Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Citaat van: michello op juni 17, 2025, 13:05:27
Even gekeken maar er zijn echt heel veel kaarten niet gekocht op de seizoenskaarten. Als ik zo snel even zie zijn er net over de helft aan kaarten verkocht.

Straks een half leeg stadion bij de offici?le opening.. dat is toch niks?

Specuveter

Vakantie begint voor velen
En je zit sowieso bij Feijenoord naar waarschijnlijk een B team te kijken....
Denk voor velen reden om niet te gaan.

NRG

Citaat van: Specuveter op juni 19, 2025, 08:50:53
Vakantie begint voor velen
En je zit sowieso bij Feijenoord naar waarschijnlijk een B team te kijken....
Denk voor velen reden om niet te gaan.


Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.

Inferno-058

Citaat van: NRG op juni 19, 2025, 09:21:17

Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.
Idd

Ollie

Citaat van: JSE op juni 19, 2025, 08:31:53
Straks een half leeg stadion bij de offici?le opening.. dat is toch niks?
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Gisteravond twee kaarten voor m'n ouders gekocht. Op Oost zijn de middelste 7 vakken (13 t/m 19) zo goed als uitverkocht.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op juni 19, 2025, 09:21:17

Schoolvakanties zijn nog niet begonnen, en je komt niet voor Feyenoord, je komt voor Cambuur.
:thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Ollie op juni 19, 2025, 10:03:44
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Gisteravond twee kaarten voor m'n ouders gekocht. Op Oost zijn de middelste 7 vakken (13 t/m 19) zo goed als uitverkocht.
ik heb net ook nog 3 besteld  :thumbsup

denistel


De Gast

Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.

Don

Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 08:06:10
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.
Ik heb gehoord dat er na de wedstrijd tegen Feyenoord onderhoud aan het veld gaat plaatsvinden. En dat ze liever meer tijd daarvoor hadden gehad om het veld in optimale conditie te krijgen voor de eerste competitiewedstrijd.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Oud Cambuur

Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 08:06:10
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.

Wat is daar armoedig aan achter Oost?

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 08:59:43
Wat is daar armoedig aan achter Oost?

Het is niet mooi aangekleed. Akoestiek van niks doordat er geen systeemplafond in zit. Ga maar eens naar de omloop op Zuid. Zo hoort het.

Beul B

En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.

Specuveter

Ik zit zelf ook op Oost en kan dat beamen.
Word daar verder nog iets aan gedaan of is dit het?

JSE

Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
[/quot

Ook mooi bij het oude Oost waren de bomen. Ik vond dat dus echt wat hebben. Nu is alles nieuw en etc. Vroeger was alles beter, dooddoener (maar klopt wel).