Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 25-02-2013] Fortuna - SC Cambuur

Gestart door YellowBlue, januari 17, 2013, 16:01:35

Vorige topic - Volgende topic

De Paashaas

ach dit seizoen is al voorbij.. wij heffe niks in die andere divisie te zoeken als we van fc baloptdak verliezen  :_schater

Dokkumer

Citaat van: punkman op maart 18, 2013, 21:35:34
Begrijp uit de reacties hier dat het bier hier beter is dan de wedstrijd ?
Zelfs als het evenementenmaltbier is is het nog beter dan Cambuur vanavond. Helaas :'(

Drumfather SCC


punkman

Staat niet netjes om te vloeken, maar zou het bijna doen ...

marrumer

woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?

Gerard

Dit hele seizoen hadden we beter schriftelijk af kunnen doen... 8P

Dokkumer

Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?
Geen idee, maar als het zo is mogen ze hem met liefde houden.

poelie-lwd

Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?

:y

Johan Vlemminx...

:0= Twee druppels water!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Paashaas

Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?

maakt mij dat uut

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 21:39:39
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?

:y

Johan Vlemminx...

:0= Twee druppels water!!

:_schater :_schater

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Gelijkspelletje of verliezen maakt ook niet meer uit.. Weer een verloren avond

Bernardo

Geen 1 uitgespeelde kans gehad, alleen de kans voor Hemmen! Verder helemaal niks, diep en diep triest!!

Lwdscc


Galdiano

Citaat van: De Paashaas op maart 18, 2013, 21:40:00
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 21:38:01
woont er niet familie van arts dichtbij het stadion van fortuna?

maakt mij dat uut

Dom praat altijd van Marrumer inderdaad!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets