Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Poetser op juli 06, 2025, 15:17:11
Behalve de overige tribunes. Die zijn verboden.

Dat is toch niet te controleren? Na de wedstrijd kun je er tetecht. Of je koopt voortaan een sk voor noord.
Oost is nog niet klaar en zal nog aangekleed gaan worden. Het tochtgat zal wel blijven. Heeft met de constructie te maken. Er moet wind kunnen ontsnappen, anders krijg je AZ tafarelen hier.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2025, 15:41:37
Ik heb na de wedstrijd enkele supporters naar noord zien lopen (vanaf buiten het stadion).
Moesten kaart laten zien en konden hierna richting het home.

Okay, thanks. Dat moet ik maar eens probeeen dan

Oud Cambuur

Als je vanaf Oost komt dan moet je na afloop van de wedstrijd 10 minuten wachten dan gaat het hek van oost naar noord open

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 16:01:06
Als je vanaf Oost komt dan moet je na afloop van de wedstrijd 10 minuten wachten dan gaat het hek van oost naar noord open
Of je loopt gewoon buitenom. . Hej tussen noord en oost is bedoeld om niemand richting het uitvak te laten gaan direct na de wedstrijd
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Poetser

Citaat van: gobo op juli 06, 2025, 16:01:33
Gelul. Welkom na de wedstrijd.

Dan gaan ik naar huus.

Ik wil voor de tijd, maar dat wordt ons verboden

JSE

Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.

Ook bij Oost in de omloop of beneden op de pleinen? Zou erg mooi zijn!

Lore

Citaat van: Poetser op juli 06, 2025, 16:11:28
Dan gaan ik naar huus.

Ik wil voor de tijd, maar dat wordt ons verboden

Dat is inderdaad niet echt in lijn met de kernwaarden van Cambuur.

papier

Als dit het is op Oost dan zijn we er toch wel op achteruit gegaan. En dat hek moet gewoon bij de blessuretijd open, laat ons gewoon lekker naar dat home lopen dan. Als we voorafgaand al niet eens mogen, doe dan tenminste de deur voor ons open.

Scc0511

Citaat van: gobo op juli 06, 2025, 16:01:33
Gelul. Welkom na de wedstrijd.

Klopt, zit zelf op zuid en zonder problemen na de tijd binnen.

Poetser

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 17:34:49
Dat is inderdaad niet echt in lijn met de kernwaarden van Cambuur.

"Niemand is meer dan een ander"

Haal dat nou maar weer weg ondertussen..

En dat heeft niet alleen met het alleen-noord-supportershome te maken.

YellowBlue

Citaat van: AL op juli 05, 2025, 15:51:45
Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!
vond Bakatti anders niet veel gisteren, kan plankenkoorts zijn natuurlijk,

Noordcambuur

Geef die jonge jongens nog even tijd er zijn zijn nog maar 17 of 18 jaar jong.
Ze moeten blijven spelen dan leer je het en het zal met vallen en opstaan gaan.

papier

Vond Bakkati ook niet verkeerd. Zeker niet met in het achterhoofd dat hij tegenover Paixao stond.

R058

Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2025, 21:23:56
Geef die jonge jongens nog even tijd er zijn zijn nog maar 17 of 18 jaar jong.
Ze moeten blijven spelen dan leer je het en het zal met vallen en opstaan gaan.
Precies. Vind dat spelers nogal snel worden afgeschreven soms. Bangura was in zn eerste wedstrijden voor ons ook niet best en werd uiteindelijk onze duurste verkoop ooit.