Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: fred op juni 30, 2025, 23:11:18
Henk hoopt op een vol stadion, nou ik denk dat hij bedrogen uitkomt als het niet gecombineerd wordt met een spectaculair programma of open dag....

Start van de tour, tijdstip en vakanties zullen niet mee werken dus trek alles uit de kast cambuur !

Vakantie? Kienders hewwe pas week later vakantie en de bouwvak is nog veel later. Tour?? Als je daar liever naar kiekeloert dan naar het stadion, ben je echt onderdeel van dit probleem. Wat een slappe excuses allemaal. Heen gaan en gasgeven met sien allen mooie pot man gek.

JSE


Ollie




Poetser


hobbes

Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.

En dat is dan ook je open dag.

"Muziek"

Johan-12

Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.

En dat is dan ook je open dag.
Is geen open dag, maar offici?le opening van het stadion.

Wat voor programma had jij dan in gedachten?

NRG

Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 17:41:45
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Voetbal
Muziek
Muziek.

En dat is dan ook je open dag.



Tja. Je kan het natuurlijk nooit voor iedereen goed doen..

Poetser

Citaat van: Johan-12 op juli 01, 2025, 17:57:18
Is geen open dag, maar offici?le opening van het stadion.

Wat voor programma had jij dan in gedachten?

Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.

Bernardo

Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 19:22:20
Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.

Op een wedstrijddag lijkt me dat echt niet realistisch.

Johan-12

Citaat van: Poetser op juli 01, 2025, 19:22:20
Dat je overal vrij kan rondlopen. Ben wel benieuwd naar het hoofdgebouw.
Met of zonder muziek   :D

Maar daarom hebben ze het dus ook geen open dag genoemd.

JSE

Mooi programma! Voor iedereen wat (behalve de jongste kinderen), of doet de kidsclub nog wat leuks zoals tegen jong Utrecht?

Laat de bierkranen maar stromen en het geld binnenrollen.

sunderland

Citaat van: JSE op juli 02, 2025, 07:00:37
Mooi programma! Voor iedereen wat (behalve de jongste kinderen), of doet de kidsclub nog wat leuks zoals tegen jong Utrecht?

Laat de bierkranen maar stromen en het geld binnenrollen.
dat laatste zal wel gebeuren. Ben wel benieuwd naar het hertje etc.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets