Alvast voor in de agenda!
Wat gaat er die dag precies gebeuren voor de gemiddelde toeschouwer op noord, oost en zuid? Een offici?le praatje op de middenstip voor de wedstrijd verwacht ik, maar verder?
Ricky die 4x keer genot zingt.
Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.
Welke oud-voetballer zou de aftrap moeten verrichten? Hoekema/Booij/Abma/Bruin/vd Heide ? Wat vinden jullie?
Citaat van: Arno A op juni 01, 2025, 05:02:56
Welke oud-voetballer zou de aftrap moeten verrichten? Hoekema/Booij/Abma/Bruin/vd Heide ? Wat vinden jullie?
Abma op Sandor? Mag dat ook?
laat Pieter het zelf maar doen
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2025, 22:26:57
Ricky die 4x keer genot zingt.
Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.
Eens
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2025, 22:26:57
Ricky die 4x keer genot zingt.
Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.
Hoezo? Gewoon een leuke oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Benieuwd of we dan een beetje elftal hebben
Dan nog wel ... ben meer bang dat er na de competitiestart weer sleutelspelers weggaan.
Citaat van: fred op juni 01, 2025, 19:08:27
Benieuwd of we dan een beetje elftal hebben
nou deze week maar los barsten met nieuwe spelers :y
Omarson
Citaat van: Beul B op juni 01, 2025, 23:42:23
Omarson
dan moeten we eerst verkopen ..
wat de wedstrijd betreft zullen beide teams nog niet op volle sterkte zijn lijkt mij.
Citaat van: Beul B op juni 01, 2025, 23:42:23
Omarson
Omarson is zelfde verhaal als Postma. Beide moeten loopacties en ruimte hebben en dus renderen ze beter in een 2 spitsen systeem. Toch zou ik Omarson wel willen zien. Die maakt sowieso 15 .
Beide maar halen dan? 8)
On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.
Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Beide maar halen dan? 8)
On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.
Het is maar een oefenwedstrijd. Verwacht geen uitverkocht huis. En als er dan toevallig een paar naast me zitten die er blij van worden als Feyenoord scoort, laat ze lekker.
hebben we dan ook een OPEN DAG er omheen?
Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Beide maar halen dan? 8)
On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.
9 juni 2025, 16:00
Bij menig supporter staat de datum van 5 juli al langer met geel-blauw omcirkeld in de agenda; dan gaan we namelijk samen met alle betrokken partijen (SC Cambuur, Van Wijnen, Firda en de Gemeente Leeuwarden) het Kooi Stadion officieel openen. Op deze bijzondere dag ben je al vanaf 13.00 uur welkom in Ons Nieuwe Thuis, waarna er vanaf 14.00 uur een feestelijk programma op het veld zal zijn en de oefenwedstrijd tussen SC Cambuur en Feyenoord om 15.00 uur wordt afgetrapt.
De kaartverkoop voor dit bijzondere oefenduel begint morgen (dinsdag 10 juni) om 13.00 uur en is eerst alleen voor seizoenkaarthouders. Zij hebben een week de tijd om hun eigen stoel terug te kopen voor slechts ? 10,-.
Clubkaarthouders
Vanaf dinsdag 17 juni 13.00 uur is het vervolgens de beurt aan (seizoen)clubkaarthouders. Voor deze groep geldt een clubkaart-verplichting van 4-op-1 en dat wil zeggen dat je per seizoen- of clubkaart maximaal 4 kaarten (extra) kunt aanschaffen voor ? 17,50 per stuk.
Graag tot bij de offici?le opening!
Dat mensen zich drukmaken om ?10,00 voor intreekaart .
Feijenoord zal ook wel een vergoeding moeten hebben en wat denk je van de mensen van ehbo,stewards en nog vele anderen die moeten ook betaald worden.
Feijenoord hoeft geen vergoeding, die hebben Reijnen al gekregen.
Precies, dit is juist een bonus. Gehele opbrengst minus de kosten gaat alleen naar ons.
Voor het geval er problemen zijn met het (terug)kopen van de stoel(en)
De kaarten staan voor je gereserveerd onder ''Mijn Reserveringen'' en dus niet in de legenda waar je de vakken kunt kiezen!
Na inlog zie je rechtsboven 3 streepjes.
Daar klik je op en zie je het tabje ''Mijn Reserveringen''
De rest wijst zich vanzelf
Citaat van: Drumfather SCC op juni 10, 2025, 13:08:25
Voor het geval er problemen zijn met het (terug)kopen van de stoel(en)
De kaarten staan voor je gereserveerd onder ''Mijn Reserveringen'' en dus niet in de legenda waar je de vakken kunt kiezen!
Na inlog zie je rechtsboven 3 streepjes.
Daar klik je op en zie je het tabje ''Mijn Reserveringen''
De rest wijst zich vanzelf
Dank, dank, dank!!!
Ik begreep al niet waarom het me niet lukte.
Geregeld nu, dankzij deze aanwijzingen!
Hopelijk een goed gevuld stadion
Is tegen deze tijd het supportershome ook af en open?
Citaat van: papier op juni 12, 2025, 12:41:54
Is tegen deze tijd het supportershome ook af en open?
Ik heb gelezen dat op deze dag ook de supportershomes in gebruik worden genomen.
Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur.
Het schijnt dat Feyenoord geen kaarten afneemt voor het uitvak ivm opgelegde buscombi.
4 op 1 kaartverkoop nou dan weet je het wel ;)
Even gekeken maar er zijn echt heel veel kaarten niet gekocht op de seizoenskaarten. Als ik zo snel even zie zijn er net over de helft aan kaarten verkocht.
ook een open dag er bij???
Citaat van: fred op juni 17, 2025, 12:38:30
Het schijnt dat Feyenoord geen kaarten afneemt voor het uitvak ivm opgelegde buscombi.
4 op 1 kaartverkoop nou dan weet je het wel ;)
Verplichte buscombi voor een oefenwedstrijd? Nederland in een notendop.
Citaat van: michello op juni 17, 2025, 13:05:27
Even gekeken maar er zijn echt heel veel kaarten niet gekocht op de seizoenskaarten. Als ik zo snel even zie zijn er net over de helft aan kaarten verkocht.
Straks een half leeg stadion bij de offici?le opening.. dat is toch niks?
Vakantie begint voor velen
En je zit sowieso bij Feijenoord naar waarschijnlijk een B team te kijken....
Denk voor velen reden om niet te gaan.
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2025, 08:50:53
Vakantie begint voor velen
En je zit sowieso bij Feijenoord naar waarschijnlijk een B team te kijken....
Denk voor velen reden om niet te gaan.
Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.
Citaat van: NRG op juni 19, 2025, 09:21:17
Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.
Idd
Citaat van: JSE op juni 19, 2025, 08:31:53
Straks een half leeg stadion bij de offici?le opening.. dat is toch niks?
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Gisteravond twee kaarten voor m'n ouders gekocht. Op Oost zijn de middelste 7 vakken (13 t/m 19) zo goed als uitverkocht.
Citaat van: NRG op juni 19, 2025, 09:21:17
Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.
:thumbsup
Citaat van: Ollie op juni 19, 2025, 10:03:44
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Gisteravond twee kaarten voor m'n ouders gekocht. Op Oost zijn de middelste 7 vakken (13 t/m 19) zo goed als uitverkocht.
ik heb net ook nog 3 besteld :thumbsup
heb 4 kaarten voor anderen geregeld ben er zelf niet bij.
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 08:06:10
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.
Ik heb gehoord dat er na de wedstrijd tegen Feyenoord onderhoud aan het veld gaat plaatsvinden. En dat ze liever meer tijd daarvoor hadden gehad om het veld in optimale conditie te krijgen voor de eerste competitiewedstrijd.
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 08:06:10
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.
Wat is daar armoedig aan achter Oost?
Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 08:59:43
Wat is daar armoedig aan achter Oost?
Het is niet mooi aangekleed. Akoestiek van niks doordat er geen systeemplafond in zit. Ga maar eens naar de omloop op Zuid. Zo hoort het.
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
Ik zit zelf ook op Oost en kan dat beamen.
Word daar verder nog iets aan gedaan of is dit het?
Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
[/quot
Ook mooi bij het oude Oost waren de bomen. Ik vond dat dus echt wat hebben. Nu is alles nieuw en etc. Vroeger was alles beter, dooddoener (maar klopt wel).
Citaat van: JSE op juni 20, 2025, 09:51:07
Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
[/quot
Ook mooi bij het oude Oost waren de bomen. Ik vond dat dus echt wat hebben. Nu is alles nieuw en etc. Vroeger was alles beter, dooddoener (maar klopt wel).
Vroeger was alles beter? Was het ook beter dat je met de poten in de pis stond als je naar de wc ging?
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2025, 10:06:39
Vroeger was alles beter? Was het ook beter dat je met de poten in de pis stond als je naar de wc ging?
Ik stond met de poten in het gras te pissen tegen het hek. En eerlijk, heb er keer op keer van genoten.
Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
Helemaal mee eens. Het is een triest gezicht achter Oost, nodigt totaal niet uit om voor of na de wedstrijd daar even lekker een biertje te doen. Winters is het er nog steeds koud, ongezellig vind het echt een gemiste kans als het zo blijft.
Je kan toch dit seizoen na de wedstrijd naar het nieuwe supportershome waarom in de omloop van Oost blijven hangen
na de wedstrijd wel. Voor de wedstrijd en in de pauze is de tribune in de winder warmer dan de overdekte omloop.
Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 11:39:11
Je kan toch dit seizoen na de wedstrijd naar het nieuwe supportershome waarom in de omloop van Oost blijven hangen
Zou toch dat kut hek een keer weg mutten wat er nu zit.
Citaat van: Bernardo op juni 20, 2025, 11:25:05
Helemaal mee eens. Het is een triest gezicht achter Oost, nodigt totaal niet uit om voor of na de wedstrijd daar even lekker een biertje te doen. Winters is het er nog steeds koud, ongezellig vind het echt een gemiste kans als het zo blijft.
En dit hebben jullie waarschijnlijk ook bij Cambuur bekend gemaakt, ik ben benieuwd wat de reactie was op deze punten?
Citaat van: 666 op juni 20, 2025, 13:58:57
En dit hebben jullie waarschijnlijk ook bij Cambuur bekend gemaakt, ik ben benieuwd wat de reactie was op deze punten?
Dat weten ze natuurlijk zelf al lang. Ga ervan uit dat het een centenkwestie is. Als er weer geld beschikbaar zal er nog wel iets gebeuren met oost. Kan me niet voorstellen dat dit het beoogde eindresultaat is.
Citaat van: NRG op juni 20, 2025, 15:50:13
Dat weten ze natuurlijk zelf al lang. Ga ervan uit dat het een centenkwestie is. Als er weer geld beschikbaar zal er nog wel iets gebeuren met oost. Kan me niet voorstellen dat dit het beoogde eindresultaat is.
Mag hopen van niet nee. Akoestiek kut, donker, echt bijzonder kut.
Heb gehoord dat onze supportersco?rdinator heeft gezegd dat er uiteindelijk ook heus nog wel wat gaat gebeuren met de omloop achter Oost.
Voor mij wel een reden Oost te verlaten voor Zuid. Snap ook niet dat ze bij de club eigenlijk helemaal niks communiceren over de faciliteiten en plannen die ze hebben om het stadion te verfraaien.
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 21:06:35
Voor mij wel een reden Oost te verlaten voor Zuid. Snap ook niet dat ze bij de club eigenlijk helemaal niks communiceren over de faciliteiten en plannen die ze hebben om het stadion te verfraaien.
Iedereen doet zijn best, maar op gebied van communicatie kunnen er nog veel stappen gezet worden.
Dit is ook weer een voorbeeld.
Op social media worden ook vragen niet altijd beantwoord. Komt er een open dag? Wanneer komen de shirts etc. Wees gewoon duidelijk. Al is het nog niet geheel duidelijk dan communiceer je dit toch gewoon?
Citaat van: Galdiano op juni 20, 2025, 21:14:03
Iedereen doet zijn best, maar op gebied van communicatie kunnen er nog veel stappen gezet worden.
Dit is ook weer een voorbeeld.
Op social media worden ook vragen niet altijd beantwoord. Komt er een open dag? Wanneer komen de shirts etc. Wees gewoon duidelijk. Al is het nog niet geheel duidelijk dan communiceer je dit toch gewoon?
Ja communicatie is geen hogere wiskunde toch?
Met 3 man op kantoor en de verhuizing waar ze midden inzitten een beetje begrip mag er ook zijn toch dat het soms wat trager gaat
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:55:34
Met 3 man op kantoor en de verhuizing waar ze midden inzitten een beetje begrip mag er ook zijn toch dat het soms wat trager gaat
Tja dan moet je op zoek naar mensen die social media op zich kunnen nemen toch? Betaald personeel en anders een groep stagiaires, volgens mij heeft de club een samenwerking met Firda. Communicatie bij de club is eigenlijk altijd al ruk geweest.
Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 11:48:21
na de wedstrijd wel. Voor de wedstrijd en in de pauze is de tribune in de winder warmer dan de overdekte omloop.
was int oude stadion ook zo op noord ist ook nog niet allemaal top maar je staat er in ieder geval
droog en je kan er een drankje halen en er is muziek ik vind het prima zo.
Komt vanzelf allemaal we mutte een bitsje geduld hewwe
In elk vak zijn nog kaarten...
Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...
Citaat van: Inferno-058 op juni 26, 2025, 16:10:25
Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...
Het is ook het begin van de schoolvakanties, dat helpt niet mee.
En de start van de Tour de France is tegelijkertijd
Citaat van: Oud Cambuur op juni 26, 2025, 16:20:39
En de start van de Tour de France is tegelijkertijd
Is de eerste rit zo interessant dan?
Citaat van: Inferno-058 op juni 26, 2025, 16:10:25
Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...
Een uitverkocht stadion voor een oefenwedstrijd is ook wel heel optimistisch. Als je 10.000 haalt is toch prima
Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?
Ben er geen fan van, maar 1e rit lijkt me al helemaal niet interessant...
Citaat van: hobbes op juni 26, 2025, 16:19:05
Het is ook het begin van de schoolvakanties, dat helpt niet mee.
Begint 12 juli toch?
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2025, 16:24:12
Een uitverkocht stadion voor een oefenwedstrijd is ook wel heel optimistisch. Als je 10.000 haalt is toch prima
Klopt hoor...
Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?
Hoorde dat verschillende vaste supporters de wedstrijd overslaan voor de tour
Citaat van: Oud Cambuur op juni 26, 2025, 16:20:39
En de start van de Tour de France is tegelijkertijd
Kom op h?. Als je dat al als excuus wil gebruiken. Het is gewoon een simpele oefenwedstrijd tegen een leuke tegenstander. 10.000 toeschouwers zou meer dan prima zijn.
Jeeeeetje niet best allemaal gaan we het fietsen ook nog op ??n zetten boven Cambuur?..
Het is niet best? :_schater
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 19:00:56
Jeeeeetje niet best allemaal gaan we het fietsen ook nog op ??n zetten boven Cambuur?..
Het is niet best? :_schater
Je kan het toch ook combineren? Streampje aan en naar Cambuur gaan.
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2025, 19:17:31
Je kan het toch ook combineren? Streampje aan en naar Cambuur gaan.
Nog meer mensen met de kop in de telefoon ipv achter de club staan :_schater
Iemand al meer info over het programma? Worden er van 13.00-15.00 alleen wat praatjes gehouden op de middenstip of kunnen we nog wat extra?s verwachten? |:)
Komt ook op ESPN vanaf 14:30 opening en de wedstrijd.
Citaat van: JSE op juni 28, 2025, 08:43:45
Iemand al meer info over het programma? Worden er van 13.00-15.00 alleen wat praatjes gehouden op de middenstip of kunnen we nog wat extra?s verwachten? |:)
ja bier drinken
Koning bij viering twintig jaar De Jonge Akademie
Nieuwsbericht | 23-06-2025 | 10:05
Zijne Majesteit de Koning is zaterdagochtend 5 juli in Amsterdam aanwezig bij het wetenschapsevenement ?Toekomstmakers?. Ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van De Jonge Akademie kunnen kinderen in het Trippenhuis meedoen aan wetenschappelijke experimenten, proefjes uitproberen en deelnemen aan verschillende workshops.
Zou ie de opening toch doen? Hij was ook bij dkv toendertijd.
Citaat van: Arno A op juni 29, 2025, 07:48:32
Koning bij viering twintig jaar De Jonge Akademie
Nieuwsbericht | 23-06-2025 | 10:05
Zijne Majesteit de Koning is zaterdagochtend 5 juli in Amsterdam aanwezig bij het wetenschapsevenement ?Toekomstmakers?. Ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van De Jonge Akademie kunnen kinderen in het Trippenhuis meedoen aan wetenschappelijke experimenten, proefjes uitproberen en deelnemen aan verschillende workshops.
Zou ie de opening toch doen? Hij was ook bij dkv toendertijd.
Hoeveel heb jij gesnoven man??
Citaat van: Specuveter op juni 29, 2025, 09:06:43
Hoeveel heb jij gesnoven man??
ut wut steeds gekker
Citaat van: sunderland op juni 29, 2025, 09:24:36
ut wut steeds gekker
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek
Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 09:28:35
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek
dat bedoel ik ook. Daarom hield ik het ook kort
Citaat van: sunderland op juni 29, 2025, 10:11:10
dat bedoel ik ook. Daarom hield ik het ook kort
Dat kan korter... :devil
Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?
als pure liefhebber en spelletjes speler is elke etappe intressant voetbal is het
hele seizoen nog de tour is 1x per jaar.heb voor 6 andere spporters kaarten
geregeld en wens een ieder veel plezier keuze,s moet je maken.
Citaat van: denistel op juni 29, 2025, 11:47:28
als pure liefhebber en spelletjes speler is elke etappe intressant voetbal is het
hele seizoen nog de tour is 1x per jaar.heb voor 6 andere spporters kaarten
geregeld en wens een ieder veel plezier keuze,s moet je maken.
Iedereen maakt daarin zijn eigen keuzes, want oefenwedstrijden gaan toch nergens over. Je krijgt door alle wissels ook altijd rommelige wedstrijden. Gaat eerste weken alleen om minuten maken.
Weet iemand of er dit jaar ook nog een open dag is? Een keer door hele stadion kunnen lijkt mij wel erg leuk. Ook voor de binding.
Citaat van: Johan-12 op juni 29, 2025, 12:59:45
Iedereen maakt daarin zijn eigen keuzes, want oefenwedstrijden gaan toch nergens over. Je krijgt door alle wissels ook altijd rommelige wedstrijden. Gaat eerste weken alleen om minuten maken.
Weet iemand of er dit jaar ook nog een open dag is? Een keer door hele stadion kunnen lijkt mij wel erg leuk. Ook voor de binding.
heb er nog niets over gehoord of gelezen dus ik denk het niet
Citaat van: denistel op juni 29, 2025, 13:04:50
heb er nog niets over gehoord of gelezen dus ik denk het niet
Jammer, zou je zeker je seizoenkaarthouders moeten bieden lijkt mij.
Citaat van: Johan-12 op juni 29, 2025, 13:14:10
Jammer, zou je zeker je seizoenkaarthouders moeten bieden lijkt mij.
Geen open dag zou schandalig zijn...
Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 09:28:35
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek
Citaat van: sunderland op juni 29, 2025, 09:24:36
ut wut steeds gekker
Citaat van: Specuveter op juni 29, 2025, 09:06:43
Hoeveel heb jij gesnoven man??
Het is gewoon ook echt mogelijk om een opmerking te negeren als je het niets vindt. Het enige wat zich afvraagt is of de koning de opening zou doen. Ik denk het niet, maar de bovenstaande reactie slaan dan toch nergens op? Die man heeft een mening of een vraag. Dat is alles.
Citaat van: Lore op juni 29, 2025, 14:46:36
Het is gewoon ook echt mogelijk om een opmerking te negeren als je het niets vindt. Het enige wat zich afvraagt is of de koning de opening zou doen. Ik denk het niet, maar de bovenstaande reactie slaan dan toch nergens op? Die man heeft een mening of een vraag. Dat is alles.
:O
Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2025, 13:51:03
Geen open dag zou schandalig zijn...
zit wat is maar er zijn veel mensen voor nodig en dat kunnen ze niet regelen
denk ik.maar ja trekt ook weer duizenden mensen dus leverd ook geld op zou je zeggen
zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion? ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?
Citaat van: nee,wel? op juni 29, 2025, 15:39:19
zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion? ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?
Ik heb geen idee. Wel is er een rondleiding in het stadion voor sponsoren en mensen die mee hebben betaald aan het fundament komende dinsdag
Komt morgen een programma online maar kan ook een dag later worden.
Citaat van: nee,wel? op juni 29, 2025, 15:39:19
zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion? ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?
We hewwe toch een officiele opening zaterdag :?
Nou kom op dan met die open dag.. we willen het wel even zien allemaal.
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar tegen Feijenoord.
Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2025, 14:38:39
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar tegen Feijenoord.
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.
Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2025, 20:36:15
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.
ik hoop het Zuid1991 :thumbsup
Wedstrijd is over 5 dagen al en er is nog niks bekend over het programma...
:rodekaart
Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2025, 20:36:15
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.
Gaan ze een oefenpotje op TV uitzenden dan?
Citaat van: Stiens op juni 30, 2025, 22:53:09
Gaan ze een oefenpotje op TV uitzenden dan?
Yep, wordt de gehele tijd al reclame voor gemaakt door ESPN.
Henk hoopt op een vol stadion, nou ik denk dat hij bedrogen uitkomt als het niet gecombineerd wordt met een spectaculair programma of open dag....
Start van de tour, tijdstip en vakanties zullen niet mee werken dus trek alles uit de kast cambuur !
Citaat van: fred op juni 30, 2025, 23:11:18
Henk hoopt op een vol stadion, nou ik denk dat hij bedrogen uitkomt als het niet gecombineerd wordt met een spectaculair programma of open dag....
Start van de tour, tijdstip en vakanties zullen niet mee werken dus trek alles uit de kast cambuur !
Vakantie? Kienders hewwe pas week later vakantie en de bouwvak is nog veel later. Tour?? Als je daar liever naar kiekeloert dan naar het stadion, ben je echt onderdeel van dit probleem. Wat een slappe excuses allemaal. Heen gaan en gasgeven met sien allen mooie pot man gek.
Citaat van: Noordcambuur op juni 29, 2025, 18:42:46
Komt morgen een programma online maar kan ook een dag later worden.
Ben benieuwd!
Komt er nog een programma of hoe lijkt het?
https://cambuur.nl/nieuws/programma-officiele-opening-kooi-stadion/
Citaat van: Inferno-058 op juli 01, 2025, 17:33:51
https://cambuur.nl/nieuws/programma-officiele-opening-kooi-stadion/
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2025/07/Programma-4x5-1.png)
Citaat van: Inferno-058 op juli 01, 2025, 17:33:51
https://cambuur.nl/nieuws/programma-officiele-opening-kooi-stadion/
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.
En dat is dan ook je open dag.
Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.
En dat is dan ook je open dag.
"Muziek"
Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.
En dat is dan ook je open dag.
Is geen open dag, maar offici?le opening van het stadion.
Wat voor programma had jij dan in gedachten?
Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.
En dat is dan ook je open dag.
Tja. Je kan het natuurlijk nooit voor iedereen goed doen..
Citaat van: Johan-12 op juli 01, 2025, 17:57:18
Is geen open dag, maar offici?le opening van het stadion.
Wat voor programma had jij dan in gedachten?
Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.
Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 19:22:20
Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.
Op een wedstrijddag lijkt me dat echt niet realistisch.
Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 19:22:20
Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.
Met of zonder muziek :D
Maar daarom hebben ze het dus ook geen open dag genoemd.
Mooi programma! Voor iedereen wat (behalve de jongste kinderen), of doet de kidsclub nog wat leuks zoals tegen jong Utrecht?
Laat de bierkranen maar stromen en het geld binnenrollen.
Citaat van: JSE op juli 02, 2025, 07:00:37
Mooi programma! Voor iedereen wat (behalve de jongste kinderen), of doet de kidsclub nog wat leuks zoals tegen jong Utrecht?
Laat de bierkranen maar stromen en het geld binnenrollen.
dat laatste zal wel gebeuren. Ben wel benieuwd naar het hertje etc.
Citaat van: sunderland op juli 02, 2025, 07:42:20
dat laatste zal wel gebeuren. Ben wel benieuwd naar het hertje etc.
Is die al open dan?
Citaat van: sunderland op juli 02, 2025, 07:42:20
dat laatste zal wel gebeuren. Ben wel benieuwd naar het hertje etc.
aan bier kunnen we nog aan verdienen en alle extra?s gaat geld kosten.
Ik kan deze opening met tal van artiesten niet rijmen met de krappe financi?le situatie van de club.
Citaat van: De Gast op juli 02, 2025, 09:45:41
Ik kan deze opening met tal van artiesten niet rijmen met de krappe financi?le situatie van de club.
Niet? Dan weet jij vast niet dat dit door een aantal sponsors en de gemeente Leeuwarden is betaald...
(https://pbs.twimg.com/media/GuyB2eSW8AAzS6f?format=png&name=900x900)
Citaat van: De Gast op juli 02, 2025, 09:45:41
Ik kan deze opening met tal van artiesten niet rijmen met de krappe financi?le situatie van de club.
Allemaal B misschien wel C-artiesten. Die kosten echt geen tienduizenden euro's.
Citaat van: Stiens op juli 02, 2025, 10:09:49
Allemaal B misschien wel C-artiesten. Die kosten echt geen tienduizenden euro's.
Alleen voor Mental Theo ben je dit al kwijt...
Citaat van: Derkx R.H. op juli 02, 2025, 10:42:35
Alleen voor Mental Theo ben je dit al kwijt...
Kost zo'n 5000? (vind ik nog veel)
Citaat van: hobbes op juli 02, 2025, 11:24:32
Kost zo'n 5000? (vind ik nog veel)
Daar komt hij normaal gesproken niet voor(het begint bij 25.000), maar misschien maakt hij nu een uitzondering?
EDIT: was in de war met Mental Theo & Charly Lownoise..
Hij komt maar een kwartiertje h?.
"De kosten voor het boeken van Mental Theo beginnen bij ?5.500,- exclusief btw en Buma rechten. Deze prijs kan vari?ren afhankelijk van de wensen voor de show, zoals extra geluid, licht, podium, special effects en de eventuele inzet van een DJ tijdens pauzes. "
Citaat van: Stiens op juli 02, 2025, 12:01:25
Hij komt maar een kwartiertje h?.
"De kosten voor het boeken van Mental Theo beginnen bij ?5.500,- exclusief btw en Buma rechten. Deze prijs kan vari?ren afhankelijk van de wensen voor de show, zoals extra geluid, licht, podium, special effects en de eventuele inzet van een DJ tijdens pauzes. "
Dat maakt niks uit, 15, 30, 60 minuten het kost het zelfde...
Citaat van: Derkx R.H. op juli 02, 2025, 12:10:35
Dat maakt niks uit, 15, 30, 60 minuten het kost het zelfde...
Ik begrijp nooit dat je dat soort dure gasten gaat inhuren voor dit soort dingen. Waarschijnlijk hoog familie gehalte zaterdag. Dus hoeft niet keihard, en er is vast in Leeuwarden of omgeving ook wel iemand die beetje redelijk kan draaien.
Volgens Cambuur zaterdag een goed gevuld stadion.
Iemand idee hoeveel kaarten er zijn verkocht?
Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2025, 16:19:24
Volgens Cambuur zaterdag een goed gevuld stadion.
Iemand idee hoeveel kaarten er zijn verkocht?
zijn voor Noordtribune rond 650 kaarten nog beschikbaar
Voor de oosttribune nog rond 350 kaarten beschikbaar
En voor de zuidtribune nog een kleine 175 kaarten beschikbaar.
Westtribune weet ik niet ik denk wel aardig vol ivm sponsoren,familie en gemeente Leeuwarden.
Citaat van: Derkx R.H. op juli 02, 2025, 09:50:24
Niet? Dan weet jij vast niet dat dit door een aantal sponsors en de gemeente Leeuwarden is betaald...
(https://pbs.twimg.com/media/GuyB2eSW8AAzS6f?format=png&name=900x900)
Wat zouden we ook zijn zonder onze lieve gemeente |:)
Feyenoord is in ieder geval met minimaal 500 man sterk in het uitvak en velen op thuisvakken...
Citaat van: Inferno-058 op juli 02, 2025, 21:51:19
Feyenoord is in ieder geval met minimaal 500 man sterk in het uitvak en velen op thuisvakken...
klopt er komen veel Feijenoord supporters vooral in vak 21 op oosttribune.
Citaat van: Noordcambuur op juli 02, 2025, 22:06:20
klopt er komen veel Feijenoord supporters vooral in vak 21 op oosttribune.
Ik hoop dat alles zonder ellende verloopt.
Citaat van: JSE op juli 03, 2025, 06:47:24
Ik hoop dat alles zonder ellende verloopt.
must die steigerbouwer even aanspreke voor de wedstriid dat die sien skorrie morrie in ut gareel houd 8P
Minder dan 700 kaarten nog te koop meld cambuur op x
Vanmorgen even in het nieuwe supportershome geweest het wordt heel mooi alleen het plafond vind ik helemaal niks. Als straks daar de muziek draait dan is volgens mij praten met elkaar heel moeilijk
Hopelijk ook nieuwe thuisshirt en inloopshirt te koop?
Citaat van: fred op juli 03, 2025, 15:09:58
Minder dan 700 kaarten nog te koop meld cambuur op x
top hoor wordt gezellig :proost
Citaat van: AL op juli 03, 2025, 15:35:53
Hopelijk ook nieuwe thuisshirt en inloopshirt te koop?
shop zat al aardig vol vanmorgen
Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2025, 15:45:32
shop zat al aardig vol vanmorgen
Welke shop?
Voetbalshop?
Online nog niets te bestellen.
Citaat van: AL op juli 03, 2025, 15:53:31
Welke shop?
Voetbalshop?
Online nog niets te bestellen.
voetbalshop.
Vanaf min 60 applaudisseren voor onze gisteren overleden Peter Hainje ( Kanneman) jaren DJ in het "Hertje" heeft hij zeker verdiend. RIP Maat :'(
Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2025, 16:19:36
voetbalshop.
Voetbalshop op de Wirdummerdijk of bedoel je de nog nieuw te openen locatie bij het Cambuur stadion. :clint
Citaat van: SaVaGe op juli 03, 2025, 17:06:53
Voetbalshop op de Wirdummerdijk of bedoel je de nog nieuw te openen locatie bij het Cambuur stadion. :clint
Stadion
Citaat van: upweer op juli 03, 2025, 17:41:46
Stadion
klopt ziet er mooi uit naast hoofdingang Westtribune.
Oosttribune nog 84 kaarten beschikbaar
Noordtribune nog 67 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 51 kaarten beschikbaar
West voor genodigden?
Komt wel vol |:)
Noordtribune uitverkocht
Oosttribune 56 kaarten beschikbaar
Zuidtribune 45 kaarten beschikbaar
Citaat van: Benniepos op juli 03, 2025, 16:38:41
Vanaf min 60 applaudisseren voor onze gisteren overleden Peter Hainje ( Kanneman) jaren DJ in het "Hertje" heeft hij zeker verdiend. RIP Maat :'(
Zal zeker klappen, werd vandaag op Hitzz Genot voor hem gedraaid.
Voor iedereen een hele fijne middag/avond toegewenst in een vol Kooi stadion :proost
Uitverkocht
Mooi inkomsten bron en Feijenoord komt gratis :thumbsup
Ik zie net dat er nog 4 kaarten beschikbaar is voor zuidtribune
Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2025, 18:31:49
klopt ziet er mooi uit naast hoofdingang Westtribune.
Ik blijf die samenwerking met Voetbalshop slecht vinden. Het is geen Cambuur fanshop. Ik vind dat zo?n fanshop uitsluitend Cambuur artikelen moet verkopen.
Citaat van: Inferno-058 op juli 05, 2025, 11:59:23
Ik blijf die samenwerking met Voetbalshop slecht vinden. Het is geen Cambuur fanshop. Ik vind dat zo?n fanshop uitsluitend Cambuur artikelen moet verkopen.
daar heb je wel een punt liggen/hangen ook artikelen van andere top clubs.
Lekkere tunnelvisie _O_
zien we de contouren van de nieuwe basis vanmiddag? en syste(e)m(en) ?
Wat is jouw meest logische opstelling?
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 11:30:41
Mooi inkomsten bron en Feijenoord komt gratis :thumbsup
Erg slim gedaan.
Veel Feyenoord shirtjes. Nouja, mooi dat het kan.
Bob Ross :zucht
Citaat van: Drumfather SCC op juli 05, 2025, 15:36:46
Bob Ross :zucht
Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.
Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.
Jansen gaat ook weer lekker door met blunderen.
Zal daar nog een club voor komen :?
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07
Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.
Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.
:_schater
Dit gaat weer genieten worden hier de komende 24 uur. _O_
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07
Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.
Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.
Je weet welk doel een oefenwedstrijd heeft, toch?
Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07
Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.
Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.
Kun jij ook een keer normaal doen? Wat een reacties altijd zeg. En dat ook nog tijdens een oefenwedstrijd.
Daarnaast zijn ze beide niet eens basisspelers voor volgend seizoen.
Amofa wat een aanwinst!!!! Positief!!!
2x buiten spel en Paixao wat een genot om die te zien voetballen voor hij weg is . Heb Eze dit jaar live gezien en nu Paixao niet normaal
Tegen beter weten in? zal het maar uitleggen.
Je gooit een zooi jeugdspelers voor de leeuwen.
Misschien een of twee redden het voor de basis, nog wat in de breedte en de rest valt straks af. En op die posities halen we een speler die het niveau wel heeft.
Als je ze geen kans geeft, dan vindt je nooit de volgende Bangura of Smit.
En als ze het niveau niet aankunnen, dan weet Lambooij wat te doen.
Citaat van: sunderland op juli 05, 2025, 15:56:15
Amofa wat een aanwinst!!!! Positief!!!
Onvoorstelbaar goed voor ons.
We lijken wel een amateurclub vandaag.
Ze mutten doelpunten aantrekken. Kom op nou..
Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis. Die 1e nog niet gezien, van de tweede weten we dat die goed kan voetballen. Pauwels laat weer leuke dingen zien.
Zijn best al een aantal keer tot de 16 gekomen, die voorzetten daar waren wel allemaal (met name Marsman) verschrikkelijk.
Citaat van: AL op juli 05, 2025, 15:51:45
Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!
wat dacht je van Balk dan verschrikkelijke 1e helft
Citaat van: Bankzitter op juli 05, 2025, 15:48:15
Je weet welk doel een oefenwedstrijd heeft, toch?
ja werken aan vastigheden maar ja tegen f noord krijg je er amper kans
voor en je speelt met een team zonder je aanwinsten op amofa na
Vind Henstra nu al meer indruk maken dan Balk. Hoop dat hij vaker de kans gaat krijgen dit seizoen.
Citaat van: R058 op juli 05, 2025, 15:52:36
Kun jij ook een keer normaal doen? Wat een reacties altijd zeg. En dat ook nog tijdens een oefenwedstrijd.
Daarnaast zijn ze beide niet eens basisspelers voor volgend seizoen.
Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 16:46:52
Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.
Dus dan zijn het maar debielen?
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 16:46:52
Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.
Een jonge speler debiel noemen is niet normaal.
Citaat van: R058 op juli 05, 2025, 16:43:36
Vind Henstra nu al meer indruk maken dan Balk. Hoop dat hij vaker de kans gaat krijgen dit seizoen.
Tuurlijk man en Kooistra ook veel meer snelheid en gevaar Henstra had afgelopen
seizoen al meer minuten moeten krijgen al zo vaal gezegd
Citaat van: denistel op juli 05, 2025, 17:04:46
Tuurlijk man en Kooistra ook veel meer snelheid en gevaar Henstra had afgelopen
seizoen al meer minuten moeten krijgen al zo vaal gezegd
Je weet nu al dat als het om de knikkers gast dat het niet gaat gebeuren dat is niet de Henk style
Montiero en Bangura kregen wel de kans.
Nartey en Mercera ook. Balk heeft wel krediet met zijn 16 (?) goals natuurlijk.
Citaat van: denistel op juli 05, 2025, 16:08:21
wat dacht je van Balk dan verschrikkelijke 1e helft
Die mut oek niet op de rechterkant, die mut vrijheid hewwe dus van links naar rechts kenne lopen met ruimte om zich heen. Technisch heel erg zwakke speler.
Amofa veruit de beste vanmiddag. Voor de rest kwalitatief een niet al te best Cambuur. Mut nog heel wat gebeuren.
Henstra had een geweldige invalbeurt. Wiebe een beste goal. Die jongens moet je erbij houden. Degene die het kkd niveau wel aankunnen haken vanzelf wel aan. Komt wel een schifting.
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 16:46:52
Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.
Je mag je mening geven hoor. En anderen mogen dat ook. En jouw definitie van normaal is in ieder geval anders dan mijn definitie van normaal.
Jij vindt het triest dat sommige spelers het shirt mogen dragen, ik vind het nogal triest hoe jij spelers en club continu af valt. Maar goed, je mag het doen hoor.
Stap van beloften naar KKD is best groot. Het is leuk dat onze jeugd het goed doet, maar slechts enkele zullen doorbreken. Het is het hopen dat we met transferinkomsten wat ervaring kunnen halen.
Er moet echt een spits komen waar we op kunnen bouwen
Nooit de illusie gehad dat we zouden winnen van Feyenoord, maar vond het wel weer heel pover. Buiten Henstra om voegen de jeugdspelers (nog) niets toe en een aantal komt zwaar te kort. Aan Amofa zie je aan alles dat hij kan voetballen, onze beste man. Moeten echt nog wel een aantal directe versterkingen bij komen om een rol van betekenis te kunnen spelen.
Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 18:09:32
Stap van beloften naar KKD is best groot. Het is leuk dat onze jeugd het goed doet, maar slechts enkele zullen doorbreken. Het is het hopen dat we met transferinkomsten wat ervaring kunnen halen.
Er moet echt een spits komen waar we op kunnen bouwen
Spits positie vrees ik ook voor, Binder effe afwachten maar voor Visser lijkt de stap te groot
Ik kan nergens opstellingen vinden..
Deed bijvoorbeeld Jonker ook mee? Daan Visser?
Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 18:09:32
Stap van beloften naar KKD is best groot. Het is leuk dat onze jeugd het goed doet, maar slechts enkele zullen doorbreken. Het is het hopen dat we met transferinkomsten wat ervaring kunnen halen.
Er moet echt een spits komen waar we op kunnen bouwen
klopt maar als er 2 of 3 aanhaken is dat pure winst toch Bakatti komt er ook wel is
nog maar 18
Mooie opening van het stadion. Sportief was dit natuurlijk geen graadmeter. Straks tegen Telstar en Roda kan je zien hoe het er echt voorstaat
Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbsup
Je kunt aan alles zien dat we stappen maken.
Slot en Hulshof konden er helaas niet bij zijn ivm begrafenis.
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.
Citaat van: NRG op juli 05, 2025, 19:06:36
Mooie opening van het stadion. Sportief was dit natuurlijk geen graadmeter. Straks tegen Telstar en Roda kan je zien hoe het er echt voorstaat
Eerste helft tegen een veredelde tweede elftal van Feyenoord en de tweede helft tegen een veredelde Feyenoord O19 , idd dat is geen graadmeter. En toch kansloos zijn,man,man.
Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.
Het was natuurlijk nog maar de 2e oefenwedstrijd tegen een tegenstander die op een kwalitatief heel ander niveau voetbalt. Straks als de competitie begint zien we wel hoe het er voor staat. Persoonlijk denk ik dat een top 2 klassering niet realistisch is. Almere en Willem II zullen wel gaan strijden om het kampioenschap.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2025, 18:32:46
Ik kan nergens opstellingen vinden..
Deed bijvoorbeeld Jonker ook mee? Daan Visser?
Op de app van FotMob kun je alles vinden van de spelers die hebben meegedaan.
Of via fotmob.com
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 19:17:33
Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbsup
Je kunt aan alles zien dat we stappen maken.
Slot en Hulshof konden er helaas niet bij zijn ivm begrafenis.
Sluit mij hier volledig bij aan!
Citaat van: CambuurArnhem op juli 05, 2025, 19:34:54
Op de app van FotMob kun je alles vinden van de spelers die hebben meegedaan.
Of via fotmob.com
Nog nooit van gehoord. Dankje ;)
Inmiddels staat het ook op Cambuur.nl. Daar staat geen Jonker; op Fotmob wel. Daan Visser geblesseerd?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2025, 20:04:50
Nog nooit van gehoord. Dankje ;)
Inmiddels staat het ook op Cambuur.nl. Daar staat geen Jonker; op Fotmob wel. Daan Visser geblesseerd?
Daan Visser heeft de gehele week apart getraind
Als openingswedstrijd Cambuur B tegen Feyenoord C. Blijf het bijzonder vinden dat het zo is gegaan. Dit had natuurlijk de laatste wedstrijd van de voorbereiding moeten zijn met een Cambuur op volle sterkte en Feyenoord m?t de namen. Nu was gewoon kolder. Meer jeugdspelers dan profs. Openingswedstrijd onwaardig, ook al was alles eromheen prima.
Groot compliment aan Cambuur. Was goed georganiseerd.
Citaat van: Oud Cambuur op juli 05, 2025, 20:08:10
Daan Visser heeft de gehele week apart getraind
:thumbsup
En Yoram van der Veen?
Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.
Vorig jaar derde en we hebben grotendeels dezelfde basis (6/7 spelers) met een nieuw centraal duo en spits. Waarom zo somber?
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 19:17:33
Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbs
Als je met 3-0 achterstaat in de rust, dan hef ik geen zin aan feestmuziek van 1 of andere dj die niks met Cambuur heeft, tijdens de pauze. Dat waterige bier is oek al 3 euro. Als er dan oek nog iemand bij me komt die mij verteld dat ik niet zo moet schreeuwen omdat hij in alle rust de wedstrijd even wil zien dan loop ik even naar de wc.
Citaat van: Naastismis op juli 05, 2025, 19:24:42
Eerste helft tegen een veredelde tweede elftal van Feyenoord en de tweede helft tegen een veredelde Feyenoord O19 , idd dat is geen graadmeter. En toch kansloos zijn,man,man.
Nee wat er bij Cambuur de 2e helft in stond had wat met Cambuur 1 te maken :_schater ik kende een paar niet eens
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2025, 20:26:26
:thumbsup
En Yoram van der Veen?
Jonker deed een kwartiertje mee zoiets
Wtf was dat voor gekkigheid bij ons oude stadion? Waren dat onze eigen ?supporters??
Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
Hoe was Kian in de spits?
Citaat van: Specuveter op juli 05, 2025, 21:50:48
Hoe was Kian in de spits?
Werd weinig in het spel betrokken had 2 goede kaatsen de rest idd onzichtbaar
Citaat van: EdsjeSCC op juli 05, 2025, 21:08:43
Nee wat er bij Cambuur de 2e helft in stond had wat met Cambuur 1 te maken :_schater ik kende een paar niet eens
moet je vaker O21 volgen zaterdags.
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2025, 21:28:24
Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
volgens mij is Bakkati nog maar 17 en Kooistra nog maar 18 jaar.
Deze spelers komen er wel en Henstra kun je wel zien voetballen kan het heeft allemaal nog ff tijd nodig.
Fysiek komen ze nog tekort?.TIJD.
Citaat van: Oud Cambuur op juli 05, 2025, 22:08:06
Werd weinig in het spel betrokken had 2 goede kaatsen de rest idd onzichtbaar
Komt zichtbaar te kort voor betaald voetbal.
Dus ??n prima Amofa
Bemoedigende invalbeurten van Henstra en Kooistra.
En dan zijn we er?
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 22:08:29
moet je vaker O21 volgen zaterdags.
Lastig als je zelf voetbalt en trainer bent.
Maar wat ik wil zeggen, dat waren dus een hoop 021 spelers die vorig seizoen nooit bij het 1e meededen.. wat kan je daar van verwachten dan
Citaat van: Specuveter op juli 05, 2025, 22:33:34
Dus ??n prima Amofa
Bemoedigende invalbeurten van Henstra en Kooistra.
En dan zijn we er?
We hebben ook maar 1 Amofa
Ik vraag me af wat Henk in Marsman ziet? Lullige eigen goal kan gebeuren..maar is totaal profvoetballer onwaardig
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2025, 21:28:24
Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
vond dat hij absoluut door de mand zakte
Henstra en Kooistra hebben zeker potentie. Bakkati heb ik wel beter gezien had gisteren het heel moeilijk met Paixao maar dat is geen schande. Marsman daar in tegen komt tekort weet niet dat daar nog rek in zit. Visser traint nog maar 2 weken mee en die gaat een contract krijgen, want om al na 2 weken te zeggen die komt te kort voor het betaalde voetbal is veels tekort door de bocht dan moet je ook trainingen bekijken en daar komt hij mij beter over dan vriend Binder en die gaan we ook niet meteen afschrijven toch.
Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 22:12:43
Komt zichtbaar te kort voor betaald voetbal.
Ben mij kapot geschrokken gistermiddag. Er is veel te weinig kwaliteit in alle linies. Amofa, Diemers, Souren. Dat ist. Voorin hewwe we ook niks. Die Pauwels 1 brok ergernis. Ga lekker in de speeltuin ballen. Balk heeft niks te zoeken op de rechtsbuiten. Willen we meedoen dan mut de beurs open. En rap. Want dit komt niet goed zo.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 01:38:31
vond dat hij absoluut door de mand zakte
wie door de mand viel was Priem en Bakkati viel wel mee.
Wat was dit dan?
https://nos.nl/l/2573849
Wie waren dit?
