Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 11:48:21
na de wedstrijd wel. Voor de wedstrijd en in de pauze is de tribune in de winder warmer dan de overdekte omloop.

was int oude stadion ook zo op noord ist ook nog niet allemaal top maar je staat er in ieder geval
droog en je kan er een drankje halen en er is muziek ik vind het prima zo.

Oud Cambuur


Inferno-058


Inferno-058

Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op juni 26, 2025, 16:10:25
Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...

Het is ook het begin van de schoolvakanties, dat helpt niet mee.

Oud Cambuur


Derkx R.H.


Bernardo

Citaat van: Inferno-058 op juni 26, 2025, 16:10:25
Henk hoopt op een uitverkocht stadion. Hij zal wel teleurgesteld worden, alleen het ultrasvak is uitverkocht...

Een uitverkocht stadion voor een oefenwedstrijd is ook wel heel optimistisch. Als je 10.000 haalt is toch prima

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?
Ben er geen fan van, maar 1e rit lijkt me al helemaal niet interessant...

Inferno-058


Inferno-058

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2025, 16:24:12
Een uitverkocht stadion voor een oefenwedstrijd is ook wel heel optimistisch. Als je 10.000 haalt is toch prima
Klopt hoor...

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?

Hoorde dat verschillende vaste supporters de wedstrijd overslaan voor de tour

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op juni 26, 2025, 16:20:39
En de start van de Tour de France is tegelijkertijd

Kom op h?. Als je dat al als excuus wil gebruiken. Het is gewoon een simpele oefenwedstrijd tegen een leuke tegenstander. 10.000 toeschouwers zou meer dan prima zijn.

Noordcambuur

Jeeeeetje niet best allemaal gaan we het fietsen ook nog op ??n zetten boven Cambuur?..

Het is niet best? :_schater

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 19:00:56
Jeeeeetje niet best allemaal gaan we het fietsen ook nog op ??n zetten boven Cambuur?..

Het is niet best? :_schater

Je kan het toch ook combineren? Streampje aan en naar Cambuur gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets