Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2013, 21:16:19
Citaat van: TM op maart 18, 2013, 21:15:29
Citaat van: De Jager op maart 18, 2013, 21:13:15


Jij weet altijd alles wel heel goed he stumpertje?

Stumpertje is ook niet netjes.... Wijf!

En nu af dames  :zweep
Wat moeten die hier, die hebben toch geen verstand van voetbal? :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op maart 18, 2013, 21:18:26
Bijna Diemers...
Er gebeurt eindelijk eens wat voor het doel van die Fortuna keeper.

Galdiano

n'koyi is een betere speler dan Rajcomar!

Is weer niet best van Cambuur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Verdediging solide. Met wat meer scorend vermogen wordg je ewoon kampioen.. Maarja..

Grijskijkert

Nou kijken dat Hiwat er wat van kan..
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc


marrumer


TM


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Als we dit verliezen ben ik er wel zo klaar mee.......

denistel

lekker op 0-0 gokken dat kenne we toch niet ,,nou wakker worden en vol gas

poelie-lwd

Ik ben zo klaar met dit gehannes he,

Schop die eikel eruit man!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer


Bernardo


Dokkumer

Citaat van: De Gast op maart 18, 2013, 21:20:42
Verdediging solide. Met wat meer scorend vermogen wordg je ewoon kampioen.. Maarja..
Op het moment dat je het tikte  :zucht