Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:11:45
Duurt nog een hele tijd, nadeel van zoveel aflastingen is dat je nu een heel druk programma krijgt. Kan verkeerd uitpakken ;(

Of ze raken in een flow!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: denistel op januari 22, 2013, 17:26:13
11e febr naar emmen

18e maastrig

22e cambuur-dbosch

25e sitterd

1-maart dord-cambuur

8 maart telstar cambuur

6 wedstrijden en 5 xuit,,,,wat een drama juh 8P

En daar komt cambuur - eindje ook nog bij waarschijnlijk.

piene hassus


dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer


piene hassus


Dokkumer

Citaat van: piene hassus op januari 24, 2013, 13:44:46
En dan? 15 speulers kope?
Kieke naar talent wat bij de (sub)top nog net niet bij het eerste elftal aan kan haken en een aantal spelers met Eredivisie ervaring die transfervrij zijn. Je hoeft echt geen 15-18 spelers te kopen, iets wat ook niet in de beurs past ;)

Je komt altijd gemakkelijker aan spelers wanneer je Eredivisie speelt, is gewoon een feit.

Chipke

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 13:49:15
Citaat van: piene hassus op januari 24, 2013, 13:44:46
En dan? 15 speulers kope?
Kieke naar talent wat bij de (sub)top nog net niet bij het eerste elftal aan kan haken en een aantal spelers met Eredivisie ervaring die transfervrij zijn. Je hoeft echt geen 15-18 spelers te kopen, iets wat ook niet in de beurs past ;)

Je komt altijd gemakkelijker aan spelers wanneer je Eredivisie speelt, is gewoon een feit.

Precies in de Eredivisie krijgt iedereen meer media aandacht en kan je jezelf veel sneller in de kijker spelen. Denk dat iedereen liever voor wat minder geld in de Eredivisie speelt.

denistel

oss wint daar met 0-1 dus ja wat hevve we te verliezen bij die lui.

zet nou oepie eens op 10 daar achter makrini en diemers of de leeuw

voorop hiwat -hemmen-adnane speel vol voor de winst en dan zien we
het wel niet dat rondspelen achterin in daar kun je geen goals maken
en boven dien speel je op velden waarop het rondtikken amper kan.

richard

Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 01:33:29
oss wint daar met 0-1 dus ja wat hevve we te verliezen bij die lui.

zet nou oepie eens op 10 daar achter makrini en diemers of de leeuw

voorop hiwat -hemmen-adnane speel vol voor de winst en dan zien we
het wel niet dat rondspelen achterin in daar kun je geen goals maken
en boven dien speel je op velden waarop het rondtikken amper kan.

Bakens is fit dus spelen!!

oost058

Schokker sowieso op 10 en Hiwat op rechts.
Gelijk fel erop en winnen!

Mvv en Sparta kunnen zomaar weer punten verliezen.
Achtervolgers De Graafschap en GAE moeten tegen elkaar.
Dus 3 punten hebben we nodig, slaan we een gat richting achtervolgers en kunnen we weer omhoog kijken.

Sonnema

ga spelen met Schokker op tien en zet daarachter 2 controlerende spelers makrini en bijker of vd laan. Hemmen voorin  met Hiwat en Tighadouni

Len Cantello

Onze Angsthaas zal de spelers wel weer het veld opsturen met de opdracht om niet te verliezen....
:0= WE KUNNEN GVD NOG KAMPIOEN WORDEN!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

michello

Kans dat het afgelast gaat worden want er is aardig wat sneeuw gevallen in Sittard. Het blijft de komende 24 uur koud met af en toe sneeuw.