De petjes en de hoodies zonder enig respect voor het verleden. Levenslang sv geven. Schandalig.
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 09:09:08
De petjes en de hoodies zonder enig respect voor het verleden. Levenslang sv geven. Schandalig.
Tsja, wat moet ik er van zeggen.... Hersenloos volk. Wat voor simpele vindt het nou leuk om je eigen geschiedenis kort en klein te slaan? Hoop dat ze allemaal op beeld staan. En inderdaad heel lang uit he stadion weren.
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 09:09:08
De petjes en de hoodies zonder enig respect voor het verleden. Levenslang sv geven. Schandalig.
Met welk doel de boel slopen? Ik kan er met m?n kop niet bij.
Wat een ongelofelijk kansloze en hersenloze figuren. Schaam je echt compleet kapot.
Het rauwe en volkse randje aan onze club is prachtig, maar helaas is er ook structureel een groepje wat voorbij de normen hiervan gaat en dat rauwe karakter omzet in schandalig gedrag wat de club structureel in een negatief daglicht zet. Tijd om hier keihard en met zero tolerante beleid een einde aan te maken.
Een bepaalde groepering 'supporters' binnen onze club die nog te dom zijn om te poepen.
Het heeft als groep gezamenlijk een IQ van 68.
Het disrespect voor een stadion waar ik in pak m beet 35 jaar zoveel heb beleefd. Ik ken er wel van janken.
Dit zijn natuurlijk geen personen geweest die ook maar iets met de club Cambuur hebben. Gewoon hersenloos tuig.
Ik vraag mij dat eerlijk gezegd af.
Ik heb het gevoel dat er op Noord een clubje beperkte figuren staat wat daar puur staat om stoer te zijn en geen enkele verbinding met de club voelt. Het zijn wel figuren die in ons stadion zitten maar geen enkel gevoel of passie voor de club en de historie hebben. Kansloos kutvolk
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 06, 2025, 10:02:36
Ik vraag mij dat eerlijk gezegd af.
Ik heb het gevoel dat er op Noord een clubje beperkte figuren staat wat daar puur staat om stoer te zijn en geen enkele verbinding met de club voelt. Het zijn wel figuren die in ons stadion zitten maar geen enkel gevoel of passie voor de club en de historie hebben. Kansloos kutvolk
Als dat echt zo is, wat ik me nog steeds niet kan voorstellen, dan kan kan je als club naar ??n ding doen. Het onkruid met worstel en al eruit trekken en nooit meer laten doorwoekeren. Oftewel levenslange stadionverboden.
Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting
Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting
Nu is alleen budget natuurlijk niet doorslaggevend, maar gezien de huidige selectie is een top 2 klassering inderdaad niet erg realistisch. Een PO plek wel denk ik.
Ik zou vooral nu nog geen voorspellingen doen want het is nog zoooo ontzettend lang tot einde transferperiode. Pas een week of 3/4 daarna zie je wel hoe de verhoudingen liggen.
Als Nieling daadwerkelijk voor een dik bedrag verkocht is/wordt, Balk en/of Pauwels idem dan kan er nog heel wat goeds aangetrokken worden.
En ja we willen het allemaal zo snel mogelijk, op elkaar ingespeeld raken etc. Wij zitten nou eenmaal redelijk achteraan in de keten dus moeten helaas geduld hebben
Citaat van: JSE op juli 06, 2025, 09:27:32
Met welk doel de boel slopen? Ik kan er met m?n kop niet bij.
Dit soort jeugd heeft alle afslagen gemist in hun opvoeding en zijn ook in hun latere leven een kankergezwel in maatschappij.
Zo lang er geen bikkelharde maatregelen worden genomen blijven dit soort creaturen zich voortplanten en zit er een komende generatie mee opgescheept.
Ook vanuit de club lijkt er een berusting aanwezig te zijn van exceptioneel gedrag, want zolang er op Noord volop kan worden gehandeld in pillen en coke worden gesnoven is het dweilen met de kraan open.
Tevens zou het naar de politiek het slopen van het oude stadionook wel eens een destructieve uitwerking kunnen krijgen op het verstrekken van de 4,5 miljoen.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting
Dit is het 2e seizoen waarin de club Henk waarschijnlijk een rooskleuriger verhaal heeft voorgeschoteld dan wat ze waar kunnen maken en kan het zo maar zijn dat Henk wederom op de schopstoel geraakt.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting
Wat zit die Lambooij dan te lullen dat ze voor de top 2 gaan. Dat snap ik dan niet.
Ze mutte hier bij de club eens duidelijkheid verschaffen. Het rommelt maar wat aan. Binne allemaal eilandjes bij de club. Dat zie je terug op het veld. Zag gisteren die Balk oek weer 675 keer met zijn hoofd schudden.
Henk gisteren in interview: was wat te voorbarig met de top2 over 2 maanden doelstelling wel duidelijk we moeten voor de top5 gaan zoiezo zijn we aan onze stand verplicht
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 10:46:26
Wat zit die Lambooij dan te lullen dat ze voor de top 2 gaan. Dat snap ik dan niet.
Was Henk die dat zei. Lambooij heeft daar niks over gezegd. Die hoor je sowieso nooit.
Dat sommigen hier verwachten dat Bakkati, Priem en Marsman echt tegenstand kunnen bieden tegen Paix?o, Ueda, Stengs en met kort daar achter Steijn.. :X :_schater
Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 10:53:17
Henk gisteren in interview: was wat te voorbarig met de top2 over 2 maanden doelstelling wel duidelijk we moeten voor de top5 gaan zoiezo zijn we aan onze stand verplicht
Komt ook wel goed, alles valt en staat met wat er de komende weken bij komt...(en weg gaat)
Citaat van: JSE op juli 06, 2025, 08:54:07
Wat was dit dan?
https://nos.nl/l/2573849
Wie waren dit?
Wat een mafketels..
Totaal gebrek aan respect voor je oude huis ;(
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 06, 2025, 11:26:36
Wat een mafketels..
Totaal gebrek aan respect voor je oude huis ;(
Wat tieners(12/18jaar) uit de buurt...
Citaat van: De Gast op juli 06, 2025, 10:59:54
Was Henk die dat zei. Lambooij heeft daar niks over gezegd. Die hoor je sowieso nooit.
Dou must de Leeuwarder Courant eens gaan lezen. 3 weken leden zei Lambooij dat ondanks een lagere spelers begroting er een kwalitatief betere selectie zal staan. Wust finaal in de maling nomen als supporter.
Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 12:37:57
Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.
Ken ut alleen mar metfalle :_schater
Jezus, gast! Ga anders even op vakantie totdat de transferperiode voorbij is. Je bent totaal onrealistisch, doet alsof je alles beter weet en roept de hele dag onzin op het forum.
Echt heel, heel vermoeiend
Voor dei wel ja. Voor een ander misschien niet.
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 13:06:36
Voor dei wel ja. Voor een ander misschien niet.
Je hebt helemaal gelijk! Iedereen zit te wachten op ongenuanceerd geschreeuw. Doet het ook altijd erg goed op feestjes enzo!
Citaat van: Derkx R.H. op juli 06, 2025, 11:33:48
Wat tieners(12/18jaar) uit de buurt...
Je bent er duidelijk weer niet geweest lees ik wel....
Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 12:45:26
Jezus, gast! Ga anders even op vakantie totdat de transferperiode voorbij is. Je bent totaal onrealistisch, doet alsof je alles beter weet en roept de hele dag onzin op het forum.
Echt heel, heel vermoeiend
Wat is onrealistisch?
Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.
Citaat van: richard op juli 06, 2025, 13:18:06
Je bent er duidelijk weer niet geweest lees ik wel....
Gewoon de vrijgegeven beelden bekijken... Jij wel dus? En nee, ik hoef niet te zien hoe randdebielen het oude stadion slopen..
Ik was in de bar, dus genoeg gezien.
Citaat van: richard op juli 06, 2025, 13:34:43
Ik was in de bar, dus genoeg gezien.
Dat zal wel weer... :_schater
Citaat van: richard op juli 06, 2025, 13:34:43
Ik was in de bar, dus genoeg gezien.
En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.
Citaat van: NRG op juli 06, 2025, 13:46:01
En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.
Als hij alleen al FOEI had geroepen, was de 90% al jankend weggelopen :D
Citaat van: NRG op juli 06, 2025, 13:46:01
En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.
Wat moet ik er mee doen? Helemaal niks!!
Citaat van: richard op juli 06, 2025, 14:11:31
Wat moet ik er mee doen? Helemaal niks!!
Nee joh, waarom zou je!
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 12:37:57
Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.
Toch fijn dat we met een matige selectie derde zijn geworden. Nu Diemers er vanaf t begin bij, een (hopelijk) beter centrum en jonge spelers die alleen maar beter worden.
Kan dus alleen maar beter gaan met wat nieuwe aanwinsten :)
Citaat van: Zuid1991 op juli 06, 2025, 13:26:46
Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
Behalve de overige tribunes. Die zijn verboden.
Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
Ik ben ook heel benieuwd, kan je daar om gewoon naar binnen als je niet op noord zit?
Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 15:21:09
Ik ben ook heel benieuwd, kan je daar om gewoon naar binnen als je niet op noord zit?
Ik heb na de wedstrijd enkele supporters naar noord zien lopen (vanaf buiten het stadion).
Moesten kaart laten zien en konden hierna richting het home.
Citaat van: Poetser op juli 06, 2025, 15:17:11
Behalve de overige tribunes. Die zijn verboden.
Dat is toch niet te controleren? Na de wedstrijd kun je er tetecht. Of je koopt voortaan een sk voor noord.
Oost is nog niet klaar en zal nog aangekleed gaan worden. Het tochtgat zal wel blijven. Heeft met de constructie te maken. Er moet wind kunnen ontsnappen, anders krijg je AZ tafarelen hier.
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2025, 15:41:37
Ik heb na de wedstrijd enkele supporters naar noord zien lopen (vanaf buiten het stadion).
Moesten kaart laten zien en konden hierna richting het home.
Okay, thanks. Dat moet ik maar eens probeeen dan
Als je vanaf Oost komt dan moet je na afloop van de wedstrijd 10 minuten wachten dan gaat het hek van oost naar noord open
Citaat van: Poetser op juli 06, 2025, 15:17:11
Behalve de overige tribunes. Die zijn verboden.
Gelul. Welkom na de wedstrijd.
Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 16:01:06
Als je vanaf Oost komt dan moet je na afloop van de wedstrijd 10 minuten wachten dan gaat het hek van oost naar noord open
Of je loopt gewoon buitenom. . Hej tussen noord en oost is bedoeld om niemand richting het uitvak te laten gaan direct na de wedstrijd
Citaat van: gobo op juli 06, 2025, 16:01:33
Gelul. Welkom na de wedstrijd.
Dan gaan ik naar huus.
Ik wil voor de tijd, maar dat wordt ons verboden
Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
Ook bij Oost in de omloop of beneden op de pleinen? Zou erg mooi zijn!
Citaat van: Poetser op juli 06, 2025, 16:11:28
Dan gaan ik naar huus.
Ik wil voor de tijd, maar dat wordt ons verboden
Dat is inderdaad niet echt in lijn met de kernwaarden van Cambuur.
Als dit het is op Oost dan zijn we er toch wel op achteruit gegaan. En dat hek moet gewoon bij de blessuretijd open, laat ons gewoon lekker naar dat home lopen dan. Als we voorafgaand al niet eens mogen, doe dan tenminste de deur voor ons open.
Citaat van: gobo op juli 06, 2025, 16:01:33
Gelul. Welkom na de wedstrijd.
Klopt, zit zelf op zuid en zonder problemen na de tijd binnen.
Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 17:34:49
Dat is inderdaad niet echt in lijn met de kernwaarden van Cambuur.
"Niemand is meer dan een ander"
Haal dat nou maar weer weg ondertussen..
En dat heeft niet alleen met het alleen-noord-supportershome te maken.
Citaat van: AL op juli 05, 2025, 15:51:45
Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!
vond Bakatti anders niet veel gisteren, kan plankenkoorts zijn natuurlijk,
Geef die jonge jongens nog even tijd er zijn zijn nog maar 17 of 18 jaar jong.
Ze moeten blijven spelen dan leer je het en het zal met vallen en opstaan gaan.
Vond Bakkati ook niet verkeerd. Zeker niet met in het achterhoofd dat hij tegenover Paixao stond.
Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2025, 21:23:56
Geef die jonge jongens nog even tijd er zijn zijn nog maar 17 of 18 jaar jong.
Ze moeten blijven spelen dan leer je het en het zal met vallen en opstaan gaan.
Precies. Vind dat spelers nogal snel worden afgeschreven soms. Bangura was in zn eerste wedstrijden voor ons ook niet best en werd uiteindelijk onze duurste verkoop ooit.
Citaat van: Derkx R.H. op juli 06, 2025, 11:11:42
Dat sommigen hier verwachten dat Bakkati, Priem en Marsman echt tegenstand kunnen bieden tegen Paix?o, Ueda, Stengs en met kort daar achter Steijn.. :X :_schater
Marsman komt gewoon heel erg te kort. Niet erg maar ik had wel gehoopt dat club goed zou door selecteren. Hun kun je Poll laten gaan en hem behouden?
Citaat van: oost op juli 06, 2025, 22:05:29
Marsman komt gewoon heel erg te kort. Niet erg maar ik had wel gehoopt dat club goed zou door selecteren. Hun kun je Poll laten gaan en hem behouden?
Simpel, marsman had nog een contract en die van Poll liep af
Citaat van: justremco op juli 06, 2025, 22:07:49
Simpel, marsman had nog een contract en die van Poll liep af
Wanneer galvez terugkomt was Poll prima als back up. Dan hadden ze marsman gewoon moeten verhuren of contract ontbinden. Is naar mijn mening misschien wel de slechtste back in 15 jaar zelf Rustenberg was beter
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.
Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.
Heeft van de onder 21 volgens mij de meeste minuten gemaakt. Heeft mij geen moment kunnen overtuigen
Citaat van: oost op juli 06, 2025, 22:14:27
Wanneer galvez terugkomt was Poll prima als back up. Dan hadden ze marsman gewoon moeten verhuren of contract ontbinden. Is naar mijn mening misschien wel de slechtste back in 15 jaar zelf Rustenberg was beter
Zo slecht was Rustenberg anders niet.........
Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.
Liever niet. Heeft ook vorig seizoen in weliswaar weinig minuten een erg kwetsbare indruk achtergelaten. Nu ook gewoon een zwakke schakel.
Dat hij bij 021 het goed heeft gedaan is leuk en aardig, maar je ziet toch zelf ook wel dat hij zwaar te kort komt voor Cambuur 1?
Verder is het ook leuk dat er jeugd doorbreekt, maar enkele zullen echt versterking zijn.
Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.
Hoe zou jij die kans dan zien? Galvez lijkt terug te komen, dan dus als backup?
Citaat van: Lore op juli 07, 2025, 10:24:35
Hoe zou jij die kans dan zien? Galvez lijkt terug te komen, dan dus als backup?
Staat deze week weer bij ons op het trainingsveld... Marsman inderdaad voorlopig als back-up :thumbsup
Mail: "Bedankt voor je aanwezigheid bij de offici?le opening van het Kooi Stadion!"
Ik was er niet :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 09, 2025, 19:14:43
Mail: "Bedankt voor je aanwezigheid bij de offici?le opening van het Kooi Stadion!"
Ik was er niet :_schater
heb je wat gemist Holwerd ;)