Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: JSE op juni 20, 2025, 09:51:07
Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.
[/quot

Ook mooi bij het oude Oost waren de bomen. Ik vond dat dus echt wat hebben. Nu is alles nieuw en etc. Vroeger was alles beter, dooddoener (maar klopt wel).
Vroeger was alles beter? Was het ook beter dat je met de poten in de pis stond als je naar de wc ging?

JSE

Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2025, 10:06:39
Vroeger was alles beter? Was het ook beter dat je met de poten in de pis stond als je naar de wc ging?

Ik stond met de poten in het gras te pissen tegen het hek. En eerlijk, heb er keer op keer van genoten.

Bernardo

Citaat van: Beul B op juni 20, 2025, 09:40:49
En als het regent is alles binnen een grote natte bende, en het is ene tochtgat. Totaal niet gezellig. Als er muiek is, dan is het een drama met de akoestiek. Het oude OOST was veel gezelliger.

Helemaal mee eens. Het is een triest gezicht achter Oost, nodigt totaal niet uit om voor of na de wedstrijd daar even lekker een biertje te doen. Winters is het er nog steeds koud, ongezellig vind het echt een gemiste kans als het zo blijft.

Oud Cambuur

Je kan toch dit seizoen na de wedstrijd naar het nieuwe supportershome waarom in de omloop van Oost blijven hangen

Beul B

na de wedstrijd wel. Voor de wedstrijd en in de pauze is de tribune in de winder warmer dan de overdekte omloop.

fred

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 11:39:11
Je kan toch dit seizoen na de wedstrijd naar het nieuwe supportershome waarom in de omloop van Oost blijven hangen
Zou toch dat kut hek een keer weg mutten wat er nu zit.

666

Citaat van: Bernardo op juni 20, 2025, 11:25:05
Helemaal mee eens. Het is een triest gezicht achter Oost, nodigt totaal niet uit om voor of na de wedstrijd daar even lekker een biertje te doen. Winters is het er nog steeds koud, ongezellig vind het echt een gemiste kans als het zo blijft.

En dit hebben jullie waarschijnlijk ook bij Cambuur bekend gemaakt, ik ben benieuwd wat de reactie was op deze punten?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NRG

Citaat van: 666 op juni 20, 2025, 13:58:57
En dit hebben jullie waarschijnlijk ook bij Cambuur bekend gemaakt, ik ben benieuwd wat de reactie was op deze punten?


Dat weten ze natuurlijk zelf al lang. Ga ervan uit dat het een centenkwestie is. Als er weer geld beschikbaar zal er nog wel iets gebeuren met oost. Kan me niet voorstellen dat dit het beoogde eindresultaat is.

papier

Citaat van: NRG op juni 20, 2025, 15:50:13

Dat weten ze natuurlijk zelf al lang. Ga ervan uit dat het een centenkwestie is. Als er weer geld beschikbaar zal er nog wel iets gebeuren met oost. Kan me niet voorstellen dat dit het beoogde eindresultaat is.

Mag hopen van niet nee. Akoestiek kut, donker, echt bijzonder kut.

RG

Heb gehoord dat onze supportersco?rdinator heeft gezegd dat er uiteindelijk ook heus nog wel wat gaat gebeuren met de omloop achter Oost.

De Gast

Voor mij wel een reden Oost te verlaten voor Zuid. Snap ook niet dat ze bij de club eigenlijk helemaal niks communiceren over de faciliteiten en plannen die ze hebben om het stadion te verfraaien.

Galdiano

Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 21:06:35
Voor mij wel een reden Oost te verlaten voor Zuid. Snap ook niet dat ze bij de club eigenlijk helemaal niks communiceren over de faciliteiten en plannen die ze hebben om het stadion te verfraaien.

Iedereen doet zijn best, maar op gebied van communicatie kunnen er nog veel stappen gezet worden.
Dit is ook weer een voorbeeld.

Op social media worden ook vragen niet altijd beantwoord. Komt er een open dag? Wanneer komen de shirts etc. Wees gewoon duidelijk. Al is het nog niet geheel duidelijk dan communiceer je dit toch gewoon?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2025, 21:14:03
Iedereen doet zijn best, maar op gebied van communicatie kunnen er nog veel stappen gezet worden.
Dit is ook weer een voorbeeld.

Op social media worden ook vragen niet altijd beantwoord. Komt er een open dag? Wanneer komen de shirts etc. Wees gewoon duidelijk. Al is het nog niet geheel duidelijk dan communiceer je dit toch gewoon?
Ja communicatie is geen hogere wiskunde toch?

Oud Cambuur

Met 3 man op kantoor en de verhuizing waar ze midden inzitten een beetje begrip mag er ook zijn toch dat het soms wat trager gaat

Inferno-058

#59
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:55:34
Met 3 man op kantoor en de verhuizing waar ze midden inzitten een beetje begrip mag er ook zijn toch dat het soms wat trager gaat
Tja dan moet je op zoek naar mensen die social media op zich kunnen nemen toch? Betaald personeel en anders een groep stagiaires, volgens mij heeft de club een samenwerking met Firda. Communicatie bij de club is eigenlijk altijd al ruk geweest.