Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 09:28:35
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek

Citaat van: sunderland op juni 29, 2025, 09:24:36
ut wut steeds gekker

Citaat van: Specuveter op juni 29, 2025, 09:06:43
Hoeveel heb jij gesnoven man??

Het is gewoon ook echt mogelijk om een opmerking te negeren als je het niets vindt. Het enige wat zich afvraagt is of de koning de opening zou doen. Ik denk het niet, maar de bovenstaande reactie slaan dan toch nergens op? Die man heeft een mening of een vraag. Dat is alles.

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juni 29, 2025, 14:46:36
Het is gewoon ook echt mogelijk om een opmerking te negeren als je het niets vindt. Het enige wat zich afvraagt is of de koning de opening zou doen. Ik denk het niet, maar de bovenstaande reactie slaan dan toch nergens op? Die man heeft een mening of een vraag. Dat is alles.

:O

denistel

Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2025, 13:51:03
Geen open dag zou schandalig zijn...

zit wat is maar er zijn  veel mensen voor nodig en dat kunnen ze niet regelen
denk ik.maar ja trekt ook weer duizenden mensen dus leverd ook geld op zou je zeggen


nee,wel?

zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion?  ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?

Lore

Citaat van: nee,wel? op juni 29, 2025, 15:39:19
zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion?  ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?

Ik heb geen idee. Wel is er een rondleiding in het stadion voor sponsoren en mensen die mee hebben betaald aan het fundament komende dinsdag

Noordcambuur

Komt morgen een programma online maar kan ook een dag later worden.

De Gast

Citaat van: nee,wel? op juni 29, 2025, 15:39:19
zijn alle ruimtes cq vertrekken al af in het stadion?  ik denk dat ze niet eerder een open dag of iets in die strekking organiseren,als het volledige stadion klaar is en volledig is opgeleverd,gaan ze in de bouwvak door met afwerken of ligt het drie weken stil? insiders die hier meer van weten?

We hewwe toch een officiele opening zaterdag  :?
Nou kom op dan met die open dag.. we willen het wel even zien allemaal.

Noordcambuur

Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar tegen Feijenoord.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2025, 14:38:39
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar tegen Feijenoord.
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2025, 20:36:15
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.
ik hoop het Zuid1991  :thumbsup

Inferno-058

Wedstrijd is over 5 dagen al en er is nog niks bekend over het programma...

:rodekaart

Stiens

Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2025, 20:36:15
Hopelijk een aardig gevuld stadion.
Zou beetje raar beeld zijn op tv, een openingswedstrijd en dan veel lege plekken.
Wellicht, uiteindelijk toch een mooi gevuld stadion.

Gaan ze een oefenpotje op TV uitzenden dan?

Zuid1991

Citaat van: Stiens op juni 30, 2025, 22:53:09
Gaan ze een oefenpotje op TV uitzenden dan?
Yep, wordt de gehele tijd al reclame voor gemaakt door ESPN.

fred

Henk hoopt op een vol stadion, nou ik denk dat hij bedrogen uitkomt als het niet gecombineerd wordt met een spectaculair programma of open dag....

Start van de tour, tijdstip en vakanties zullen niet mee werken dus trek alles uit de kast cambuur !