuiperij rond een wedstrijd.

Oftewel: Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.

richard

heb zelfs een vakantie gepland tijdens de play offs, zegt genoeg!!!!!!!!!

gewoon een fan

Ik zie mijzelf als een trouwe supporter,ik kom al ruim 32 jaar bij Cambuur,en weet dat Clint en Richard dit zeer zeker ook zijn en met ons nog velen die er zo over denken ben ik bang.
Dit is toch echt wel verontrustend vind ik,zou de club dit werkelijk iets kunnen schelen  :?

Iemand zou toch eens moeten ingrijpen als ze de supporters ook maar een klein beetje serieus nemen.

mario

Frustrerend, in een competitie waarin de concurrentie continu punten laten liggen kun je met een gezonde dosis mentaliteit kampioen worden. Juist aan mentaliteit ontbreekt het hier  ;(