Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 12:45:26
Jezus, gast! Ga anders even op vakantie totdat de transferperiode voorbij is. Je bent totaal onrealistisch, doet alsof je alles beter weet en roept de hele dag onzin op het forum.

Echt heel, heel vermoeiend

Wat is onrealistisch?

Zuid1991

Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.

Derkx R.H.

#257
Citaat van: richard op juli 06, 2025, 13:18:06
Je bent er duidelijk weer niet geweest lees ik wel....
Gewoon de vrijgegeven beelden bekijken... Jij wel dus? En nee, ik hoef niet te zien hoe randdebielen het oude stadion slopen..

richard


Derkx R.H.


NRG

Citaat van: richard op juli 06, 2025, 13:34:43
Ik was in de bar, dus genoeg gezien.


En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op juli 06, 2025, 13:46:01

En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.

Als hij alleen al FOEI had geroepen, was de 90% al jankend weggelopen :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: NRG op juli 06, 2025, 13:46:01

En ga je daar nog wat mee doen of laat je het lekker gaan.

Wat moet ik er mee doen? Helemaal niks!!

Lore


richard


R058

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 12:37:57
Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.
Toch fijn dat we met een matige selectie derde zijn geworden. Nu Diemers er vanaf t begin bij, een (hopelijk) beter centrum en jonge spelers die alleen maar beter worden.
Kan dus alleen maar beter gaan met wat nieuwe aanwinsten :)

Don

Citaat van: Zuid1991 op juli 06, 2025, 13:26:46
Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.

Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Poetser

Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.

Behalve de overige tribunes. Die zijn verboden.

Lore

Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.

Ik ben ook heel benieuwd, kan je daar om gewoon naar binnen als je niet op noord zit?

Galdiano

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 15:21:09
Ik ben ook heel benieuwd, kan je daar om gewoon naar binnen als je niet op noord zit?

Ik heb na de wedstrijd enkele supporters naar noord zien lopen (vanaf buiten het stadion).
Moesten kaart laten zien en konden hierna richting het home.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets