Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Wat gaat er die dag precies gebeuren voor de gemiddelde toeschouwer op noord, oost en zuid? Een offici?le praatje op de middenstip voor de wedstrijd verwacht ik, maar verder?

Galdiano

Ricky die 4x keer genot zingt.

Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Welke oud-voetballer zou de aftrap moeten verrichten?  Hoekema/Booij/Abma/Bruin/vd Heide ? Wat vinden jullie?






Lore

Citaat van: Arno A op juni 01, 2025, 05:02:56
Welke oud-voetballer zou de aftrap moeten verrichten?  Hoekema/Booij/Abma/Bruin/vd Heide ? Wat vinden jullie?

Abma op Sandor? Mag dat ook?

denistel


JSE

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2025, 22:26:57
Ricky die 4x keer genot zingt.

Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.

Eens

NRG

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2025, 22:26:57
Ricky die 4x keer genot zingt.

Persoonlijk echt een mosterd naar de maaltijd wedstrijd als je het mij vraagt.


Hoezo? Gewoon een leuke oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

fred


Bankzitter

Dan nog wel ... ben meer bang dat er na de competitiestart weer sleutelspelers weggaan.

Noordcambuur

Citaat van: fred op juni 01, 2025, 19:08:27
Benieuwd of we dan een beetje elftal hebben
nou deze week maar los barsten met nieuwe spelers  :y


denistel

Citaat van: Beul B op juni 01, 2025, 23:42:23
Omarson

dan moeten we eerst verkopen ..

wat de wedstrijd betreft zullen beide teams nog niet op volle sterkte zijn lijkt mij.

sunderland

Citaat van: Beul B op juni 01, 2025, 23:42:23
Omarson
Omarson is zelfde verhaal als Postma. Beide moeten loopacties en ruimte hebben en dus renderen ze beter in een 2 spitsen systeem. Toch zou ik Omarson wel willen zien. Die maakt sowieso 15 .

Huizen

Beide maar halen dan?  8)

On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.