Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Citaat van: Noordcambuur op juli 02, 2025, 22:06:20
klopt er komen veel Feijenoord supporters vooral in vak 21 op oosttribune.

Ik hoop dat alles zonder ellende verloopt.

nee,wel?

Citaat van: JSE op juli 03, 2025, 06:47:24
Ik hoop dat alles zonder ellende verloopt.

must die steigerbouwer even aanspreke voor de wedstriid dat die sien skorrie morrie in ut gareel houd 8P

fred


Oud Cambuur

Vanmorgen even in het nieuwe supportershome geweest het wordt heel mooi alleen het plafond vind ik helemaal niks. Als straks daar de muziek draait dan is volgens mij praten met elkaar heel moeilijk

AL


Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: AL op juli 03, 2025, 15:35:53
Hopelijk ook nieuwe thuisshirt en inloopshirt te koop?
shop zat al aardig vol vanmorgen

AL


Noordcambuur


Benniepos

Vanaf min 60 applaudisseren voor onze gisteren overleden Peter Hainje ( Kanneman) jaren DJ in het "Hertje" heeft hij zeker verdiend. RIP Maat  :'(

SaVaGe

Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2025, 16:19:36
voetbalshop.

Voetbalshop op de Wirdummerdijk of bedoel je de nog nieuw te openen locatie bij het Cambuur stadion.  :clint

upweer

Citaat van: SaVaGe op juli 03, 2025, 17:06:53
Voetbalshop op de Wirdummerdijk of bedoel je de nog nieuw te openen locatie bij het Cambuur stadion.  :clint


Stadion

Noordcambuur


Noordcambuur

Oosttribune nog 84 kaarten beschikbaar
Noordtribune nog 67 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 51 kaarten beschikbaar

West voor genodigden?

Komt wel vol |:)

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Oosttribune 56 kaarten beschikbaar
Zuidtribune 45 kaarten beschikbaar